- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik vond die andere mooier. Dat kan ook gewoon te maken hebben met het feit dat ik die film ook gewoon 10x beter vindt (niet dat er wat mis is met Boondock Saints hoor).
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ja, vind hem ook niet zo heel leuk eigenlijk (de avatar, de film was geniaal), misschien verander ik hem wel terug.
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
Zo, maar eens een andere avatar gekozen, omdat deze schoonheid nog niet genoemd is bij de verkiezing Mooiste Actrice Aller Tijden 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dan heb je niet goed gezien want ik heb ze in mijn lijst genoemd 
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
ff gezocht, en inderdaad :

, Metalfist !
edit : toch blijft ze voorlopig mijn avatar 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
He bah Don, wat een rotkop
)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee hoor. 
Het is allemaal pure ironie ,niet te serieus nemen. Morgen heb ik gewoon weer mijn oude avatar: A Cup of Don. What else?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gelukkig. Als iedereen criminelen gaat promoten is het einde zoek natuurlijk. Je geeft een slecht voorbeeld Don, terwijl je voor velen zo'n belangrijk rolmodel bent. Straks loopt iedereen met een shirt van Nasty Nigel rond, dan is er een maatschappelijk dieptepunt bereikt.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Voor mijn dochtertje heb ik net een shirt besteld bij de drukker met het hoofd van Nigel op de voorkant en op de achterzijde alle doodschoppen, keurig gerangschikt op datum met daarbij vermeld de ernst van het leed, wat er gebroken is, wat er afgescheurd is en dergelijke.
Je hebt mischien gelijk. Ik zal de drukker bellen. 
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Gelukkig. Als iedereen criminelen gaat promoten is het einde zoek natuurlijk..

Het is een grapje toch??
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Emiem is een uitstekend artiest dus vond ik het leuk om toch i het thema film te blijven en voor de poster van 8 mile te gaan.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
. Wie is het trouwens? Ik dacht dat het Nigel de Jong was, maar ik lees net dat het een crimineel moet voorstellen.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Iets te veel mensen hadden Michael Corleone als avater, dus besloot ik om te veranderen. Om in een beetje in dezelfde sferen te blijven heb ik er Tony Soprano van gemaakt 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik dacht dat het Nigel de Jong was, maar ik lees net dat het een crimineel moet voorstellen.
Het was toch echt Nigel de Jong. Echter door velen bestempeld als een crimineel. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Ah, op die fiets. Wist ik helemaal niet. Maar ik hou me dan ook totaal niet bezig met voetbal
.
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Niet zo moeilijk en ver gezocht bij mij Inception is een prachtige film
dus besloot ik dit maar te nemen.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Hij is zeer mooi, alleen een beetje ongelukkig geknipt. Of zie ik dat verkeerd?
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Gewoon het Chinese karater voor mijn naam.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2410 votes
Omdat ik gewoon weer een ultracoole avatar nodig had en ik Mr. Otzi die Uber German wel weer zat was.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Gewoon het Chinese karater voor mijn naam.