- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En bedankt voor het stemmen op docu's die ik heb toegevoegd, die op CANVAS kwamen. Heb ik ze in ieder geval niet voor niets toegevoegd.
Bedankt. Docu's zijn met verloop van tijd een lievelingsgenre geworden. Persoonlijk denk ik dat men er een pak kan van leren. Dus... blijven toevoegen die handel. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Even voorstellen
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ik ben rond de feestdagen niet veel op MM geweest, dus bij deze nog beterschap en welkom terug. speedy 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
He Speedy ben je er nog
gaat alles nog goed met je gezondheid.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Wie weet wat er met Nomak is gebeurd? die is al meer dan 4 maanden niet meer op MM geweest
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
hoi iedereen,
Ik wil even laten weten dat ik voorlopig niet echt actief meer zal zijn. Vanavond rond 6 uur werd de buik/darm pijn waar ik al maanden mee rondloop ondraaglijk, we hebben van half 7 tot 3 uur op de eerste hulp gezeten en na 10 onderzoeken besloten ze me op te nemen. Ze weten niet precies wat ik heb, het lijkt op een blinde darm ontsteking. Heb zo'n leuk infuus in mijn hand en ik deel blijkbaar een kamer met een oudere meneer. Omdat het toch een gebroken nacht is mag ik niet slapen maar gaan ze me voorbereiden op allerlei nieuwe onderzoeken morgenochtend. Ik hou jullie op de hoogte.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Beterschap Eline. Hopelijk valt het allemaal mee.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Veel beterschap en snel terug. En een blindedarm is niet erg hoor. Vooraf veel pijn, maar een zeer kleine ingreep en snel thuis. veel geluk.
Edit: kan een Nederlander mij zeggen wat een 'gebroken nacht' eigenlijk is? Thnx.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Veel beterschap! En snel terug op de site. MM is niet hetzelfde zonder Eline. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Edit: kan een Neerlander mij zeggen wat een 'gebroken nacht' eigenlijk is? Thnx.
.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Sterkte Eline. Pijnlijk zo'n blindedarmontsteking. Gelukkig kun je er snel van herstellen... Beterschap.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dank jullie wel.
Dat ding (die blinde) is toch nutteloos. Wat-mot-je-ermee?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze willen me sowieso tot morgenavond hier houden. Gisteravond/vannacht heb ik wel 7 verschillende artsen gehad, van internisten tot chirurgen. Bloed prikken, rontgen, urine controleren, echo's.. er zit duidelijk wel een ontsteking maar waar? Geen idee. Ze lijken het ook niet met elkaar eens. Ondertussen zijn mijn blaas, nieren en lever ook getest, was in orde. Morgen krijg ik meer darmonderzoeken, omdat daar toch het probleem lijkt te zitten. Operatie is iig niet nodig als 't ding niet ontstoken is.
Mag ook niks eten vandaag want mijn lijf moet 'leeg'. Fantastisch, want heb sinds maandag niks meer gehad. Verveel me hier ook 't apelazarus. Beetje tv kijken en lezen dan maar.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik wil even laten weten dat ik voorlopig niet echt actief meer zal zijn.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Minder actief wat betreft het kijken van films en het schrijven er over Soom. Dat gaat beetje lastig in het ziekenhuis he. Maar wederom bedankt voor je attente beterschapswens 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@Eline:

Ik lees dit nu pas, dat er iets met je aan de hand is, sorry voor de late reactie.
Dat is schrikken..
Van harte spoedige beterschap gewenst Eline !
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zou de hele dag films kijken als ik daar zou liggen, headsetje op enzo. Héérlijk!