• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.625 votes
Profile

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ai, jullie hebben het over Mac Hammer Fan, jammer ja, wat is dat? Hier staat nog iets heel anders.

De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Dacht ik al...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

606 wrote:

Waar is MHF gebleven

Dat vraag ik mij ook af; in elk geval jammer.

(Staat niet in ban-thread)

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Dogie Hogan wrote:

(Staat niet in ban-thread)

Omdat hij zichzelf heeft uitgeschreven.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Near_Dark

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

606 wrote:

Waar is MHF gebleven

Inderdaad vreemd dat hij zich uitgeschreven heeft. Had ook wel eens contact met hem via pm. Weet iemand waarom?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik heb geen idee. Hij was nog altijd druk doende met toevoegen en corrigeren (mooi posterwerk!)... hopelijk horen we het nog eens.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Inderdaad vreemd dat hij zich uitgeschreven heeft. Had ook wel eens contact met hem via pm. Weet iemand waarom?

Het komt door dit:

MHF geschreven:

Ik heb Double Exposure 1944 voor mijn rekening genomen en ingestuurd. De rest van de films laat ik aan jullie over, want ik heb er zelf nog een 25-tal (waarvan 10 in de wacht) in voorraad, en die voorraad zie ik toch liefst eerst afbouwen.

Vanaf volgende maand zal ik nog slechts films toevoegen tot mijn wachtrij vol is. Op die manier zullen de hardwerkende crewleden door mij wat minder opgejaagd worden want als ik zie hoeveel films ze in een week in totaal moeten verwerken, dat is toch een hele karwei.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Vanaf volgende maand zal ik nog slechts films toevoegen tot mijn wachtrij vol is. Op die manier zullen de hardwerkende crewleden door mij wat minder opgejaagd worden want als ik zie hoeveel films ze in een week in totaal moeten verwerken, dat is toch een hele karwei.

Hoe wil je nou toevoegen als je bent uitgeschreven. Stuur hem een email om hem dat te vragen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

@Dick20008. MHF had ook zo kunnen doen als Theatertje... wegblijven, maar heeft nu Fisherking gevolgd.

jarno1975 wrote:

(quote)
Nee, was ook onaangenaam verrast.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Tja, het is me een raadsel waarom mensen zich uitschrijven. Je kunt toch ook gewoon (een tijdje) niet meer de site bezoeken?

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Vind ik ook, voor hem MHF is zonder dat meer 5.000 toegevoegd en is weg (geen top 5 meer)...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Baggerman wrote:

Tja, het is me een raadsel waarom mensen zich uitschrijven.

Ik vind toch eerder waarom die functie bestaat. Aan de andere kant, ik kom toch veel mensen tegen die al een tijd niet actief zijn, dat roept nog meer vragen op, vandaar waarschijnlijk dit topic. Uitschrijven = geen zin meer, andere site gevonden, etc.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Ja, Mac Hammer Fan is weer terug, welkom

narva77 (crew films)

• 12727 messages
  • 6540 votes

Welkom terug Mac Hammer!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Welkom terug Mac Hammer!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Nu begrijp ik er nog minder van waarom hij zich heeft uitgeschreven

Nu zijn al zijn stemmen verloren gegaan...

Maar welkom terug MHF!

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Dank u, lieve mensen, ik kan inderdaad niet zonder Moviemeter.

Wat mijn uitschrijving zelf betreft, dat heb ik in vertrouwen aan één iemand van de crew verteld, maar dat blijft ook zo. Het was een persoonlijke reden en hij heeft er alle begrip voor getoond.

Wat die stemmen betreft, dat is niet erg. Ik heb ze allemaal op mijn computer staan in een archief.

Sommige van mijn stemmen moet ik echter opnieuw evalueren. Dat vind ik voor mezelf.

Met mijn stemmen begin ik hier met een nieuwe lei. Maar het kan nog een tijdje duren. Bovendien hebben veel gebruikers graag dat je je stem fundeert en dat heb ik meestal niet gedaan.

Ik moet het echter met films wat kalmer aan doen. Ik zal momenteel veel minder films bekijken.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Welkom terug, Mac Hammer Fan!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Bovendien hebben veel gebruikers graag dat je je stem fundeert en dat heb ik meestal niet gedaan.

Ik moet het echter met films wat kalmer aan doen. Ik zal momenteel veel minder films bekijken.

Het beste is aan jezelf te denken. Wil je wat kwijt over de film kan je dat doen. Meestal is dat toch alleen bij films die je recentelijk gezien hebt. Maar veel mensen stemmen alleen maar.

Welkom terug en wens je verder veel plezier op de site.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Dat is nog eens leuk nieuws!

Fijn dat je terug bent MHF

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Good to have you back MHF!

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

... want ik log wel weer af en toe in Ik zal wel achterblijven met reviews etc ivm ziekte. Herstel zal weken tot maanden duren, als het mee zit.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Van harte veel beterschap gewenst Dreiecke.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Dank u, lieve mensen, ik kan inderdaad niet zonder Moviemeter.

Wat mijn uitschrijving zelf betreft, dat heb ik in vertrouwen aan één iemand van de crew verteld, maar dat blijft ook zo. Het was een persoonlijke reden en hij heeft er alle begrip voor getoond.

Wat die stemmen betreft, dat is niet erg. Ik heb ze allemaal op mijn computer staan in een archief.

Sommige van mijn stemmen moet ik echter opnieuw evalueren. Dat vind ik voor mezelf.

Met mijn stemmen begin ik hier met een nieuwe lei. Maar het kan nog een tijdje duren. Bovendien hebben veel gebruikers graag dat je je stem fundeert en dat heb ik meestal niet gedaan.

Je kan je dus terug inschrijven wanneer je bent uitgeschreven?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Je kan je dus terug inschrijven wanneer je bent uitgeschreven?

Ja dat kan, dat heb ik ook gedaan. Je moet via de 'mod' je account weer laten activeren. Al je stemmen zijn weg, maar persoonlijke filmlijsten, updates (instellingen) en PM's zijn allemaal nog intact.

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Brix wrote:

Van harte veel beterschap gewenst Dreiecke.

Dank je Brix, soms nog moeite met concentratie of uithoudingsvermogen, maar merk dat het al verbetert

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Een voorspoedig herstel toegewenst.

narva77 (crew films)

• 12727 messages
  • 6540 votes

Dreiecke wrote:

... want ik log wel weer af en toe in Ik zal wel achterblijven met reviews etc ivm ziekte. Herstel zal weken tot maanden duren, als het mee zit.

Heel veel beterschap gewenst Dreiecke!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Beterschap Dreiecke.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.