- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je grootste blunder(s)
Je grootste blunder(s)
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Sommige berichten van mij in mijn beginperiode van MM.
Dan heb ik het hierover: Dat ik bij mijn Nummer 1 film Scarface maar een piepklein onzinnig berichtje schreef. 
Blokland
-
- 545 messages
- 1472 votes
Dat ik een keer vlak naast Steve Buscemi stond bij de baggage claim op JFK en dat ik hem niet heel kort even heb aangesproken, al was het bij wijze van spreken maar om een vuurtje ofzo. Het duurde eindeloos voor die koffers kwamen dus er was gelegenheid genoeg 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes

He he, leuke situatie. Jammer dat je 't niet gedaan hebt man. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
En je hebt de kans op een handtekening misgeslagen. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ach, de handtekening van een persoon die wel eens op televisie verschijnt.. je moet er maar van houden.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Of best wel vaak in films verschijnt... 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Domme berichten plaatsen, vooral in het begin dat ik hier net zat, zonder enige inhoud.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Domme berichten plaatsen, vooral in het begin dat ik hier net zat, zonder enige inhoud.
Hoe zagen die eruit?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Zo? (kan niet eens helemaal zonder inhoud!)
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ghehe...niet mijn grootste, maar wel erg leuk. Bij salsales zie ik altijd een jongen van mijn leeftijd met een oudere vrouw verschijnen die ook mee doet met de les. Ik vraag maandag aan hem: "Waar is je oma?". Was het z'n moeder...

Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Bij het kijken van Pete's Dragon zat ik zo in de film dat ik keihard: "pas op Elliott!" riep op het moment dat de boeven de draak dreigden te vangen, midden in de bomvolle bioscoop, waar iedereen meteen keihard begon te lachen....
Ik schaam me er nu nog voor, al was ik pas 6 of 7 (ook dankzij mijn ouders en broer, die het er nog wel eens inwrijven...)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Dat is bij een vertoning van Showgirls heel gewoon! 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wat een brave users hebben we toch hier op MM
.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Wat een brave users hebben we toch hier op MM
.
Dat is bij een vertoning van Showgirls heel gewoon! 
Nou? Als ze 6-jarigen naar vertoningen van Showgirls sturen???
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik bedoel meer dat ik de blunders die ik hier lees allemaal heel erg vind meevallen. Groot contrast met de topictitel. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Hoe zagen die eruit?
-
- 11900 messages
- 5305 votes
"Kijk uit!" roepen bij een bioscoopvoorstelling, dat bedoelde ik. Door volwassenen, in ieder geval mentaal.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Bij Lola Rennt schreef ik een van mijn allereerste berichtjes op deze site (is al vijf jaar geleden, mag ik ter mijner verdediging wel aanvoeren!)
Dat werd dus niet geapprecieerd 
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Edit: Niet dat mijn berichten nu nou zo goed zijn hoor...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ach valt allemaal wel mee. Maakte het in mijn beginperiode zo bont dat ik toen gebanned ben van de site. Als één van mijn favoriete films afgekraakt werd kwam ik met enorme scheldkanonnades op de proppen
.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
In het begin was ik ook een druktemakertje op deze site. Ik zeikte iedereen af die het niet met mijn mening eens was 
Maar dat is al een jaar geleden en toen wist ik nog niet zo goed hoe het hier allemaal te werk ging. Ik werd na een tijdje verbannen (na een paar weken) en ik ben sinds een paar maanden weer welkom op de site (waar ik héél blij mee ben). Ik gedraag me nu gelukkig goed (vind ik) ik hoop dat jullie dat ook vinden 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De clou van Twin Peaks verraden op de chat terwijl ik de serie zelf nog nooit gezien had en anderen die wel aan het kijken waren.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Bij de eerste kwis op de chat zo slecht copy-pasten dat ik samen met de vragen ook de antwoorden er bij pastte.
.
Uren werk weg.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Niet dat dit écht mijn grootste blunder was (dat was in mijn broek poepen tijdens voetballen met vrienden) maar goed; ik ben afgelopen Augustus getrouwd in Italie en de weg er naar toe was nogal ehm.. vol hindernissen.
Voor wie tijd heeft, hier een verslag van onze huwelijkstrip:
Tamara gaat naar Italië voor een korte vakantie
- miquda.waarbenjij.nu
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Geweldig verslag Don Dijk, geboeid zitten lezen
.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ah, tijd voor wat zelfreflectie. Iets dat meer mensen kunnen gebruiken hier. Blunders zou ik het overigens niet noemen.
Berichten van mezelf uit 2003 (debuut jaar hier), vind ik qua schrijfstijl echt niet om aan te zien. Was ook een periode dat ik de indruk had veel van films te weten en dat zie ik af en toe terug in de ondertoon van mijn berichten. Nu besef ik me dat ik vooral toen, maar eigenlijk nu nog, een beginneling ben en dat ik nog heeeel veeeel te gaan heb, waar ik nu druk mee bezig ben.
Verder zie ik zo nu en dan berichten in sommige discussies van mezelf die onvriendelijker overkomen dan bedoeld. Zie bijvoorbeeld It's a Wonderful Life, waar ik rokkenjager misschien iets te veel afzeik (hoewel ik wel gewoon achter mijn inhoud sta). Ik kan me voorstellen dat sommigen de indruk hebben dat ik maar een zuurpruim ben. Misschien toch eens aan een MM meeting wagen om het tegendeel proberen te bewijzen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
(dat was in mijn broek poepen tijdens voetballen met vrienden)

Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Daarbij verscheen er ook een glimlach op mijn gezicht