• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.843 votes
Profile

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Tja, ben gewoon verslaafd.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Ja je kan in december de kinderen niet teleurstellen.

In elk geval goed om te horen dat het een fabeltje is dat Sinterklaas dood is!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gezellig een boek lezen.. Bij Sinterklaas op schoot even bladeren of je wel of niet lief bent geweest dit jaar?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Langs het randje Edgar, langs het randje.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

OK, helder. Ik had het zo snel gelezen/begrepen dat hij vanwege de perikelen in de pakketservice persoonlijke aanvallen had gehad. Maar dit is dus wat anders. Spijtig dat dat gebeurd en dat-ie nu weg is.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

The One Ring wrote:

Ik ben sinds maandag niet meer op MovieMeter geweest, omdat mijn laptop om onduidelijke redenen geen verbinding meer wil maken met het internet. Geen idee of ik dat komende week zal oplossen, maar zo niet ben ik alleen in het weekend nog online.

Het gaat nog wat moeizaam, maar ik heb weer internet op mijn laptop en kan jullie dus ook doordeweeks weer irriteren

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Beste users van MM,

het was even wat overdenken voor mij, maar ik heb besloten om even afscheid te nemen van jullie en van films.

Het is een voorlopig afscheid, dus ik kom zeker wel weer een keer terug.Maar dat zou wel even kunnen gaan duren.

De laatste tijd beginnen de films een overhand te nemen in mijn leven, en is het meer een verslaving geworden.Dit ligt natuurlijk helemaal aan mijzelf.Ik vind het echter nu tijd om even wat anders te gaan doen.Mijn interesse voor films en alles eromheen is een beetje verloren gegaan.Hoogtijd dus om even wat rust te nemen met films kijken en andere leuke dingen te gaan doen.

Het wordt even afkicken in het begin, ik heb hier een leuke tijd gehad.Daarnaast heb ik veel geleerd over film van jullie allemaal, en ik hoop jullie ook een beetje van mij.Bedankt allemaal voor de leuke tijd , en wellicht tot ziens .

Groeten Dennie

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Jammer Dennie, maar veel succes/plezier en hopelijk tot ziens

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Altijd goed zo'n sabbatical en ik spreek uit ervaring. Geniet ervan Dennie en misschien tot ziens .

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Jammer, heel jammer.

Maar wat heeft het voor nut om afscheid te nemen van MovieMeter?

Blijf gewoon op de site, post af en toe een berichtje of wat je graag doet.

Dat je even geen zin meer hebt in films wil natuurlijk niet zeggen dat je helemaal geen films meer kan en zal kijken.

In elk geval veel plezier met de andere dingen die je gaat doen. Zoals je zelf zegt, er zijn heel wat andere leuke bezigheden.

Tot ziens.

Spetie

• 38871 messages
  • 8142 votes

Jammer Dennie, want ik vond/vind je een fijne user, die een soortgelijke smaak heeft als ikzelf. Veel succes met je sabbatical en andere dingen en hopelijk tot ziens!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jammer. Bij een aantal aandachtsgeilers vond ik het vertrek niet boeiend maar DVD-T vind ik een uitstekende user met mooie stukken. Hopelijk keer je nog eens terug en verder succes met de break!

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Ik snap je Dennie. Zo ben ik dit topic destijds ongeveer om dezelfde reden begonnen. Hoop je in de toekomst weer te zien/lezen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Geniet van je sabbatical en tot snel!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ah, jammer. Ik vond/vind je een erg leuke user en kon je bijdragen altijd erg waarderen, maar we zien je hopelijk snel terug. Het allerbeste!

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

Snap wat je bedoelt, ben zelf de laatste tijd ook iets teveel met films bezig. Wel jammer want je stukjes waren altijd prima te lezen! Succes met je break iig!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Erg jammer Dennie!

Las graag je reviews bij films..

Hoop dat je ooit nog terug komt! maar daar heb ik opzich wel goede hoop op..

Veel plezier met de dingen die je wilt gaan doen(al plannen?)

Tot Ziens hoop ik!

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

DVD-T wrote:

Beste users van MM,

het was even wat overdenken voor mij, maar ik heb besloten om even afscheid te nemen van jullie en van films.

Het is een voorlopig afscheid, dus ik kom zeker wel weer een keer terug.Maar dat zou wel even kunnen gaan duren.

De laatste tijd beginnen de films een overhand te nemen in mijn leven, en is het meer een verslaving geworden.Dit ligt natuurlijk helemaal aan mijzelf.Ik vind het echter nu tijd om even wat anders te gaan doen.Mijn interesse voor films en alles eromheen is een beetje verloren gegaan.Hoogtijd dus om even wat rust te nemen met films kijken en andere leuke dingen te gaan doen.

Het wordt even afkicken in het begin, ik heb hier een leuke tijd gehad.Daarnaast heb ik veel geleerd over film van jullie allemaal, en ik hoop jullie ook een beetje van mij.Bedankt allemaal voor de leuke tijd , en wellicht tot ziens .

Groeten Dennie

Vreemd, om 12.22 op het Movie Meter Contest forum zei jij dat ik nog niet van jou af was en nu pleit jij hem ineens.

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar kom gewoon over 6 maandjes weer terug. De dagen worden dan weer flink korter, het wordt dan weer een stuk kouder; maw de periode oktober-maart is het ideale seizoen om naar films te kijken.

Dus niet uitschrijven, want daar krijg je spijt van. Ook Legan is er een tijdje uitgeweest en die is ook weer teruggekomen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Klopt. In 1994 heb ik me ook uitgeschreven op LaserdiscMeter om een break te houden, maar ik had er toch wel snel spijt van.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ja, nu heeft Wibro niets meer van je te vrezen en mijn contest over twee weken wordt ook hartstikke leuk.....

En zolang je onder de 30.000 berichten zit, valt het met die verslaving best mee.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Lol Reinbo..zie nu je aantal berichten.

Ga is even heel snel iets doen met je leven

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Pastichio Rocker wrote:

Klopt. In 1994 heb ik me ook uitgeschreven op LaserdiscMeter om een break te houden, maar ik had er toch wel snel spijt van.

Clueless

• 1085 messages
  • 2030 votes

Jammer Dennie!

Heb laatst erg genoten van je Contest en hoopte deze week op nog wat competitie tussen jou en Wibro!

Het ga je goed en hopelijk tot ziens

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Fijn dat je je niet uitschrijft!

Het gaat je goed.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Veel succes toch Dennie en hopelijk toch tot weerziens. We hopen je terug te zien hier als de tijd er voor je is. In elk geval dan terug van harte welkom.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Tot ziens dan maar weer Dennie

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Voor een deel begrijp ik wat je bedoelt. Films zouden voor de "gewone" kijker altijd een hobby moeten blijven. Succes Dennie en hopelijk tot ziens.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

rokkenjager wrote:

Fijn dat je je niet uitschrijft!

Het gaat je goed.

same here!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Spijtig DVD-T..

We zullen je missen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.