• 177.899 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.979 votes
Profile

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Badalamenti wrote:

Profiel van Ferdydurke

Al bijna een jaar niet meer online....... iemand enig idee ?

Het is één van velen die helaas is vertrokken denk ik, echt zonde man.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Kondoro wrote:

Weet iemand waar Tonypulp is? In maart is hij al een maand niet op deze site geweest, en ik mis zijn passie voor horrorfilms toch wel een beetje. Gelukkig zijn er nog een paar horror-fans die hier rondhangen met veel kennis, ik kon zijn enthousiasme wel waarderen.

Ja, jammer. Zit net zijn top 500 te bekijken, en echt een heerlijke smaak. Misschien stuurt hij nog een top 500 in voor de Top 1000 straks.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

IH88 wrote:

(quote)

Ja, jammer. Zit net zijn top 500 te bekijken, en echt een heerlijke smaak. Misschien stuurt hij nog een top 500 in voor de Top 1000 straks.

Ja, een persoon met een eigen passie en visie, eentje die niet makkelijk te vervangen is. Altijd genoten van zijn enthousiasme in zijn korte meningen onder bepaalde horrorfilms, die mij aanspoorden om bepaalde B films te kijken die ik uiteindelijk best goed vond. Ik weet niet of hij überhaupt de site nog eens bekijkt, ik had het initiatief nog wel om hem een berichtje te sturen via zijn Instagram account. Alleen is die ook al sinds eind 2021 niet echt meer actief daarop. Dus ben ik benieuwd of hij die berichten wel gaat zien.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Leave the World Behind (Film, 2023)

Shinobi wrote:

Tevens zal dit bericht dienen als mijn laatste review op deze site. Ironisch gezien past de titel hier perfect bij.

Fortune wrote:

Waarom? Ik lees je reviews graag. Je kunt altijd een pauze nemen en terugkomen.

Het lijkt mij wel netjes om hier even mijn bericht te verduidelijken.

Sinds de overgang naar de nieuwe site ben ik eigenlijk ontevreden over het gevoerde beleid, maar ik heb mij altijd stil gehouden in de hoop dat het beter zou worden. Maar als je naar de huidige stand van zaken kijkt, is de situatie eigenlijk alleen maar verslechterd. Daaraan wil ik met mijn reviews niet meer aan bijdragen. Het zal waarschijnlijk een druppel op een gloeiende plaat zijn en buiten een handvol gebruikers weet ik eigenlijk niet eens of mijn reviews wel worden gelezen.

De tijd en de moeite die ik erin steek besteed ik dan veel liever aan nuttigere dingen. Ik zal wel blijven stemmen op films en soms een klein berichtje achterlaten, maar buiten dat ben ik eigenlijk wel klaar met deze site.

Graaf Machine

• 9789 messages
  • 1412 votes

De site wordt voornamelijk gemaakt door de users. Dat gedoe vanuit het beheer is soms vervelend, soms lastig, maar meer niet. Het zijn de users die de site maken, en de users die de site verlaten maken de site niet meer. Zo veel is duidelijk. Nou, als die liever ergens anders gaan pronken, dan doen ze dat toch?

Is er nou echt iemand die last heeft van de voorpagina? Die ontloop je toch gewoon met anderhalve muisklik? De reclames? Daar werkt ongeveer elke anti-reclame app tegen. Het gebrek aan inhoud? Behalve de input van de users was dat er voorheen ook al niet.

Ik zie het allemaal vooral als een schreeuw om aandacht en een roep naar toen.

Maar de wereld verandert. Deze site zal er over vijf jaar ook wel niet meer zijn. Niet omdat het een slechte site is, maar omdat er geen vraag meer naar is.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik las je reviews ook altijd graag shinobi, for what it's worth.

Maar ik snap je beredenering prima, al besloot ik zelf na een jaar non-activiteit toch MM te nemen voor wat het me nog wel kon bieden (en schrijf ik zelf ook eigenlijk geen lange reviews meer). Maar ik vind het zonde om dingen als de horrorchallenge, de top 1000 en wat andere zaken te missen.

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

Jammer Shinobi. Ik was een van de lezers van je reviews.

Heb zelf gemengde gevoelens over de site, maar zolang ik het leuk vind om reviews te schrijven, sommige meningen te lezen en mee te doen aan filmchallenges, blijf ik hangen. En ach, de ergernissen omzeil ik gewoon.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

John Milton wrote:

Ik las je reviews ook altijd graag shinobi, for what it's worth.

I appreciate the kind words. Ik vind het ook altijd leuk om jouw berichten te lezen.

Maar ik vind het zonde om dingen als de horrorchallenge, de top 1000 en wat andere zaken te missen.

De horror challenge vind ik altijd wel interessant om in de gaten te houden, vooral om nieuwe tips op te doen en berichten van wat vaste gebruikers te lezen. Dus daar zul je mij zeker nog wel zien oppoppen.

Collins wrote:

Jammer Shinobi. Ik was een van de lezers van je reviews.

Heb zelf gemengde gevoelens over de site, maar zolang ik het leuk vind om reviews te schrijven, sommige meningen te lezen en mee te doen aan filmchallenges, blijf ik hangen. En ach, de ergernissen omzeil ik gewoon.

Bedankt, dat waardeer ik. Ik vind jouw reviews ook altijd de moeite waard.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jammer Shinobi, volgens mij was je voor mij één van de eerste users die ik volgde op deze site, back in the days. En dat heb ik nu elf jaar later nog steeds trouw gedaan! Toch snap ik je beslissing, en heb ik zelf ook wel eens getwijfeld om te gaan. Misschien, ooit.

Ga je nog door op een andere website met reviews? Ik ben zelf bijvoorbeeld nu mijn Letterboxd aan het opvullen, zodat ik eventueel kan overstappen daarna toe. Een veel actievere website, met ook een leuke community.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jammer Shinobi, ik lees je reviews bij de grote titels vrijwel altijd. We bezoeken volgens mij ook veel dezelfde titels want meestal schrijf ik mijn stukje niet lang na jou.

Hoop dat je je toch nog bedenkt. Klopt, deze site is ruk geworden door nieuw beleid. Maar je schrijft je reviews niet voor die lui, maar voor ons lezers en ook misschien wel voor jezelf. Althans, voor mij is mijn eigen content ook een naslagwerk, wat ik op een bepaald moment denk over een film. Zo zie ik ook vaak terug wanneer ik voor het laatst een film heb gezien. Ik weet ook nooit wie mijn stukjes lezen en het de moeite vinden, maar ik hoop altijd maar dat mensen er toch iets mee kunnen.

En zo te lezen hier worden je reviews gelezen en gewaardeerd. Hoop dat dat toch nog een reden voor je is het te overwegen.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Kondoro wrote:

Jammer Shinobi, volgens mij was je voor mij één van de eerste users die ik volgde op deze site, back in the days. En dat heb ik nu elf jaar later nog steeds trouw gedaan!

Oh, wauw! Dat is nog eens leuke info om te weten. Ik kan mij jouw eerste berichten nog goed herinneren - toen je nog cijfers in je nick had - en ik moet zeggen dat je je in de loop der jaren sterk hebt ontwikkeld met het tikken van je reviews. Ga vooral zo door.

Ga je nog door op een andere website met reviews? Ik ben zelf bijvoorbeeld nu mijn Letterboxd aan het opvullen, zodat ik eventueel kan overstappen daarna toe. Een veel actievere website, met ook een leuke community.

We volgen elkaar op Letterboxd. Daar drop ik weleens een bericht bij een film, maar nooit zo uitgebreid als hier.

The Oceanic Six wrote:

Jammer Shinobi, ik lees je reviews bij de grote titels vrijwel altijd. We bezoeken volgens mij ook veel dezelfde titels want meestal schrijf ik mijn stukje niet lang na jou.

Klopt, ik ben ook vaak benieuwd naar jouw mening bij een film. Dat leidt regelmatig tot de meest opmerkelijke discussies met andere users, die ik vanaf de zijlijn volg.

Hoop dat je je toch nog bedenkt. Klopt, deze site is ruk geworden door nieuw beleid. Maar je schrijft je reviews niet voor die lui, maar voor ons lezers en ook misschien wel voor jezelf. Althans, voor mij is mijn eigen content ook een naslagwerk, wat ik op een bepaald moment denk over een film. Zo zie ik ook vaak terug wanneer ik voor het laatst een film heb gezien. Ik weet ook nooit wie mijn stukjes lezen en het de moeite vinden, maar ik hoop altijd maar dat mensen er toch iets mee kunnen.

Daar geef ik je zeker gelijk in. Het is fijn om terug te lezen hoe je destijds over een film dacht.

En zo te lezen hier worden je reviews gelezen en gewaardeerd. Hoop dat dat toch nog een reden voor je is het te overwegen.

Ik moet zeggen dat al deze reacties mij raken en het wordt erg gewaardeerd. Wie weet haal ik wel een 'John Milton' uit en drop ik na een tijdje vanuit het niets weer een review. Voor nu is het wel even prima zo.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Er kunnen erger dingen aan je naam verbonden zijn.

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Jammer inderdaad Shinobi. Ik was evenzeer een lezer van je reviews, maar iets zegt me dat je daar al van op de hoogte was. Uiteraard alle begrip voor je redenering, maar stiekem heb ik goede hoop op een zogenaamde “John Milton”. Voor nu zal ik me dus even moeten vermaken met je oude reviews. Ik wens je veel plezier toe met de plaatsvervangende hobby.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Shadowed wrote:

Jammer inderdaad Shinobi. Ik was evenzeer een lezer van je reviews, maar iets zegt me dat je daar al van op de hoogte was. Uiteraard alle begrip voor je redenering, maar stiekem heb ik goede hoop op een zogenaamde “John Milton”. Voor nu zal ik me dus even moeten vermaken met je oude reviews. Ik wens je veel plezier toe met de plaatsvervangende hobby.

Ha Shadowed, fijn om ook van jou te horen.

Thank you en je weet dat ik - als volger - altijd ook jouw reviews lees. Wel iets minder uitgebreid de laatste tijd merk ik, maar desalniettemin respect dat je zo doorgaat. Evenzo voor de meeste gure reeksen en films waar je je doorheen worstelt; heb je nog een reden waarom je jezelf zo pijnigt?

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Shinobi wrote:

(quote)

Evenzo voor de meeste gure reeksen en films waar je je doorheen worstelt; heb je nog een reden waarom je jezelf zo pijnigt?

Haha, er was altijd al een plan om de bekende horrorreeksen in zijn volledigheid uit te zitten. Eerder voor het fijne en complete gevoel dat je het volledige plaatje hebt van een bepaalde serie en er eventueel over kan meepraten. Wellicht dat enkele van mijn medegebruikers er zelfs nog wat aan hebben.

Honey Blossom

• 186 messages
  • 923 votes

Aan alles komt ooit een einde.. Je recensies zullen worden gemist, maar je beweegredenen zijn volkomen te begrijpen. Ik vind de site momenteel ook geen prettig format hebben. Dankjewel voor je uitgebreide en eerlijke reviews. Daar kon ik altijd op aan.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Nou nou, eindelijk gelukt om m'n wachtwoord aan te passen...

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Dat is een onverwachte twist zo rond de feestdagen!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Zalig Kerstmis, John Milton!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik zie net dat Bbarbie sinds mei niet is ingelogd.

Ik had hem in maart nog een berichtje gestuurd omdat ik zijn recensies miste, en toen gaf hij aan dat hij gezien zijn leeftijd en fysieke gesteldheid wat rustiger aan deed. Hoop dat alles ok is. Fijne user waar ik regelmatig filmtips van opdoe.

TMP

• 1889 messages
  • 1714 votes

The Oceanic Six is sinds juni geband zie ik. Jammer, las zijn bijdragen doorgaans graag.

Splinters

• 2619 messages
  • 1390 votes

John Milton wrote:

Ik zie net dat Bbarbie sinds mei niet is ingelogd.

Ik had hem in maart nog een berichtje gestuurd omdat ik zijn recensies miste, en toen gaf hij aan dat hij gezien zijn leeftijd en fysieke gesteldheid wat rustiger aan deed. Hoop dat alles ok is. Fijne user waar ik regelmatig filmtips van opdoe.

Zijn er geen wegen om er een stok achter te krijgen, zoals andere fora doen - danwel deden?

Respectabele leeftijd, het mag gegzegd.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

TMP wrote:

The Oceanic Six is sinds juni geband zie ik. Jammer, las zijn bijdragen doorgaans graag.

Altijd jammer als er actieve users geband worden of weggaan. Is een ban altijd permanent? Kunnen we daar niet 6 maanden van maken. Mensen in de gevangenis krijgen ook een tweede kans...

TMP

• 1889 messages
  • 1714 votes

Mee eens. Zo groot is het aantal actieve gebruikers ook al niet meer, dus zonde om iemand geen tweede kans te geven.

DjFrankie

• 3412 messages
  • 3495 votes

Iemand die weet waar wibro is gebleven? Op MusicMeter ook al bijna 2 jaar niet aanwezig geweest.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

TMP wrote:

Mee eens. Zo groot is het aantal actieve gebruikers ook al niet meer, dus zonde om iemand geen tweede kans te geven.

Die is gegeven, dit was niet de eerste keer.

Maar discussie daarover is niet gewenst volgens de gebruikersregels, dus als het je echt dwars zit, beter iemand van de crew aanspreken.

DjFrankie wrote:

Iemand die weet waar wibro is gebleven? Op MusicMeter ook al bijna 2 jaar niet aanwezig geweest.

Ik twijfel of die nu had laten weten dat hij exit ging, ik kan het in elk geval niet terug vinden.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Oei! Volgens mij is hij niet de jongste meer, net als Bbarbie, dus dan krijg je toch een naar gevoel als users van die leeftijd zonder aanleiding een tijd niet meer op de site aanwezig zijn....

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik weet niet of iemand iets vernomen heeft van Ebenezer Scrooge? Ik zie dat hij zich op 23 september heeft uitgeschreven. Ook een user waar ik de bijdragen graag van las wanneer ik ze tegenkwam en waar ik qua smaak raakvlakken mee had.

Hetzelfde geldt overigens voor The Oceanic Six en Bbarbie. Hun stukjes las (lees) ik ook altijd graag, of ik het er nou mee eens was of niet. Het zijn van die users waar je toch nog steeds de mening van leest als ze die al geschreven hadden bij een film die jij pas net gezien hebt.

TMP

• 1889 messages
  • 1714 votes

John Milton wrote:

(quote)
Die is gegeven, dit was niet de eerste keer.

Maar discussie daarover is niet gewenst volgens de gebruikersregels, dus als het je echt dwars zit, beter iemand van de crew aanspreken.

Was meer een algemene constatering. Ik bemoei mij niet met beslissingen van de crew en waardeer hun inzet voor deze site zeer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.