• 178.193 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.710 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

wel mooi

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Tonypulp wrote:

Nieuwe avatar, komt van de poster van HAusu. Keertje wat meer kleur .

Ziet er leuk uit . Waar was die vorige eigenlijk van?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik heb eigenlijk geen idee waar die van was .

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Tonypulp wrote:

Nieuwe avatar, komt van de poster van HAusu. Keertje wat meer kleur .

Leuke avatar, ontzettend leuke film ook

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik heb mezelf in iets Halloweenerigs geshopt voor de gelegenheid

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Haha Amity! Jij altijd met je gefotoshop! Neem toch is een normale avatar zoals ik!

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7372 votes

Ik heb toch maar eens een avatar genomen die bij naam past

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

brucecampbell wrote:

Ik heb toch maar eens een avatar genomen die bij naam past

Leuk, maar ik vond die vorige mooier.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Vind hem best wel geniaal.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Amity wrote:

Ik heb mezelf in iets Halloweenerigs geshopt voor de gelegenheid

Krijgen we later dat leuke 'stewardesje' in 't rose wel weer terug dan?

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Die nieuwe (tijdelijke ?) avatar van riesma is er weer een die mijn lachspieren in beweging krijgt

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik heb gekozen voor Michael Fassbender (33 jr.) omdat hij één van de betere jonge acteurs van dit moment is. Ik zag hem voor het eerst in Eden Lake, maar daar vond ik hem nog niet zo opvallend. Pas in 300 viel hij me op en vervolgens ook in Inglourious Basterds. Vanaf Inglourious Basterds ben ik hem gaan volgen en heb ik goede films als Fish Tank en Hunger gezien. Momenteel kun je hem ook zien in Town Creek, Centurion en Jonah Hex. Niet de beste films, maar dat ligt niet aan Fassbender. Volgend jaar kunnen we hem zien in X-Men: First Class als Erik Lehnsherr / Magneto en zal hij een rol krijgen in The Hobbit: Part 1 en Part 2. Hij speelt hele verschillende rollen. Je komt hem tegen in o.a. dramafilms, actiefilms, oorlogsfilms, horrorfilms en hij doet het ook goed als badguy.

Michael Fassbender is mijn held en als ik merk dat iemand hem van me in wil pikken, dan krijgt ie met mij te maken!

(afbeelding)

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Mooie avatar JacoBaco. Ik zag hem gisteren spelen in Fish Tank en dat deed hij inderdaad erg goed.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Brix wrote:

Die nieuwe (tijdelijke ?) avatar van riesma is er weer een die mijn lachspieren in beweging krijgt

Altijd leuk om te horen!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

riesma is altijd de trendsetter met die avatars. Deze is ook weer cool, maar je hebt ook een fijne avatar met een ronde bolle kop waar je lekker mee kan klooien. Misschien geef ik Freddy ook nog wel iets Halloweens.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

moviemafketel wrote:

riesma is altijd de trendsetter met die avatars.

Volgens mij heeft Amity een paar berichten hiervoor al een Halloweenlook. Het klinkt nu ook alsof ik zo'n avatarjunk ben, elke week een nieuwe .

Misschien geef ik Freddy ook nog wel iets Halloweens.
Maak het gras dan ook nog even groen .

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

@riesma: Ziet er leuk uit . Altijd leuk als je weer eens wat leuks heb verzonnen voor de tijd van eht jaar .

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Hij is tof Riesma!

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Vind iemand dit wat als avatar? (zie avatar) Het is een getekende versie van de horrorfilm Trick 'r Treat door Alex Pardee.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Tof! Zeer herkenbaar ook.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Mijn avatar is al Halloween genoeg.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Butchers wrote:

Vind iemand dit wat als avatar? (zie avatar) Het is een getekende versie van de horrorfilm Trick 'r Treat door Alex Pardee.

Leuke avatar

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

moviemafketel wrote:

riesma is altijd de trendsetter met die avatars. Deze is ook weer cool, maar je hebt ook een fijne avatar met een ronde bolle kop waar je lekker mee kan klooien. Misschien geef ik Freddy ook nog wel iets Halloweens.

er blijft zo weinig van Freddy over .

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Vind de avatar van planet_of_death zeer mooi. Vooral het opvallende oog, complimenten!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Butchers wrote:

Zeker een mooie!

Thanks all voor de schouderklopjes.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Ik heb ook maar een tijdelijke Halloween avatar genomen. In ieder geval heel anders dan die vorige.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

decicco wrote:

Vind de avatar van planet_of_death zeer mooi. Vooral het opvallende oog, complimenten!

Dank u vriendelijk!

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Ik ben inmiddels afgestapt van mijn Dr.House-Hugh Laurie en heb plaatsgemaakt voor mijn nummer 1 film aller tijden, Training Day...heb de film gisteren nogmaals gezien ( voor de 4de keer) en hij blijft mij steeds verbazen keer op keer.Voor mij is dit de meest complete film aller tijden...Vooral de acteerprestatie van Denzel (die hiervoor zijn oscar won) is vooral fenomenaal.

Waarschijnlijk een lange zitter omdat ik de neiging heb om snel van avatar te veranderen maar omdat heel veel users meestal kijken naar de avatar ipv username hou ik ze lang de avatars .

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Konstantin Lavronenko is mijn favoriete acteur. Zijn acteerwerk in Vozvrashchenie en Izgnanie is ijzersterk.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

omdat een nog nooit zo spannend is geweest als

The Shining

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.