- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je grootste blunder(s)
Je grootste blunder(s)
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
ik vind iig wel dat hij volledig aan de entertainende waarde van het fenomeen film voorbij gaat persoonlijk...
ik moest een keer optreden met een band die ik vroeger had, jaren geleden alweer
alles gechecked, gesoundchecked etc etc.
niets aan de hand
dus, wij aan de beurt, lichten uit, eerste nummer aangekondigd: geen geluid.
ik natuurlijk van gemiddeld zenuwachtig meteen naar radeloos;
alles checken, volume knop, versterker, etc.
ik kwam er niet achter.
publiek onrustig ("SPELE!!!!!")
enfin, na de 4 a 5 langste minuten van mijn leven, kwam ik erachter dat het de speaker kabel was.
waar ik diezelfde middag nog met een nieuwe speakerkabel in mijn handen stond in de winkel, om het toch maar niet te doen.........
en voor de rest natuurlijk net als iedereen natte scheten laten en ineens een volle broek hebben.
leuk blijft dat toch
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Jaren geleden toen ik 7 maanden zwanger was van de eerste kwam ik een oude bekende tegen. We kletsten wat en even later vroeg ze hoeveel maanden ik zwanger was. Na het haar medegedeeld te hebben vroeg ik: en jij, hoeveel maanden ben jij zwanger? Zegt ze: ik ben niet zwanger, ben gewoon zo dik!
Ai...Voelde me erg klote.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Niet dat dit écht mijn grootste blunder was (dat was in mijn broek poepen tijdens voetballen met vrienden) maar goed; ik ben afgelopen Augustus getrouwd in Italie en de weg er naar toe was nogal ehm.. vol hindernissen.
Voor wie tijd heeft, hier een verslag van onze huwelijkstrip:
Tamara gaat naar Italië voor een korte vakantie
- miquda.waarbenjij.nu
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Hmm, je grootste blunders.
Wel, het was op een feestje. Zit je daar fijn te dansen en wat met kameraden een pintje te drinken. Je bent nog jong en zit nog vol met dat jeugdig enthousiasme. Zie ik daar in de hoek ineens echt een bom van een meid staan, bruin haar en goed gevormd. Ik moet eerlijk zeggen, ik vree op dat moment wel al een aantal weken met een ander, maar kom. Dus ga ik naar dat lekkertje toe en je weet wel, je begint zo te flirten en dit en dat. Ik moet eerlijk zeggen, dat lukte aardig en binnen de 5 minuten zat ik al fijn met haar te kussen (en perfecte lippen dat ze had, vanboven dan he, vanonder niet geweest
). Tikt een kameraad me ineens op mijn rug en wijst naar links. Zie ik, op een meter of drie afstand, mijn echte vriendin ook kussen, uiteraard met een andere kerel dan. Ze zag mij, ik zag haar, dus we zagen elkaar. Ineens schoten we allebei in de lach, om daarna (heel even maar) op elkaar kwaad te zijn. Bleek dat we allebei nog te jong waren voor een relatie en zijn dus als vrienden uit mekaar gegaan.
Vond het best wel grappig erna, maar op het moment zelf was het toch best vreemd.
Maar om met een wijze boodschap af te sluiten (was toen jong en wat aangeschoten): bedrieg nooit!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Maar om met een wijze boodschap af te sluiten (was toen jong en wat aangeschoten): bedrieg nooit!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik moet eerlijk zeggen, dat lukte aardig en binnen de 5 minuten zat ik al fijn met haar te kussen
Wow. Wat voor tent was dat?? Binnen 5 minuten al 
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Je bent jong, je hebt een pintje te veel op, je bent amper serieus te nemen, ...
En je kent het gezegde: het verstand komt met de jaren. 
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Wow. Wat voor tent was dat?? Binnen 5 minuten al
Niks mee te maken, gewoon mijn skills jeweettoch! 
Maar om op je vraag te antwoorden, plaatselijke tent (letterlijk, tent). 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Maar om op je vraag te antwoorden, plaatselijke tent (letterlijk, tent).
Parenclub 'de Tent', dus......
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Parenclub 'de Tent', dus......
Neen, schat.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Van een collega:
Was ooit op een begrafenis, toen een begrafenismedewerker hem vanachter een groot doek op de schouders tikte met een groot probleem... Het gat in de grond was te klein voor de kist.
Pijnlijk 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
@U96: Nou lekker dan. 
@Ondergronds: Er bestaat een kinderdisco, en een kindercafe, maar dat ze een kinderparenclub hadden wist ik nog niet. 
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
@Ondergronds: Er bestaat een kinderdisco, en een kindercafe, maar dat ze een kinderparenclub hadden wist ik nog niet.
Je vrouw heeft je het verteld, he.
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Sorry ben ongehuwt.
Gelukzak! 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Van een collega:
Was ooit op een begrafenis, toen een begrafenismedewerker hem vanachter een groot doek op de schouders tikte met een groot probleem... Het gat in de grond was te klein voor de kist.
Pijnlijk
Klinkt als een broodje aap...
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
De jongen is 18...
Een 18-jarige noem ik geen "jongen" meer, maar inderdaad, 18 jaar is jong en geniet maar van het leven, op een positieve manier! 
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
mijn ergste stap blunder moet 10 jaar geleden zijn geweest
ik was met mijn Neef en wat vrienden op stap in de Lunenburg in Loosbroek
en toen keek ik eigenlijk niet naar meiden op stap
want ik was wat forser en ik dronk graag een biertje en had geen tijd voor die dames ( maar wilde dat wel )
tot in de lunenburg toen we een superavond hadden en ik wat aangeschoten was en op 6 dames afliep om te kijkken of het zou lukken er 1 aan de haak te slaan
nou dat lukte niet met 1 maar wel met 2 die met mij wilden zoenen en die zoende eerst met elkaar en toen ze met mij wilde kussen liep ik weg want ik wilde liever bier als hun
en die meiden stonden stom verbaasd te kijkken
tot de volgende ochtend dat ik door iedereen werd opgebeld en de vraag kreeg of ik vroeger met mijn kop eerst op de grond was gevallen omdat ik zo stom was om blijkbaar 2 z,n mooie meiden dumpte voor 1 biertje
zelfs onze vriendinnen die bij ons waren die wilden spontaan lesbisch worden bij die 2 dames maar ik wist nergens niks meer van
tot op de dag van vandaag BAAL ik nog steeds dat ik de kans kreeg om met 2 meiden te vrijen niet heb gedaan en dat alleen maar omdat een biertje op dat moment lekkerder was
Potjandriedubbeltjes GVD en nog veel meer
daarna heb ik alle hoop over boord gegooit
zoiets maak ik echt nooit meer mee
( misschien een klein beetje op mijn vrijgezellenfeestje )
het mag wel niet maar die aandacht is wel leuk als een leuke meid op je afstapt of 2 hahaha
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
maar don,t get me wrong
ik hou superveel van mijn vrouwtje
ze is er altijd voor me
maar die laatste x als vrijgezel mag je best LoL maken als je het maar niet te ver laat gaan
en dat doe ik echt niet
een vluggertje maakt meer kapot dan je lief is
en ik weet mijn grens echt wel
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nou, dat vind ik mooi omschreven! En het is inderdaad waar, toen we Toscane ''binnen'' reden wisten we niet waar we moesten kijken. Prachtig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
maar don,t get me wrong
ik hou superveel van mijn vrouwtje
ze is er altijd voor me
maar die laatste x als vrijgezel mag je best LoL maken als je het maar niet te ver laat gaan
en dat doe ik echt niet
een vluggertje maakt meer kapot dan je lief is
en ik weet mijn grens echt wel
Je verdedigt jezelf anders wel hevig, heb je iets te bewijzen? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel, het was op een feestje. Zit je daar fijn te dansen en wat met kameraden een pintje te drinken. Je bent nog jong en zit nog vol met dat jeugdig enthousiasme. Zie ik daar in de hoek ineens echt een bom van een meid staan, bruin haar en goed gevormd. Ik moet eerlijk zeggen, ik vree op dat moment wel al een aantal weken met een ander, maar kom. Dus ga ik naar dat lekkertje toe en je weet wel, je begint zo te flirten en dit en dat. Ik moet eerlijk zeggen, dat lukte aardig en binnen de 5 minuten zat ik al fijn met haar te kussen (en perfecte lippen dat ze had, vanboven dan he, vanonder niet geweest
). Tikt een kameraad me ineens op mijn rug en wijst naar links. Zie ik, op een meter of drie afstand, mijn echte vriendin ook kussen, uiteraard met een andere kerel dan. Ze zag mij, ik zag haar, dus we zagen elkaar. Ineens schoten we allebei in de lach, om daarna (heel even maar) op elkaar kwaad te zijn. Bleek dat we allebei nog te jong waren voor een relatie en zijn dus als vrienden uit mekaar gegaan.
Vond het best wel grappig erna, maar op het moment zelf was het toch best vreemd.
Leuk dat we die wijze raad krijgen van iemand die zelf vreemd is gegaan, om het goede voorbeeld maar even te geven dan he...
En toch hou ik niet van dit soort verhalen, wat dat betreft ben ik wat te 'ouderwets' denk ik.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Jammer... Ik zou echt balen. 
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Leuk dat we die wijze raad krijgen van iemand die zelf vreemd is gegaan, om het goede voorbeeld maar even te geven dan he...
En toch hou ik niet van dit soort verhalen, wat dat betreft ben ik wat te 'ouderwets' denk ik.
Ah, tieners, bier, jong, vol hormonen, ... 
Het waren tenslotte enkele weken en moest ik het alleen zijn, zou ik me achteraf wel slecht voelen. Nu totaal niet. Maar was eerste en laatste keer. 
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
want ik was wat forser en ik dronk graag een biertje en had geen tijd voor die dames ( maar wilde dat wel )
tot in de lunenburg toen we een superavond hadden en ik wat aangeschoten was en op 6 dames afliep om te kijkken of het zou lukken er 1 aan de haak te slaan
nou dat lukte niet met 1 maar wel met 2 die met mij wilden zoenen en die zoende eerst met elkaar en toen ze met mij wilde kussen liep ik weg want ik wilde liever bier als hun
tot de volgende ochtend dat ik door iedereen werd opgebeld en de vraag kreeg of ik vroeger met mijn kop eerst op de grond was gevallen omdat ik zo stom was om blijkbaar 2 z,n mooie meiden dumpte voor 1 biertje
zelfs onze vriendinnen die bij ons waren die wilden spontaan lesbisch worden bij die 2 dames maar ik wist nergens niks meer van
tot op de dag van vandaag BAAL ik nog steeds dat ik de kans kreeg om met 2 meiden te vrijen niet heb gedaan en dat alleen maar omdat een biertje op dat moment lekkerder was
je weet dat dit niet recht te praten valt he?
dat dit heel heel heel erg is he?
maar dan dus ook ECHT heel heel heel erg?
dude.........

U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
daarna heb ik alle hoop over boord gegooit
zoiets maak ik echt nooit meer mee
( misschien een klein beetje op mijn vrijgezellenfeestje )
het mag wel niet maar die aandacht is wel leuk als een leuke meid op je afstapt of 2 hahaha
Sorry hoor, maar na de helft ben ik maar gestopt. Dit is zo toch niet te lezen?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wat berichten bij de film betreft deze nog steeds:
Wel met een beetje schaamtegevoel
maar ook om te lachen
, kom ik er nog regelmatig kijken. Ipv dat ik gewoon mijn eerste bericht laat staan. Was mijn derde dag, heb er weer van geleerd en de dvd kunnen ruilen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Dat moet ongetwijfeld tijdens Call of Duty 4 online zijn geweest. Ik loop op iemand af die mij niet in de gaten had dus ik probeer met mijn character achter hem te staan en hem met een mes neer te steken. Ik sta zo'n 2 minuten achter hem en ik wou hem net neersteken en hij draait zich om en knalt mij neer terwijl ik al 2 minuten de kans had om hem neer te knallen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb je ook blunders in het echte leven, of alleen in cyberworld?