- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik zou een andere avatar kiezen. 2 is mooi, maar onduidelijk. 3 is onscherp en 1 is lelijk (althans in deze vorm). Misschien een idee om een betere uit Bad Taste te zoeken?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik zal het nog eens even bekijken. En mischien nog iets zoeken dus voor even een gedeelte van afbeelding 2. Ik vind dit zelf niet té druk.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Bedankt. Dan zullen we het hier maar bij laten. 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Heb ook maar eens een ander genomen. Die van Su-ki-da vind ik nog steeds mooi maar ik was er toch een beetje op uit gekeken. Deze kwam ik toevallig tegen en vond hem best mooi. En voor wie hem nog niet herkende, het is Tom Waits. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Een Tom Waits-fan? Dat had ik niet met je geassocieerd. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Nee, integendeel zelfs.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ik begin z'n muziek steeds meer te smaken. Op het begin was ik inderdaad wat terughoudend maar Small Change staat sinds vandaag in m'n Mume top 10. 
Mooie avatar Goto 
Bedankt. 
Nee, integendeel zelfs.
Nogmaals het was niet meteen raak. Maar ik begin er steeds meer voor te vallen. Vooral z'n vroege werk kent prachtige dingen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Nogmaals het was niet meteen raak. Maar ik begin er steeds meer voor te vallen. Vooral z'n vroege werk kent prachtige dingen.
Rijm het niet zo snel met artiesten als Baker, Somatic e.d., maar waarom ook niet, hé
Een beetje vrijkomen uit de strakke idm/industrial/nogwat is niets mis mee, me dunkt.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Precies, en het is net als hier op Mome. In veel genres is wel iets te vinden. 
Mary_Shaw
-
- 238 messages
- 39 votes
Ik koos de mijne omdat dit een afbeelding is van de verfilming van mijn favoriete boek 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb mijn avatar gekozen, omdat ik een bewonderaar van de beeldschone actrice op deze foto ben. Haar naam is Maya Sansa. Ze speelt in la meglio gioventu (2003), buongiorno, notte (2003), l'amore ritrovato (2004) en the listening (2006). Zij is de grote ster van de Italiaanse filmindustrie van de laatste vijf jaar. Binnen 10 jaar zal zij in één adem met illustere voorgangers als Claudia Cardinale en Sophia Loren genoemd worden.
SannekePanneke
-
- 36 messages
- 24 votes
ik heb mijn avatar gekozen omdat de rest allemaal niet kon. De rest van de door mij geselecteerde avatars worden er allemaal niet mooier op als ik ze upload.
ooit ga ik een nieuwe avatar kiezen. maar tot die tijd moeten jullie het met mij doen, haha.
Lovebreeze
-
- 201 messages
- 8 votes
ik heb iets met fabeltjes dus daarom een elfje
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
ooit ga ik een nieuwe avatar kiezen. maar tot die tijd moeten jullie het met mij doen, haha.
Ik vind het in iedergeval een mooie avatar. 
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Ik heb de mijne gekozen omdat ik m grappig vind. Maat van me heeft dit dingetje in elkaar gezet en het leent zich op zich prima als avatar.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Heroes
Mijn favoriete serie. In dit geval gekozen voor Sylar (Zachery Quinto) maar had net zo goed Noah Bennett (Jack Coleman), Hiro Nakamura (Masi Oka), Mohinder Suresh (Sendhil Ramamurthy) of Peter Petrelli (Milo Ventimiglia) kunnen zijn. Voorlopig hou ik het even bij deze "villain" .
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik heb deze avatar nu al een tijdje en ik heb mezelf gedwongen deze minstens tot 1 januari 2009 te houden omdat ik problemen heb met te stoppen met afwisselen (ik heb al heel veel avatars gehad) en niet alleen op internet. In het echt kan ik daar ook niet mee stoppen (vroeger nam ik bijvoorbeeld bijna iedere week een andere pen mee naar school). Als ik verwissel voor 1/1/'09, stuur dit bericht dan in PM naar me
.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Een (beroemde) scene uit: Vampyr- Der Traum Des Allan Gray (1932)
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Wederom een prachtige avatar Ruben!
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Veel bizarre avatars hier. 
Ik houd het maar bij mij m'n good old vertrouwde ''aapje''
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik houd het maar bij mij m'n good old vertrouwde ''aapje''
Is een erg leuke en herkenbare avatar! 
Marla Singer
-
- 24 messages
- 38 votes
Ik heb een plaatje van Maneki Neko gekozen, de Japanse gelukskat. Ten eerste omdat er een tatoeage van heb op mijn arm, ten tweede omdat ik dol op katten ben en ten derde ben ik ook wel fan van Japanse Cinema!