- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Van die vieze vette vuile gore balleeee..
Van Kooten en de Bie zijn natuurlijk tot ver in de jaren 90 doorgegaan met de Keek op de Week, vandaar toch de bekendheid bij de jongere users. (wat klinkt dat ouwe lullerig) 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Leuke avatar Hannibal, ik kan de satire van 'Van Kooten en de Bie' ook zeker waarderen. Wij tieners zijn ons trouwens ook bewust van het medium internet en dvd
.
Even iets anders, danuz wat is er met je avatar gebeurt. Eén van de mooiste, dan wel niet de mooiste avatar, is jammer genoeg verdwenen van MovieMeter verdwenen. Ik vond het ook onbegrijpelijk dat jouw avatar zo snel uit de avatar-KO vloog (voor zover je hem gevolgd hebt).
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Even iets anders, danuz wat is er met je avatar gebeurt. Eén van de mooiste, dan wel niet de mooiste avatar, is jammer genoeg verdwenen van MovieMeter verdwenen. Ik vond het ook onbegrijpelijk dat jouw avatar zo snel uit de avatar-KO vloog (voor zover je hem gevolgd hebt).
Dank voor het compliment, was hem echter wat zat, had zin om wat rond te spelen met andere avatars. Wellicht plaats ik hem - speciaal voor jou natuurlijk - weer terug. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Van Kooten en de Bie zijn natuurlijk tot ver in de jaren 90 doorgegaan met de Keek op de Week, vandaar toch de bekendheid bij de jongere users. (wat klinkt dat ouwe lullerig) 
Dat inderdaad en het feit dat we al snel VHS in huis kregen en dan kan je het zo vaak als je wilt - was dat maar zo, VHS slijt nog ouderwets met de tijd - herkijken natuurlijk.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Heb maar weer een(s) een nieuwe avatar genomen.
Een zelfportret van de Belgische schilder Leon Spillieart. Een erg goed kunstenaar.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Mwah, vind Spilliaert's werk eerlijk gezegd niet bijzonder.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
als je nickname uit een film komt , maakt het het algehele plaatje compleet als je avatar ook daar vandaan komt.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Mwah, vind Spilliaert's werk eerlijk gezegd niet bijzonder.
Dat vind ik juist van Vermeer.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
als je nickname uit een film komt , maakt het het algehele plaatje compleet als je avatar ook daar vandaan komt.
Ik wissel gewoon af, er komt vast nog wel weer eens een Klute plaatje.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Dat vind ik juist van Vermeer.
Daarom is kunst ook zo mooi, iedereen heeft er een andere mening over. Vermeer is één van mijn favoriete Nederlandse schilders, zijn schilderijen zijn uniek, verfijnd en emotioneel.
ik vind bijv. Jordaens en ook zeker Rubens magnifiek.
Jordaens en Rubens hebben dezelfde stijl maar vooral Jordaens vind ik ook erg goed, zijn vier evangelisten is een meesterwerk.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Daarom is kunst ook zo mooi, iedereen heeft er een andere mening over. Vermeer is één van mijn favoriete Nederlandse schilders, zijn schilderijen zijn uniek, verfijnd en emotioneel.
Ik heb vermeer niet echt hoog staan, maar er zijn zeker andere nederlandse kunstenaars uit de tijd van Vermeer die prachtig zijn: Emanuel De Witte, Frans Hals, Rembrandt en Pieter De Hoogh.
Maar je hebt gelijk, iedereen heeft daar weer een andere mening over. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ja! Jordaens en Rubens hebben dezelfde stijl maar vooral Jordaens vind ik erg goed, zijn vier evangelisten is een meesterwerk.
Hmm, ik had net de tekst weggehaald, omdat het eigenlijk vlaamse schilders zijn. Maar Jordaens ( vier evangelisten is inderdaad prachtig) en Rubens hebben prachtig werk gemaakt.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
mijn avatar koos ik omdat ik al bijna 10 jaar in aliens geloof
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Leuke avatar Klute89
Wel een speciale, had nog nooit van die kunstenaar gehoord, maar dat zal aan mij liggen. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Heb maar weer een(s) een nieuwe avatar genomen.
Een zelfportret van de Belgische schilder Leon Spillieart. Een erg goed kunstenaar.
Schitterend ja. Mooie korte documentaire over zijn werk. Weet niet of je hem al kent overigens.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
mijn avatar koos ik omdat ik al bijna 10 jaar in aliens geloof
Mocht dat ooit overgaan kun je je avatar altijd nog aanpassen in een plaatje van Sinterklaas. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Schitterend ja. Mooie korte documentaire over zijn werk. Weet niet of je hem al kent overigens.
Bedankt Danuz voor de prachtige link!!
Ik had deze documentaire nog nooit gezien.
Leon Spilliearts werk is enorm mystiek ( het zijn vaak eigenlijk een soort stille getuigen) en dat maakt het ook zo mooi en uiteraard zijn de linken naar bijv. Edvard Munch snel gemaakt.
In het PMMK in Oostende hangen ook wat werken van hem, en dat blijft toch telkens indruk maken als ik het weer eens zie.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Herkenbare avatar Klute, alleen ben ik niet zo'n (schilder)kunstmens
. Als ik heel eerlijk moet zijn dan zie ik het fragment van Metropolis liever terug in je avatar
, die was echt heel mooi. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Als ik heel eerlijk moet zijn dan zie ik het fragment van Metropolis liever terug in je avatar
, die was echt heel mooi. 
ja, ik vond die zelf ook wel mooi, ik zal beloven dat die nog eens een keer terug komt.
Uiteraard niet direct. 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
ik zal beloven dat die nog eens een keer terug komt.

klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Leuke avatar Klute89 
Bedankt Friday the 13th 
Driello
-
- 1379 messages
- 0 votes
eh......goede acteur, altijd veel bewondering voor gehad..........
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Mooie avatar Ruben! 
Driello ook een mooie avatar, geweldig personage!
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Mooie avatar Ruben! 
Bedankt Tom 
Inderdaad een leuke avatar Driello, en ook zeker een geweldig personage! 
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Mocht dat ooit overgaan kun je je avatar altijd nog aanpassen in een plaatje van Sinterklaas. 

Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ben weer op zoek naar een mooie avatar. Op het moment heb ik een bewerkte cover-art van Bad Taste. Wat vinden jullie ervan ?
Totaal:

Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Anders was ik aan deze aan het denken:

Welke van de 3 vinden jullie het mooiste ?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ha, je gaat ook weer een nieuwe avatar nemen Die Hard 
De tweede is inderdaad ,mooi, maar een beetje rommelig voor zo een klein formaat wat het moet worden.
Wat is dat voor raar wezen op de derde afbeelding

Ik zou dan ook voor twee gaan.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
De tweede, alleen zou ik wel inzoomen op één van die wezens (rechtsonderin
.