- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik heb gekozen voor Michael Fassbender (33 jr.) omdat hij één van de betere jonge acteurs van dit moment is. Ik zag hem voor het eerst in Eden Lake, maar daar vond ik hem nog niet zo opvallend. Pas in 300 viel hij me op en vervolgens ook in Inglourious Basterds. Vanaf Inglourious Basterds ben ik hem gaan volgen en heb ik goede films als Fish Tank en Hunger gezien. Momenteel kun je hem ook zien in Town Creek, Centurion en Jonah Hex. Niet de beste films, maar dat ligt niet aan Fassbender.
Volgend jaar kunnen we hem zien in X-Men: First Class als Erik Lehnsherr / Magneto en zal hij een rol krijgen in The Hobbit: Part 1 en Part 2. Hij speelt hele verschillende rollen. Je komt hem tegen in o.a. dramafilms, actiefilms, oorlogsfilms, horrorfilms en hij doet het ook goed als badguy.
Michael Fassbender is mijn held en als ik merk dat iemand hem van me in wil pikken, dan krijgt ie met mij te maken! 
(afbeelding)
Leuke avatar en Fassbender is echt een sympathieke gast alleen wat was Centurion een kut film zeg ik kan er niks aan doen ik moest het even kwijt,
je mag nu ook wel iets negatiefs over mijn held zeggen hoor 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Vanmiddag heb ik je mn 06-nummer gegeven voor de aankomende meeting. Jammer dat ik dit nu pas lees, want anders had ik gezegd: Je zoekt het maar lekker uit, je krijgt mn nummer niet!
En Van Damme heeft op de set van de flopfilm ''Weapon'' een hartaanval gekregen. Hartaanvallen krijgen is voor mietjes.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik dacht dat jij dat was op die foto!
Valt mijn droom even in duigen..
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Hartaanvallen krijgen is voor mietjes..
Hm...een vriend van mij (voormalig muzikant van mijn band) heeft er eergisteren ook een gehad, en niet overleefd...maar hij was echt geen mietje Jaco.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Vanmiddag heb ik je mn 06-nummer gegeven voor de aankomende meeting. Jammer dat ik dit nu pas lees, want anders had ik gezegd: Je zoekt het maar lekker uit, je krijgt mn nummer niet!
En Van Damme heeft op de set van de flopfilm ''Weapon'' een hartaanval gekregen. Hartaanvallen krijgen is voor mietjes..
Nee dat was niet waar dat was en fabeltje AD Showbizz & TV - Jean-Claude van Damme ontkent hartaanval (521919) 
@ Eline hij lijkt er in grote lijnen wel een beetje op hoor 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Hm...een vriend van mij (voormalig muzikant van mijn band) heeft er eergisteren ook een gehad, en niet overleefd...maar hij was echt geen mietje Jaco.
Gecondoleerd Brix
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Sorry Brix...
Ik wilde er nog bij vermelden: Op voorhand sorry voor mensen die al met een (dodelijke) hartaanval te maken hebben gehad in vrienden- of familiekringen. Er was in een topic al muiterij omtrent grapjes over Michael J Fox en zijn parkinson. En ik dacht ja, zo kunnen we nooit meer iets zeggen en moeten we met alles en iedereen rekening gaan houden. Maar mijn excuses Brix en gecondoleerd met je grote verlies! 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik dacht dat jij dat was op die foto!
Valt mijn droom even in duigen..
Ehhh.. Ja, was ik maar zo knap! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Mijn fout, ik had niet zo moeten reageren, maar op sommige momenten heb je niet alles onder contrôle.
Ik neem je niets kwalijk Jaco.
En zeker niet de moderator die dit off-topic lijntje gaat verwijderen.
Dank voor het begrip.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Toch maar weer die oude vertrouwde James Dean terug genomen, dat staat toch het best. Heb al 2 plaatjes van hem als avatar gebruikt (vrij lange tijd). En nu wilde ik weer eens iets anders maar kan niks passends vinden dus dan toch maar de held James Dean!
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Sorry Brix...
Ik wilde er nog bij vermelden: Op voorhand sorry voor mensen die al met een (dodelijke) hartaanval te maken hebben gehad in vrienden- of familiekringen. Er was in een topic al muiterij omtrent grapjes over Michael J Fox en zijn parkinson. En ik dacht ja, zo kunnen we nooit meer iets zeggen en moeten we met alles en iedereen rekening gaan houden. Maar mijn excuses Brix en gecondoleerd met je grote verlies!
Een gevalletje:

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Vond het maar weer tijd om m'n tattoo een beetje te showen
Wel tijdelijk, heb liever iets met films of series gerelateerd op MovieMeter.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dan weet je wat je de volgende keer moet zetten 
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Vond het maar weer tijd om m'n tattoo een beetje te showen
.
Wat is het? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Idd op de arm een Alien zetten, staat nog "cool" ook.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Staat vlak onder m'n schouder op mn bovenarm schat 
Hoe kom je in godsnaam erbij dat het mn buik is haha.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja geen idee, leek zo. Misschien had je een flink bol buikie van al die tijgernootjes! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
http://oi52.tinypic.com/4jawwg.jpg Hier zie je hem even wat groter, was overigens toen ik hem net had gezet ruim 2,5 jaar geleden.
Nu krijg ik overigens wel honger, even de bbq/paprika tijgernootjes zak openen 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Waarom in hemelsnaam zou je die die afschuwelijk lelijke gedateerde versie van het prachtige logo op je arm willen zetten.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Je meent toch niet serieus dat je die smurf van tegenwoordig mooier vindt met die 11 lijntjes. Dat logo is een schande voor het prachtige logo die je hierboven ziet. Dat je zoiets durft te zeggen zeg 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Haha, dat stukje. Typisch geschreven door iemand die nog elke vrijdagavond z'n videobanden van de Europacupfinales uit de jaren zeventig bekijkt.

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Sletje van de commercie ben jij
Jij bent de 1e die ik tegenkom die de huidige smurf mooier vind dan het klassieke logo dat echt iets uitstraalt.
Overigens is dit een gigantische campagne waar duizenden supporters 5 jaar geleden voor hebben gestreden, maar alsnog compleet werden genegeerd door het klotebestuur.
En zoiets op je arm zetten is al helemaal lelijk, ik zoek wel een voorbeeldje.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
En tattoos zijn per definitie lelijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Wat vind jij dat het nieuwe logo uitstraalt op wat lijntjes na dan?
Ik herken er echt helemaal niets in namelijk.
En je kortzichtige blik over tattoo's ook natuurlijk
http://oi53.tinypic.com/2h3cwub.jpg
Mooi paintwerkje van mij
Verschil is wel te zien denk ik.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dit logo past gewoon veel beter bij een stijlvolle club anno 2010. Ik hou wel van dat abstracte.
En zoals ik al zei: tattoos zijn per definitie lelijk. Lijkt zelfs alsof die lomp grote rechtsboven al begint te vervagen aan de onderkant. Betere illustratie van het feit dat dat logo z'n beste tijd heeft gehad is er niet lijkt me. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
We gaan offtopic, ik stuur wel even een pm