- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Sssstttt... zwijg stil. Van die multiresistente bacterie raak ik nooit meer af, maar hij is nu 'latent' aanwezig (hij 'slaapt' zeg maar). Dit kan nog een maand zijn, een jaar, of voor de rest van mijn leven. Fingers crossed dus. Op 26 april heb ik opnieuw een volledige controle.
Ik ga de dokters vragen om het zeer stil te doen, zodat ze 'hem' niet wakker maken. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Sssstttt... zwijg stil. Van die multiresistente bacterie raak ik nooit meer af, maar hij is nu 'latent' aanwezig (hij 'slaapt' zeg maar). Dit kan nog een maand zijn, een jaar, of voor de rest van mijn leven. Fingers crossed dus. Op 26 april heb ik opnieuw een volledige controle.
Ik ga de dokters vragen om het zeer stil te doen, zodat ze 'hem' niet wakker maken.
Wat gebeurt er als hij 'wakker word' dan?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat gebeurt er als hij 'wakker word' dan?
Je moet er altijd aan denken dat er enkel nog klinische antibiotica's werken omdat het een multiresistente bacterie is.
Als 'hij' wakker wordt? Longontstekingen, zware bronchitussen, liters fluimvorming, zware koortsaanvallen, ernstige zuurstoftekorten in het bloed en longen... en opnieuw ziekenhuisopname voor minstens een paar weken.
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Jezus ! 
Het is te hopen dat je dat niet nog eens hoeft mee te maken !
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nou kreeg gister toch een heftig bericht te horen, stond al wel in de krant vermeld maar had geen idee dat ik die persoon erg goed kende. Het bericht in de krant ging over een vrouw van 32 die om het leven is gebracht door een 50 jarige vrouw. Die 32 jarige vrouw kende ik dus heel goed al 3 jaar en ze woonde een flat naast mij, ik was behoorlijk van slag toen ik dat hoorde woensdag neem ik afscheid van haar
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Heftig, zeker om in de krant te moeten lezen dat iemand die je kent is overleden. Heb dat ook een paar keer bij onder andere ex-klasgenoten meegemaakt. Sterkte!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heftig, zeker om in de krant te moeten lezen dat iemand die je kent is overleden. Heb dat ook een paar keer bij onder andere ex-klasgenoten meegemaakt. Sterkte!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ah, op die manier.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Leuk is anders...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeetje. Wat doe je er aan? Je schrikt ontzettend natuurlijk van zo'n bericht, gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik had ook zoiets onlangs. Dit was een 'vriend' /kennis van mijn vader en mijn vader zijn vriendengroep, ze zagen elkaar altijd bij MVV en dronken dan samen een biertje. Ik kende de man niet echt goed, ik heb hem niet vaak gesproken of gezien, maar dat bericht heeft er flink ingehakt. Niet alleen voor mij natuurlijk, heel Maastricht was in shock.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jeetje. Wat doe je er aan? Je schrikt ontzettend natuurlijk van zo'n bericht, gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik had ook zoiets onlangs. Dit was een 'vriend' /kennis van mijn vader en mijn vader zijn vriendengroep, ze zagen elkaar altijd bij MVV en dronken dan samen een biertje. Ik kende de man niet echt goed, ik heb hem niet vaak gesproken of gezien, maar dat bericht heeft er flink ingehakt. Niet alleen voor mij natuurlijk, heel Maastricht was in shock.
Dode vrouw in appartement Tilburg gevonden, één arrestatie na politie-inval | Boevenvangen.nl
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Weet er iemand wat er is met horrorfreak23, haar laatste bezoek was 22 maart ???
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ik hoor vandaag steeds op Radio 2 WV dit:
Tieltse zwaargewond na klap tussen vier wagens (Tielt) - Het Nieuwsblad - hetnieuwsblad.be
Ik hoorde K.D. uit Tielt en ik dacht direct aan onze (ex-)leerkracht Engels. En zij is het ook nog. Dit kwam echt aan als een schock voor mij. Ik had ze graag. Erg jammer. Hopelijk komt ze er bovenop.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Wow, heftig als je iemand persoonlijk kent - zelfs al is het een leerkracht of docent (ik persoonlijk had niet zoveel favoriete docenten).
Hopen dat ze er bovenop komt. Meer kan je niet doen vrees ik...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wat is er eigenlijk met djelle gebeurd? Kwam hem vaak tegen bij jaren '80 Expendables mensen films tegen maar zijn account bestaat blijkbaar niet meer?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aah, nooit problemen met hem gehad maar bon. Misschien dat hij binnenkort wel weer terug verschijnt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hij is al sinds 27 juli uitgeschreven...
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Weet ik ook niet 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Waar is MHF gebleven
Hij is al sinds 27 juli uitgeschreven...
Erg jammer - zijn inbreng bij het oudere horror en genre werk zal gemist worden en zeker niet alleen bij de toevoegingen.
->lijkt wel een tekst voor het R.I.P-topic 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Zeker jammer, hij kan heel goed poster repareren...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vooral jammer om de persoon op zich, was gewoon altijd aardig en dat is belangrijk.