• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

Je grootste blunder(s)

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Blunders in het echte leven kan je alleen hebben als je een echte leven hebt..

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Toevallig maakte ik afgelopen zaterdag een blunder tijdens een bedrijfsuitje. Onze dochteronderneming was er ook bij, maar ik ken niet iedereen van dat bedrijf..

We moesten o.a. boogschieten die dag en 1 kerel die schoot best beroerd, dus ik zeg, moet ik soms een foto van je schoonmoeder ophangen? Helaas stond zn schoonvader er vlak naast, maar ik ken die hele vent niet en ik had dat dus allemaal niet in de gaten. Dus ik kreeg meteen wat gebaren van bepaalde collega's, zo van, kan het wat minder...

Later op de avond tijdens het eten, was de schoonmoeder in kwestie er ook en dat bleek een hele lieve vrouw te zijn. Niet echt een schokkende blunder, maar toch een kleine blunder.

Voor mijn grootste blunder, moet ik nog even nadenken.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Haha, lullig!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Gisteren nog een blunder meegemaakt...

Stond op de kamer van de vervangend directeur. Kijkend naar een foto van zijn knappe 'vrouw' vroeg ik, "Is dit je vrouw?"

"Nee, dat is mijn dochter."

Oeps.

Dus ik zeg dat ze er volwassen uitziet voor haar leeftijd, maar dat mocht de dodelijke stilte daarna niet doorbreken.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Op zich kan die het ook als compliment zien, dat een jonge mooie vrouw zoals haar op hem zou kunnen vallen.

Wel echt zo'n geval dat je ook vaak in films tegenkomt en dan zie je zo'n paps-acteur ook meteen kijken van; daar blijf je dus van af als je hier nog even wil werken lol.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ik herinner me nog een blunder van mezelf. Het was de 2de schooldag (dit schooljaar nog), kende slechts een man of vijf en laat staan dat ik al veel namen kende. Het was de les Frans en we zouden enkele dagen later een franse bekijken. De leerkracht vroeg echter als er enige voorstellen waren over welke goede franse film we dan zouden kunnen bekijken. Vingers gingen spontaan in de lucht maar er was ook wel wat lawaai op de achtergrond. Plots riep iemand luid en zonder zijn vinger in de lucht te steken "Emanuelle" ! Ik schiet natuurlijk enorm in de lach ! Jammer genoeg was ik de enige en was het enige resterende geluid in het klaslokaal mijn gelach, en dat terwijl iedereen op mijn gezicht aan het kijken was. Achteraf bleek nog dat die gast "Emanuelle" niet riep als voorstel voor de franse film maar dat dat een zogenaamd meisje was die aan de overkant van het klaslokaal zat.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

JDSsmetje wrote:

Ik herinner me nog een blunder van mezelf. Het was de 2de schooldag (dit schooljaar nog), kende slechts een man of vijf en laat staan dat ik al veel namen kende. Het was de les Frans en we zouden enkele dagen later een franse bekijken. De leerkracht vroeg echter als er enige voorstellen waren over welke goede franse film we dan zouden kunnen bekijken. Vingers gingen spontaan in de lucht maar er was ook wel wat lawaai op de achtergrond. Plots riep iemand luid en zonder zijn vinger in de lucht te steken "Emanuelle" ! Ik schiet natuurlijk enorm in de lach ! Jammer genoeg was ik de enige en was het enige resterende geluid in het klaslokaal mijn gelach, en dat terwijl iedereen op mijn gezicht aan het kijken was. Achteraf bleek nog dat die gast "Emanuelle" niet riep als voorstel voor de franse film maar dat dat een zogenaamd meisje was die aan de overkant van het klaslokaal zat.

leuk verhaal !

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Oh ja, nog iets. Vorig jaar een goede mop uitgevonden, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Wat is het toppunt van afkijken ?

De naam van je buur overschrijven.

Schaam, schaam ....

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Je wilt toch niet zeggen dat jij tijdens een toets de naam van je buurman overgeschreven heb.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Dat wil ik dus wel.

Ik weet het, schaam schaam....

krijg 0/20 i.p.v. 4,5/20

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

JDSsmetje wrote:

Dat wil ik dus wel.

Ik weet het, schaam schaam....

krijg 0/20 i.p.v. 4,5/20

Sorry hoor, maar dat is wel heel erg stom. Doet me eerder aan een domme blondjesmop denken.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ik heb dit wel niet geplaatst om verwijten naar mijn hoofd te krijgen (ik ben niet dom). Dat is mijn grootste blunder. Punt uit, en daar is geen verklaring voor. Dit blijft in het kader van het topic...

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

JDSsmetje wrote:

Ik heb dit wel niet geplaatst om verwijten naar mijn hoofd te krijgen

Als je een blunder plaatst, kun je reacties verwachten. Had je kunnen weten.

(ik ben niet dom).

Dat zeg ik ook niet.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ja, maar nu niet bepaald eentje met als inhoud een verwijt.

En indirect zeg je wel dat ik dom ben.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

JDSsmetje wrote:

Ja, maar nu niet bepaald eentje met als inhoud een verwijt.

Jij maakt er een verwijt van. Ik slechts een mening.

En indirect zeg je wel dat ik dom ben.

Ehm... dit zijn jouw woorden.

Ik zou het toch anders opvatten als ik jou was.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Een mening kan ook een verwijt bevatten, daar mag je dan ook een reactie op verwachten.

Hoe moet ik het dan opvatten moest jij mij zijn ?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Als je niet tegen je eigen negatieve aandachttrekkerij kan moet je dat soort domme acties ook niet posten.

Karl van H.

• 2808 messages
  • 2251 votes

Respekked wrote:

Als je niet tegen je eigen negatieve aandachttrekkerij kan moet je dat soort domme acties ook niet posten.

Dat is inderdaad behoorlijk dom (Grapje hoor, JDSsmetje.)

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

JDSsmetje wrote:

Hoe moet ik het dan opvatten moest jij mij zijn ?

Niet persoonlijk, maar gewoon puur op de actie zelf. Geef toe, een toets overschrijven en dan ook de naam van degene van wie je het overschrijft, dat is toch enorm stom? Dat zeg ik je dus nu gewoon nog een keer.

Dat mag ik best zeggen en als het me doet denken een een domme blondjesmop zeg ik daar niet mee dat jij dom bent. Ik ken jou toch helemaal niet?

Als een collega of vriend zoiets tegen mij zou vertellen zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben, want het is alles behalve persoonlijk.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Respekked wrote:

Nu moet ik toch even denken om deze reactie te begrijpen. IK kan niet tegen mijn EIGEN negatieve aandachttrekkerij ?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

U-96 wrote:

(quote)
Niet persoonlijk, maar gewoon puur op de actie zelf. Geef toe, een toets overschrijven en dan ook de naam van degene van wie je het overschrijft, dat is toch enorm stom? Dat zeg ik je dus nu gewoon nog een keer.

Dat mag ik best zeggen en als het me doet denken een een domme blondjesmop zeg ik daar niet mee dat jij dom bent. Ik ken jou toch helemaal niet?

Als een collega of vriend zoiets tegen mij zou vertellen zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben, want het is alles behalve persoonlijk.

Je hebt gelijk U-96 (niet te geloven dat ik dit moet zeggen )

Ik geloof dat ik nu al 2 blunders gemaakt heb.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Wat ik me nu afvraag. Je naam schrijf je toch altijd meteen in het begin van de toets, bovenaan het blaadje. Daar begin je toch meteen mee voordat je aan de toets begint. Hoe kun je dat dan afkijken?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

JDSsmetje wrote:

(quote)

Nu moet ik toch even denken om deze reactie te begrijpen. IK kan niet tegen mijn EIGEN negatieve aandachttrekkerij ?

Om even terug te komen op iets uit een ander topic: nu ben je wel vervelend. Gefeliciteerd.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ergens is er soms wel eens een moment in iemands leven, hoe intelligent ook dat er een soort van kortsluiting ontstaat in de hersens. Dat kan natuurlijk best eens gebeuren bij een examen/tentamen waar veel op het spel staat. Het is een blunder idd, maar je moet even de vorm/gevoel/sfeer/moment zelf ervaren om pcies in te zien waar zoiets heeft kunnen gebeuren.

Ik heb tijdens een Frans proefwerk waar een vraag zo onduidelijk stond dat je er echt 2 antwoorden op kon geven ipv 1. in een vlaag van verstandsverbijstering mijn vinger opgestoken en zei meteen het achteraf juiste antwoord in mijn vraagstelling. Het was eruit voor ik er erg in had en kreeg meteen een 1, terwijl ik zonder die vraag een 8 of zo gehaald had.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Om even terug te komen op iets uit een ander topic: nu ben je wel vervelend. Gefeliciteerd.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Ik heb nogal eens de neiging om gedachten hardop te zeggen. Zo ook laatst weer:

Ik had voor de borrel voor mijn verjaardag mijn bovenbuurmeisje uitgenodigd. Leuke meid, zo iemand waar je niet achteraan gaat, maar gebeurt er wat, dan houd je het ook niet tegen. Maar goed, ze kon dus niet.

Paar dagen later kom ik haar tegen, ze vraagt me hoe mijn verjaardag was et cetera.

Ik: "Jammer dat je niet kon, maar ik wil met Oud&Nieuw een feestje geven, kom je dan?"

Zij: "Ja, dat is leuk. Ik moet even kijken, want mijn vriend is er dan ook, dan neem ik die mee."

Ik: "Oh, je vriend. Dan weet ik niet of het feestje doorgaat."

En terwijl ik het zeg, denk ik van "Watdefuk doe ik??"

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Haha, riesma, dat kan later zomaar nog eens goed uitpakken

(let maar op)

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Dan zou niet verkeerd zijn. Eerst maar eens kijken of ze voortaan niet met een boog om me heen loopt. Ik heb 'r al een tijdje niet meer gezien...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ze weet nog niet hoe ze je moet zeggen dat ze het uit heeft gemaakt en smoorverliefd op je is. Zat voeren die gast en hem een domme actie laten maken. Zij ruzie, jij haar troosten. Eind goed al goed.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.