- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
The trouble with Harry wel weer lang genoeg gehad.
Mijn nieuwe avatar is de geweldige Cate Blanchet als Bob Dylan in I'm Not There
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik ben altijd al een beetje fan geweest van Heath Ledger en de rol van Joker is nog altijd degene die de laatste maanden het meeste indruk op mij maakte. Zal binnenkort waarschijnlijk wel ns vervangen worden, maar niet veel avaters zijn klein genoeg om hier te gebruiken dus ik hou het nu maar gewoon bij deze.
Die avater zou er trouwens ook staan indien Ledger nog leefde.
Eén klein minpuntje is dat ik precies niet de enige ben die the Joker perfect vindt als avater 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
had eerst Alec Guiness uit Star Wars, maar bij herbekijking vond ik de film veel saaier, dus heb ik gekozen voor een personage genaamd Benjamin Linus gespeeld door Michael Emerson uit één van mijn favoriete tv-reeksen ooit, Lost.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik heb wederom gekozen voor een avatar van de sensuele Jane Fonda in Klute
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Trunks : De 2e super saiyan die opduikte in Dragonball Z. Was behoorlijk onder de indruk van z'n vechtstijl destijds die tevens werd ondersteund door een geweldig stukje muziek van Bruce Falcouner.
Voor de mensen die niks hebben met Dragonball Z '' iedereen dus bijna hier '' zal ik niet verwachten dat het begrepen word. Maar fans van Dragonbal Z weten waar ik over praat.
Maar zit er sowieso ook over te denken een nieuwe te nemen. Zolang het maar origineel blijft is het goed.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik schreef het hier al een keer, maar ik zie de zwarte driehoek als het apollinische, dat het kleurenfestijn – het dionysische – in bedwang weet te houden.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Een vrije variant van een prisma die wit licht breekt.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Een voet uit Terry Gilliam's animaties van Monthy Python's Flying Circus. Ik ben een liefhebber van de films en ook van de serie. Voor mij is een avatar toch vooral een herkenningspunt en dit is wel best herkenbaar, vandaar.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Een voet uit Terry Gilliam's animaties van Monthy Python's Flying Circus. Ik ben een liefhebber van de films en ook van de serie. Voor mij is een avatar toch vooral een herkenningspunt en dit is wel best herkenbaar, vandaar.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
...Dat was... uuuhmm... een grapje..? Ik hou deze wel wat langer.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
..Ow. Haha.. Mij maakt het niet uit hoe lang je een avatar houdt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Een vrije variant van een prisma die wit licht breekt.
Kikopuz
-
- 60 messages
- 0 votes
Die van mij is van een zelfgemaakt filmpje
.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Even een nieuwe voor een testperiode. Dit is dus Paul Thomas Anderson in een paar lijntjes getekend. Wie goed weet hoe hij eruit ziet, herkent 'm wel. Dit is de link. Als je op ''gallery'' klikt, kom je ze ook van Anderson tegen in andere periodes. Als iemand het helemaal niks vind hoor ik het wel. Kan best zijn dat ik morgen mijn oude weer heb, want eerder kon ik 'm ook al niet wegdoen. We zien het wel.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Die James Dean avatar is inderdaad wel een herkenningspunt geworden. Maar ik vind deze ook wel leuk hoor, maar hij haalt het niet bij de James Dean avatar. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Hmm, ik weet het nog niet. PTA is mijn favoriete regisseur en een normaal plaatje van zijn hoofd hoef ik eigenlijk niet. Deze vond ik wel geinig, maar het blijft moeilijk om die van Dean weg te doen. Herkent iemand PTA hier wel in eigenlijk, of ben ik de enige? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Trunks : De 2e super saiyan die opduikte in Dragonball Z. Was behoorlijk onder de indruk van z'n vechtstijl destijds die tevens werd ondersteund door een geweldig stukje muziek van Bruce Falcouner.
Voor de mensen die niks hebben met Dragonball Z '' iedereen dus bijna hier '' zal ik niet verwachten dat het begrepen word. Maar fans van Dragonbal Z weten waar ik over praat.
Maar zit er sowieso ook over te denken een nieuwe te nemen. Zolang het maar origineel blijft is het goed.
Ik ben dan wel een volger geweest van DBZ. Trunks was inderdaad een uitstekend personage. Niet te soft maar ook niet te lomp. Maar Vegeta blijft de beste, duidelijk 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Even een nieuwe voor een testperiode. Dit is dus Paul Thomas Anderson in een paar lijntjes getekend. Wie goed weet hoe hij eruit ziet, herkent 'm wel. Dit is de link. Als je op ''gallery'' klikt, kom je ze ook van Anderson tegen in andere periodes. Als iemand het helemaal niks vind hoor ik het wel. Kan best zijn dat ik morgen mijn oude weer heb, want eerder kon ik 'm ook al niet wegdoen. We zien het wel.
Sorry HJS, ik vind deze echt helemaal niets. Straalt niks uit, nogal kleurloos en erg saai. Ik vond je juist herkenbaar aan die kerel uit de jaren 40 ofzo...weet niet wie 't was.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Ik herkende hem er niet in dacht eerst dat het een plaatje was een of ander stripfiguur. 
Die avatar van James Dean blijft echter veel en veel beter.
Ook de herkenbaarheid is dan weg vind ik. Mensen die altijd een vaste avatar hebben en nooit veranderen zijn veel makkelijker te herkennen. Denk bijvoorbeeld aan Onderhond, Co Jackso, Maxcomthrilla, Dragon, Kappeuter om er maar een paar te noemen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Op één of twee kleine testperiodes na heb ik altijd die van James Dean gehad en ik denk dat het die ook blijft, maar ik wil wel eens wat nieuws proberen eigenlijk. PTA verdient het om te kijk gezet te worden! Maarjah, niemand herkent deze avatar dus kan ik beter die oude terug doen 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Het kan best je favoriete regisseur zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat zijn voorkomen indrukwekkend is. Een avatar van Hitchcock of Kubrick zal ook niet veel indruk maken denk ik
.
Nee Dean is wel cool, zoals hij oogt op jouw avatar, ook al heb ik dan nog nooit een film van hem gezien.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Oké, je hebt me overtuigd. Ik denk ook dat het beter is dat ik nooit weer een andere doe
Dean blijft de coolste!
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Herkenbaar en cool inderdaad.
.
Ik ga in de toekomst zeker nog wel eens een film met hem kijken.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Deze heeft nog niet helemaal de goede afmetingen, want hij komt van mijn last.fm profiel. Thuis heb ik de goede, dus die komt vanavond weer, maar het scheelt nieteens zoveel volgens mij 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Was me niet opgevallen inderdaad. Nu je het zegt zie je het wel een klein beetje. Deze is iets te groot.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Herkent iemand PTA hier wel in eigenlijk, of ben ik de enige? 

Maar goed ben blij dat je terug bent gevallen op je ouwe, is toch beter als- herkenningspunt, plus James Dean blijft natuurlijk ubercool. 
necromancer
-
- 40 messages
- 19 votes
Die van mij is gewoon errug schattig, hihi!
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Lekker vrolijk/kleurrijk, een prachtig personage en ook nog eens een prachtige film! 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
is dit niet het hoofdpersonage in Tekkonkinkreet?