• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.168 votes
Profile

Als Einzelgänger naar de bios: done or not done?

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Als je ervoor ook nog uit eten gaat en daarna gaat stappen is het logisch dat het dan met meerdere leuker is ja.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Haha, lol!

Ja, en sex na de film is meestal ook leuker als je niet alleen bent.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Materny wrote:

Volgens mij heb ik jou gezien:)!

Of: lange zwarte jas / zwart haar / 1.85m / 20 a 25 jaar / in gezelschap van een tweede man, die zijn pas ophaalde om 16.30. Of je was degene die aan mij vroeg (blond haar, 20 a 25 jaar, circa 1.80m) wanneer je de unlimited pas kon laten aanmaken; om 14.00.

Ik was namelijk gisteren de hele dag in de bioscoop in Breda.

Ik vroeg je inderdaad wanneer die pas aangemaakt kon worden. Jij ging naar Real Steal, volgens mij?

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Zelf zou ik gewoon nooit alleen naar de bioscoop gaan omdat je dan minder "plezier" hebt imo. Of dan kan je de film niet bespreken erna of vragen wat de ander ervan vond.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik ga gerust alleen naar de bioscoop. Kan ik tenminste genieten van de film, moet ik niet 2 maand wachten tot we een een datum hebben gevonden en de film al uit roulatie is, en de bespreking doe ik wel op moviemeter.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

IcU wrote:

(quote)

Ik vroeg je inderdaad wanneer die pas aangemaakt kon worden. Jij ging naar Real Steal, volgens mij?

Goed geheugen heb je, Real Steel inderdaad -) Daarna nog Contagion gepakt.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Materny wrote:

Of je was degene die aan mij vroeg (blond haar, 20 a 25 jaar, circa 1.80m)

Wel raar dat je zelf niet weet hoe oud je precies bent.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Whahahahahah

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Ben in mijn eentje afgelopen zaterdag nog naar The Turin Horse gegaan. Altijd een beetje vreemd om de enige te zijn onder de 30 jaar oud, als ik zo om me heen keek

Brooke-S

• 63 messages
  • 0 votes

Als einzelganger naar de bios: waarom niet.

dimi303

• 3418 messages
  • 3665 votes

Vanavond op men eentje naar we need to talk about Kevin.

Sergio Leone

• 4408 messages
  • 3093 votes

Alleen naar de cinema gaan is heerlijk. Ik heb het nog maar één keertje gedaan, op een maandag (dan kost een ticket maar € 5) naar Sherlock Holmes: A Game Of Shadows.

Het was heerlijk rustig in de zaal, er zaten immers vooral volwassenen, lekker stil en gewoon genieten van de film - die zelf ook heel goed meeviel.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Een doorsnee bioscoop in de grote stad zou ik nooit alleen gaan. Maar naar festivals zoals Imagine deze maand ga ik 2 van de 3 dagen dat ik ga alleen. Maar ik merk wel dat er met filmfestivals meer mensen alleen in de zaal zitten dan bij een doorsnee bioscoop bezoek.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Ik ga morgen ook alleen naar het BIFFF. Niemand wil mee. Dat vind ik ook niet erg, het is de eerste keer en die ervaring kan ik dan alleen meemaken.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

Een doorsnee bioscoop in de grote stad zou ik nooit alleen gaan. Maar naar festivals zoals Imagine deze maand ga ik 2 van de 3 dagen dat ik ga alleen. Maar ik merk wel dat er met filmfestivals meer mensen alleen in de zaal zitten dan bij een doorsnee bioscoop bezoek.

Er zijn maar bitter weinig alternatievelingen in dit koude kikkerlandje.

the marsh

• 109 messages
  • 1500 votes

Vandaag heb ik ook eens helemaal alleen naar de cinema geweest.

Een beetje onwennig maar eens de film begon viel het best wel mee.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik begin het steeds leuker te vinden om alleen te gaan. Soms wil niemand die film zien en soms wil ik een film liever zien zonder gestoord te worden. In beide gevallen is het prima te doen. Geniet des te meer van de film. Bioscoop is ook niet de uitgaanslegenheid om voor een goed gesprek te gaan imo.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ja vind ik dus ook je kan prima alleen naar de bios soms ga ik wel ,maar mijn voorkeur is toch lekker op de bank

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Er zijn maar bitter weinig alternatievelingen in dit koude kikkerlandje.

Jep. Daarom is het vaak moeilijker om iemand naar een filmfestival mee te krijgen dan naar een gewone bioscoop. Ik ga dan 1 dag met een andere jongen maar die kon de andere 2 dagen dat ik wilde gaan niet. Prima, maar dat weerhoud mij er niet van om toch te gaan. Bij de kassa is het misschien onwennig, als je eenmaal binnen bent niet.

Number23

• 8638 messages
  • 5679 votes

Alleen naar de film? Regelmatig. Laatste keer was The Hunger Games. Meestal pak ik er dan 2 achter elkaar. Genre maakt me ook niet echt uit. Zo ben ik alleen gegaan naar films als De Eetclub, All Stars 2, Buried, The Expendables, Nightmare on Elm Street en vele anderen.

Naar een filmfestival ga ik trouwens makkelijker alleen dan naar een commerciele bioscoop. dat laatste wordt nog steeds gezien als een avondje uit, terwijl een festival gewoon voor de pure filmliefhebber is.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Als je met een hele bende gaat dan verpest je het dan ook voor de meeste mensen.

Ik ga dan ook graag alleen,op uren dat ook de meeste mensen alleen gaan (om 13.15 max 15 uur) in de weekdagen

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

M.Goodkat wrote:

Als je met een hele bende gaat dan verpest je het dan ook voor de meeste mensen.

Misschien als je 15 bent. Als je normaal kan gedragen, kan het makkelijk.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Afgelopen zaterdag alleen naar 2 films geweest in Amsterdam. Heb 1 gozer gezien die me een beetje vreemd aan keek toen ik alleen in de rij voor de zaal stond. Maar voor de rest zag ik nog een stuk of 3 a 4 gasten die alleen waren en heb ik nergens last van gehad. Tip: ga een beetje aan de zijkant zitten (1e of 2e stoel vanaf de zijkant) en niet in het midden van een rij. Dan kan het nog wel 'awkward' voelen als je tussen 2 stelletjes of 2 andere grotere groepjes zit.

Number23

• 8638 messages
  • 5679 votes

Spartaan1986 wrote:

Afgelopen zaterdag alleen naar 2 films geweest in Amsterdam. Heb 1 gozer gezien die me een beetje vreemd aan keek toen ik alleen in de rij voor de zaal stond. Maar voor de rest zag ik nog een stuk of 3 a 4 gasten die alleen waren en heb ik nergens last van gehad. Tip: ga een beetje aan de zijkant zitten (1e of 2e stoel vanaf de zijkant) en niet in het midden van een rij. Dan kan het nog wel 'awkward' voelen als je tussen 2 stelletjes of 2 andere grotere groepjes zit.

Afgelopen zaterdag naar We Bought a Zoo gegaan, alleen. Ik had het dus, 1 losse stoel tussen 2 groepen mensen. Grappig.

Number23

• 8638 messages
  • 5679 votes

Trouwens die dag ook nog Cabin in the Woods in me uppie gepakt, volgens mij werd ik toen wel aangestaard toen ik hardop aan het genieten was. Maar kom op, het is een horror.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

The Cabin in the Woods is denk ik ook een film die ik alleen ga zien in de bioscoop. Ik ben de enige in m'n vrienden/familiekring die van horror houdt.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Ga sinds vorig jaar regelmatig alleen, de verleiding is te groot als student: gratis reizen naar Pathé Arnhem, veel ochtenden vrij dus dan is het sowieso rustig en zijn er relatief veel 'éénlingen', en ook nog de paar euro ochtendkorting. Sowieso zijn mijn vrienden geen bioscoopgangers dus veel keuze als liefhebber heb ik dan niet. Gelukkig is het dus in de ochtend heel gebruikelijk blijkbaar.

Gister werd het voor het allereerst toch wat ongemakkelijk, bij Fate of the Furious om 11:45, vroeger draaide hij niet op IMAX. Toch wel zo'n 30 à 40 mensen in totaal, veelal in groepen. Voelde me dan toch wel een beetje vriendloos. Had ik achteraf wel kunnen verwachten maar ach, wakker lig ik er zeker niet van.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Het laat mij compleet koud, of er nu 10 of 500 man in de zaal zit. Ik denk dat ik zo'n 80% van de keren alleen ga.

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

Idem.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.