• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.941 votes
Profile

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

Beterschap lieve schat

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Beterschap lieve schat

Charmeur maar je hebt wel gelijk ze is lief

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Hey Eline, beterschap!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sterkte Eline, hopelijk zien we je weer snel want MM kan niet zonder je teksten

Beterschap!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Sterkte Eline en zorg maar dat je snel weer thuis bent.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Heel veel sterkte en beterschap gewenst Eline!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Beterschap Eline!

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Veel sterkte en beterschap Eline!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dank jullie wel allemaal.

Met een beetje pech moet ik blijven tot volgende week. Het is niet zeker of het onderzoek vandaag door kan gaan, en in het weekend doen ze niks, wat zou betekenen dat het maandag of dinsdag pas zou worden.

Ben een beetje door aan 't draaien nu, vooral omdat ik naar huis wil en sinds maandag niets meer gegeten heb. Word ook gek van dat infuus achter me aan te slepen de hele dag, 's nachts begint dat ding om het uur te piepen, en is het die van mij niet dan wel van de buurman.

Ben nu aan mijn 5e liter medicijnen (te ranzig) bezig om mijn lichaam te reinigen, terwijl ik droom over saté, frikandel speciaal, lasagne en een mckroket. Allemaal tegelijk. En dat om 8 uur 's ochtends, komt u maar.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Wat een marteling...sterkte!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Veel sterkte en beterschap, Eline!

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Ik ben, na een redelijk lange periode van afwezigheid, ook weer terug van weggeweest.

Lexcoaster

• 1268 messages
  • 1222 votes

Welkom terug skycrawler en beterschap Eline!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Welkom terug Skycrawler!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Beterschap Elientje.

Skycrawler: Ja, al zowat een jaar niet meer actief geweest?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben weer thuis. Helemaal kapot, heb gisteravond voor het eerst sinds maandag iets gegeten en weer fatsoenlijk geslapen. Er wordt goed voor me gezorgd , moet wel nog een paar dagen in bed blijven omdat mijn lichaam een flinke klap heeft gekregen. Maar wat het nou is? Geen idee. Na alle echo's, röntgenfoto's, bloedonderzoeken, urine onderzoeken, en alle andere dingen die ze met me hebben gedaan is er geen duidelijke oorzaak te vinden. Bloed in mijn urine (heb ik al jaren, sinds ik vroeger 2 keer per maand blaasontsteking had) en vele ontstekingscellen in mijn bloed, maar mijn darmen, blaas, lever en nieren zagen er goed uit. Moet eerst thuis weer even 'herstellen' en dan over twee weken terug. Ben in ieder geval blij dat ik van dat rottige infuus en dat gore drankje af ben (bijna 7 liter van dat ranzige spul!)

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gelukkig ben je weer thuis Eline, en nu snel weer aansterken.

Welkom terug voor Skycrawler.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Bwèèh wat een vies kleurtje heeft dat spul alleen al .

Laat ons hopen dat jijzelf weer gauw een gezond kleurtje op je wangen krijgt Eline.

Het blijft wel frustrerend (lijkt mij) dat je nog steeds niet weet wat er scheelt.

Beterschap!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Elineloves wrote:

Heb zo'n leuk infuus in mijn hand

Elineloves wrote:

Ben in ieder geval blij dat ik van dat rottige infuus en dat gore drankje af ben (bijna 7 liter van dat ranzige spul!)]

Wel Eline? Je bent zo snel van gedacht veranderd? Veel beterschap toegewenst.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'Leuk' was natuurlijk hartstikke sarcastisch, vond het een drama om telkens dat ding achter me aan te slepen, en met slapen was het ook geen pretje.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb de laatste maal op 14 dagen alles samen 63 baxters gekregen, waaronder 14 van één liter en de rest 500 ml. En soms begint het te ontsteken, dan plaatst men de infuus in je nek, da's pas kl*ten. .

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb, toen ik jaren geleden in het ziekenhuis lag, behalve twee infusen, een katheter en een hartslagmeter ook een drain in mijn hoofd (door schedel heen) gehad. Ik kan me herinneren dat ik soms echt in de knoop raakte als ik om wilde draaien in bed.

Goed dat je weet thuis bent Eline. Hopelijk knap je snel op!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

JEZUS, wat een aansteller ben ik dan eigenlijk met mijn gemiep over 't infuus in mijn hand als ik dat van jullie lees. Maar bedankt.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Hey Eline, lees dit nu pas. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst, en dat je er maar weer snel bovenop komt!

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

haha, dat spul is zo ranzig! Ik heb dat in totaal voor 3 onderzoeken 3 keer moeten drinken, ook zo'n 5 tot 7 liter per keer, echt een hel! Veel beterschap!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Sterkte.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ongepaste opmerking verwijderd.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Misschien had ik mijn antwoord wat beter moeten formuleren en niet zo kort door de bocht moeten zijn door het allemaal samen te vatten in een enkele zin.

Waar ik op doelde was dat een hoge bloeddruk, stress, slaaptekort/een verstoord slaapritme en/of vermoeidheid ook kunnen bijdragen aan de aftakeling van het lichaam en allerlei 'mankementen' teweeg kunnen brengen, zoals hoofd- buik- en rugpijn. Als de artsen niets kunnen vinden na je helemaal te hebben doorgelicht dan zouden de klachten die je hebt wellicht van een pychische aard kunnen zijn. Bekijk bijvoorbeeld eens deze website: Psychisch & Werk :: Checklist aanwezigheid psychische klachten - psychischenwerk.nl waar een aantal veelgehoorde klachten zijn opgesomd.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Skycrawler wrote:

Misschien had ik mijn antwoord wat beter moeten formuleren en niet zo kort door de bocht moeten zijn door het allemaal samen te vatten in een enkele zin.

Waar ik op doelde was dat een hoge bloeddruk, stress, slaaptekort/een verstoord slaapritme en/of vermoeidheid ook kunnen bijdragen aan de aftakeling van het lichaam en allerlei 'mankementen' teweeg kunnen brengen, zoals hoofd- buik- en rugpijn. Als de artsen niets kunnen vinden na je helemaal te hebben doorgelicht dan zouden de klachten die je hebt wellicht van een pychische aard kunnen zijn. Bekijk bijvoorbeeld eens deze website: Psychisch & Werk :: Checklist aanwezigheid psychische klachten - psychischenwerk.nl waar een aantal veelgehoorde klachten zijn opgesomd.

Dat past heel goed bij mijn situatie op dit moment dat al maanden aan de gang is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.