- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
http://online.wsj.com/media/1209norwegian01_G_20101208231519.jpg
Mijn avatar komt uit de film Noruwei no Mori (2010) (Norwegian Wood). Een film met heel veel sterke scenes en fantastisch acteerwerk. Maar deze scene vond ik de beste. Een prachtige scene en ook de rol die deze scene speelt binnen de film. Dus vandaar deze avatar.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Na de nieuwe aanslag in Parijs heb ik besloten om door middel van deze avatar de mensen in Parijs een hart onder de riem te steken.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Naar mijn favoriete (en mooiste) actrice - Maika Monroe.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ik kan erg genieten van beelden waarop te zien is dat personages wegvallen in overweldigend natuurschoon. De schitterende Russische Leviathan (2014) zit er vol mee. Zou eenieder welke still uit die film gepakt kunnen hebben. Toch gekozen voor dit iets minder iconische beeld uit de film. Vooral omdat het voor mij voelt als een impliciete verwijzing naar 'het vissersmonument' in mijn thuisstad Den Haag. Niet eens een mooi of bijzonder standbeeld, maar het beeld heeft mij van jongs af aan geïntrigeerd. Er gaat een soort kracht uit van een naamloze vrouw die verwachtingsvol naar de horizon staart of haar man veilig terug thuis keert.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Weer terug naar mijn oude vertrouwde Marv avatar. Nog steeds een van mijn favoriete personages of all time.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Upgrade: Sharky 2.0
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Na een dik jaartje nog eens geswitcht van avatar. Deze keer eens geen comicpersonage, maar het logo van één van mijn favoriete bands tout court: The Grateful Dead. Vind het zelf nog wel even wennen 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Fuck avatars. Just be urself....
Niet iedereen hoeft en wil zijn ware identiteit online zetten op fora's.
Macady
-
- 315 messages
- 760 votes
Daar zit ook wat in!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Maar eens een nieuwe Joker gekozen 
https://s32.postimg.org/cx9le9nhh/Joker_wallpaper_10354344_2_a03.jpg
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
M'n vorige True Romance avatar was veel te rommelig, nu gekozen voor deze van Requiem For A Dream. Na de film gister opnieuw gekeken te hebben weet ik weer zeker dat het een favoriet van mij is.
Mooi stukje kunst met duidelijk contrast voor een kleine afbeelding. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Andere avatar met 3d brilletje, lijkt me passend voor MovieMeter. 
Niet eerder gezien hier bij een andere gebruiker dus verwacht geen verwarring.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Omdat het tijd was voor een nieuwe en GothiComp 2017 georganiseerd moest worden deze avatar als reminder gekozen...
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Want vrouwen aan de macht natuurlijk
.
Ik prop steeds vrouwelijke (onbewust, maar ben dan ook zelf vrouw) personages in dat vierkant die me vnl. intrigeren of gewoonweg niet loslaten. India uit Stoker was (is!) er zo één, net als Lore daarvóór.
Voorlopig bekleedt Kiya uit Like Me mijn profiel. Meteen een uitzondering ook: wil de film nog zien, maar dat het iets speciaal wordt, mag reeds duidelijk zijn. Hannah uit A Cure for Wellness komt ook eens aan de beurt. Ik wil me niet vastpinnen op één avatar, er mag wat leven in de brouwerij.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Omdat een lege avatar nogal saai is.
En het is mooier om een propere Ofelia te hebben dan eentje beklad met modder.
Dying Rose goed dat je dat zegt en dat je tegenwoordig ook op je profiel een grotere avatar kan zien want op die kleine die we op het forum te zien krijgen lijkt die van jou eerder abstracte kunst.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Weg met het 3d brilletje, terug naar strak in het pak! 
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Laatst een keer m'n ava verandert naar deze foto van een jonge Winona Ryder. Niet om haar acteerprestaties, sterker nog, ik heb nauwelijks iets van haar gezien wat ik me kan herinneren. Wel vanwege de fantastische zwart-wit vibe en de ambitie die ze uitstraalt. Klinkt vast als een hoop gelul, maar de foto pakte mij meteen.
https://www.thefamouspeople.com/profiles/images/winona-ryder-4.jpg
Shadowed
-
- 11345 messages
- 6677 votes
Ik weet dat het laat is, maar mijn avatar is de Orka (zoals je kan raden). Schitterende dieren, vanwege bedreiging toch maar geïnspireerd geraakt om een orka in te voegen.
https://i.pinimg.com/736x/3b/07/90/3b07908b05864b4e201b5bca3ef42793--orca-art-killer-whales.jpg
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Suspiria. Hype.
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Moviemeter is toch de snijtafel der cinema ?. Afkomstig uit Delicatessen (1991) , een favoriet die veel van mijn voorliefdes in film belichaamt. Curieuze humor, focus op audiovisuele invulling en een absurd-macaber sprookje.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Gewoon. Omdat ik zelf ook een beetje een vermoorde Yakuza met poep op z'n hoofd ben.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Op veler verzoek. Voel me verbonden met:
Geralt of rivia
-
- 209 messages
- 0 votes
Mijn favoriete personage uit mijn favoriete film . Gimli uit lord of the rings
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Mijn avatar en nickname verwijzen naar de gotische griezelfilms van de Britse Hammer Studio's (met legendarische acteurs als Peter Cushing en Christopher Lee) en mijn voorliefde voor Apple (Mac) computers waar ik al sinds 1993 mee werk.