- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Nieuwe avatar, komt van de poster van HAusu. Keertje wat meer kleur
.
. Waar was die vorige eigenlijk van?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb eigenlijk geen idee waar die van was
.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Nieuwe avatar, komt van de poster van HAusu. Keertje wat meer kleur
.
Leuke avatar, ontzettend leuke film ook 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik heb mezelf in iets Halloweenerigs geshopt voor de gelegenheid 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Haha Amity! Jij altijd met je gefotoshop! Neem toch is een normale avatar zoals ik! 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7372 votes
Ik heb toch maar eens een avatar genomen die bij naam past 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik heb toch maar eens een avatar genomen die bij naam past
Leuk, maar ik vond die vorige mooier.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ik heb mezelf in iets Halloweenerigs geshopt voor de gelegenheid
Krijgen we later dat leuke 'stewardesje' in 't rose wel weer terug dan? 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Die nieuwe (tijdelijke ?) avatar van riesma is er weer een die mijn lachspieren in beweging krijgt 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik heb gekozen voor Michael Fassbender (33 jr.) omdat hij één van de betere jonge acteurs van dit moment is. Ik zag hem voor het eerst in Eden Lake, maar daar vond ik hem nog niet zo opvallend. Pas in 300 viel hij me op en vervolgens ook in Inglourious Basterds. Vanaf Inglourious Basterds ben ik hem gaan volgen en heb ik goede films als Fish Tank en Hunger gezien. Momenteel kun je hem ook zien in Town Creek, Centurion en Jonah Hex. Niet de beste films, maar dat ligt niet aan Fassbender.
Volgend jaar kunnen we hem zien in X-Men: First Class als Erik Lehnsherr / Magneto en zal hij een rol krijgen in The Hobbit: Part 1 en Part 2. Hij speelt hele verschillende rollen. Je komt hem tegen in o.a. dramafilms, actiefilms, oorlogsfilms, horrorfilms en hij doet het ook goed als badguy.
Michael Fassbender is mijn held en als ik merk dat iemand hem van me in wil pikken, dan krijgt ie met mij te maken! 

maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Mooie avatar JacoBaco. Ik zag hem gisteren spelen in Fish Tank en dat deed hij inderdaad erg goed.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Die nieuwe (tijdelijke ?) avatar van riesma is er weer een die mijn lachspieren in beweging krijgt
Altijd leuk om te horen!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
riesma is altijd de trendsetter met die avatars. Deze is ook weer cool, maar je hebt ook een fijne avatar met een ronde bolle kop waar je lekker mee kan klooien. Misschien geef ik Freddy ook nog wel iets Halloweens.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
riesma is altijd de trendsetter met die avatars.
.
.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
@riesma: Ziet er leuk uit
. Altijd leuk als je weer eens wat leuks heb verzonnen voor de tijd van eht jaar
.
Butchers
-
- 201 messages
- 341 votes
Vind iemand dit wat als avatar? (zie avatar) Het is een getekende versie van de horrorfilm Trick 'r Treat door Alex Pardee.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Mijn avatar is al Halloween genoeg. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind iemand dit wat als avatar? (zie avatar) Het is een getekende versie van de horrorfilm Trick 'r Treat door Alex Pardee.
Leuke avatar 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
riesma is altijd de trendsetter met die avatars. Deze is ook weer cool, maar je hebt ook een fijne avatar met een ronde bolle kop waar je lekker mee kan klooien. Misschien geef ik Freddy ook nog wel iets Halloweens.
er blijft zo weinig van Freddy over
.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Vind de avatar van planet_of_death zeer mooi. Vooral het opvallende oog, complimenten!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Thanks all voor de schouderklopjes. 
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Ik heb ook maar een tijdelijke Halloween avatar genomen. In ieder geval heel anders dan die vorige.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Vind de avatar van planet_of_death zeer mooi. Vooral het opvallende oog, complimenten!
Dank u vriendelijk! 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ik ben inmiddels afgestapt van mijn Dr.House-Hugh Laurie en heb plaatsgemaakt voor mijn nummer 1 film aller tijden, Training Day...heb de film gisteren nogmaals gezien ( voor de 4de keer) en hij blijft mij steeds verbazen keer op keer.Voor mij is dit de meest complete film aller tijden...Vooral de acteerprestatie van Denzel (die hiervoor zijn oscar won) is vooral fenomenaal.
Waarschijnlijk een lange zitter omdat ik de neiging heb om snel van avatar te veranderen maar omdat heel veel users meestal kijken naar de avatar ipv username hou ik ze lang de avatars
.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Konstantin Lavronenko is mijn favoriete acteur. Zijn acteerwerk in Vozvrashchenie en Izgnanie is ijzersterk.
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
omdat een nog nooit zo spannend is geweest als
The Shining