• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Hoeveel films kijk je per week/maand/jaar?

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13393 votes

Ik kijk minstens 10 films per week. Afgelopen kerstvakantie was het misschien wel 20.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik zit op een gemiddelde van 6 per week schat ik.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Hmm , wisselt verschrikkelijk, soms 10, soms meer, soms minder. Op dit moment zit ik denk ik op 3/4 per week. Niet veel tijd..

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Het hangt allemaal een beetje af van andere activiteiten, maar gemiddeld kom ik uit bij 5/6 films per week.

mental_jos

• 263 messages
  • 770 votes

elke dag 1 film kom ik wel op..

dus ongv 7-10 films per week

vaak kijk ik ook delen van films op canalplus maar dat tel ik niet mee

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik moet effe mindere naar 2 films per week vanwegen m'n aankomende examen, maar daarna ga ik er weer tegenaan. Weer 4/5 films in de week. Het valt mee.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik heb sinds kort 'Pathe Unlimited', maar eerst keek ik ongeveer 3 films per week...

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Pathe Unlimited is wel supergoedkoop, zit er ook over te denken. Een normaal kaartje zonder korting kost bij Pathe al 9 euro, dus met 2 films kijken heb je de 17.50 van Pathe Unlimited er al uit

De GeuS

• 2180 messages
  • 2858 votes

Gemiddeld haal ik wel 8/9 films per week....

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Gemiddeld 10 films per week..

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

jordybeukeboom wrote:

Pathe Unlimited is wel supergoedkoop, zit er ook over te denken. Een normaal kaartje zonder korting kost bij Pathe al 9 euro, dus met 2 films kijken heb je de 17.50 van Pathe Unlimited er al uit

Ik hou ervan

Ik ben nu elke dinsdagavond, vrijdagavond, zaterdag & zonag bij pathe te vinden

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Remi wrote:

(quote)

Ik hou ervan

Ik ben nu elke dinsdagavond, vrijdagavond, zaterdag & zonag bij pathe te vinden

Zoveel nieuwe films komen er wekelijks niet uit bij Pathe.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Ik denk nu rond de 2 films per week

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Ligt eraan over welke periode je deze vraag stelt. De laatste maanden zit ik wel op 6 á 7 films per week.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

SuperSideSwipe wrote:

(quote)

Zoveel nieuwe films komen er wekelijks niet uit bij Pathe.

Nee, dat is waar...

pink_roosje

• 1792 messages
  • 807 votes

ik ben op vrijdag vrij en dan kijk ik meestal 3 films achter elkaar. en op zondag kijk ik er meestal ook 3 voor de rest kijk ik elke avond wel een film dus meestal tussen de 7 en 11 films per week. behalve als ik geen nieuwe films heb dan kijk ik er 4 per week

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik denk dat ik op 1 per dag zit. Eventuele achterstand op dat schema maak ik over het algemeen in het weekend weer goed

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Momenteel kijk ik iets minder dan gebruikelijk. Zit in een redelijke drukke periode dus vandaar. Zit nu toch tegen de 5/6 films per week, normaal gesproken waren dit er 8 geweest.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Tussen de 7 en 15 per week. Laatste 4 weken haal ik de 15 wel. Probeer elke dag minstens 1 film te kijken. Meestal lukt dat niet, maar dan haal ik het in het weekend ruimschoots in

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

2-4 per week. Je moet ook wel eens minder leuke dingen gaan doen zoals bij vrienden of familie langs. De kroeg in of naar de disco...

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Deze maand heb ik gemiddeld per week 4,85 films gezien, waarvan 2,54 nieuwe films en 2,31 herzieningen.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Dat zijn meer statistieken die interressant zijn voor jezelf. Denk niet dat er iemand interesse in heeft om te weten dat jij gemiddeld 2,54 nieuwe films heb gezien per week over een maand gezien

Ik kijk ongeveer 5 films per week. Ik ben ook druk met school, werk en sporten... Als ik het wat rustiger heb, of een dagje vrij kijk ik wel meerdere films op een dag. Maar meestal gaat dat helaas niet.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

mikey wrote:

2-4 per week. Je moet ook wel eens minder leuke dingen gaan doen zoals bij vrienden of familie langs. De kroeg in of naar de disco...

Uiteraard, maar gelukkig heb ik weer vrienden die dan ook graag een film kijken als ik kom!

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

ja dat is fijn en goedkoop. maar ik kan het nooit eens worden met anderen in de v-theek

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik kijk denk ik 3-4 films in een week, mijn voordeel is wel dat ik alles gratis kan meenemen uit de videotheek waar ik werk

Ben op het moment veel films aan het kijken die ik gemist heb toen ik nog niet zo verslaafd was aan films.

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

door de week elke avond een. Meestal dan toch films die ik al gezien heb, maar aangezien ik een redelijke collectie heb staan, vervelen ze me nooit..

In het weekend geen tijd, dan op stap met vrienden. Sociale leven heeft ook aandacht nodig he!

Ik probeer toch wel dagelijks een film te zien. Meestal lukt dat toch.

ropjuh89

• 127 messages
  • 149 votes

Afgelopen vakantie was het erg. Er was voor de rest niemand thuis en de pc was helemaal voor mij alleen. Heb ik een week lang elke dag, tot 's avonds door dvd's zitten kijken! Ik had er een stuk of 60 geleend van een gast omdat ik er zelf niet heel erg veel heb en heb ze, op 10! na, allemaal gekeken. Ik had echt vierkante ogen en voelde ook gaar aan, maar het was wel een lache ervaring!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ik ben geminderd.

Denk dat het nu rond de 6 a 7 per week ligt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.