• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ah ja, nu weet ik het weer. Dan vraag ik het me ook af, vergeleken met die avatar ben ik het met je eens.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Heb bij de avatar van Tayama eigenlijk nooit aan de WWII gedacht. Dus heb er geen problemen mee. Maar wel als er gewoon Vol een hakenkruis als avatar word gebruikt.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Mint Clansell wrote:

Als de reden die door Derrick is gegeven voor de verwijdering van zijn avatar waar is, dan vind ik dat een beetje meten met twee verschillende maten.

Als als als. Lijkt me sterk dat de crew die avatar heeft weggehaald, dat zal IBD zelf wel hebben gedaan.

Ik heb voor deze gekozen, omdat Carice wel een positieve uitstraling heeft en dat kan nooit kwaad op een internetforum. Zeker als je met regelmaat post in het sporttopic waar de loopgraven soms niet diep genoeg lijken te zijn. Verder is ze sowieso één van de mooiste actrices die ik ken en zijn we op dezelfde plek geboren.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Mooi gesproken! Jouw analyse die ik volledig deel geldt helaas niet alleen voor het sporttopic.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Was niet echt meer tevreden over mijn Sean Connery-James Bond avatar. Ik zocht een meer kleurrijke en daarom koos ik mijn actieheld Schwarzenegger met zijn rol in Commando

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Ik vind 'm een beetje aan de drukke kant eerlijk gezegd.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

En daardoor niet opvallend.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ach, niet iedereen kan Random Task hebben

miquda

• 5 messages
  • 0 votes

herman78 wrote:

Als als als. Lijkt me sterk dat de crew die avatar heeft weggehaald, dat zal IBD zelf wel hebben gedaan.

Als, als, als.

Het is toch echt weggehaald door de crew.

Doe jij dat plaatje maar eens als avatar, dan zul je dezelfde betuttelende actie meemaken.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1739 votes

The Oceanic Six wrote:

Was niet echt meer tevreden over mijn Sean Connery-James Bond avatar. Ik zocht een meer kleurrijke en daarom koos ik mijn actieheld Schwarzenegger met zijn rol in Commando

Leuk. maar het doet me eigenlijk een beetje denken aan een action man.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als vrij gestoorde seriekijker toch maar eens een toepasselijke avatar gekozen. Retro, het doldwaze tv-hoofd uit Dead Leaves.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

God, ik moest echt mijn bril opzetten om goed te kunnen zien wat het was Kleurrijk is ie in ieder geval wel ja.

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Als ik de avatar gepakt had, die hoort bij waar ik mijn nickname vandaan heb ( zie: Hoe kom jij aan je Nickname?) zou ik gelijk een levenslange ban krijgen

Vonnie1947

• 4 messages
  • 0 votes

Ik ben spiritueel ingesteld

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

AHWA wrote:

Ach, niet iedereen kan Random Task hebben

Random Task?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Random Task is de Austin Powers-versie van Oddjob uit Goldfinger

Random Task = Odd Job. Get it?

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Nieuwe avat AHWA, das even wennen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vond die FNL niet echt bij me passen. Deze wel.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Nieuwe lente-avatars merk ik. Weer veel nieuwe 'gezichten'.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

AHWA wrote:

Random Task is de Austin Powers-versie van Oddjob uit Goldfinger

Random Task = Odd Job. Get it?

Ah, ja, nu ikke snappen. Ik legde die link met Austin Powers even niet.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Een nieuwe avatar (tijdelijk) van mijn favoriete regisseur: David lynch.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Excellente keuze misterwhite. Het is-de-op-een-na favoriete regisseur van mij.

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Moet er toch even aan wennen dat je niet meer meteen opvalt met je vrolijke 'happy tree friends' avatar .

Inderdaad wel een erg goede keuze, je nieuwe avatar

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Dankje

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Kolonel Kurtz, een personage uit mijn favoriete film Apocalypse Now, meesterlijk gespeeld door Marlon Brando. Ik heb nooit een fatsoenlijke afbeelding van deze 'dossierfoto' kunnen vinden, maar vandaag kwam ik een enigszins respectabele tegen en heb 'm een klein beetje bewerkt met Windows Fotogalerie. Nog steeds niet ideaal, helaas, niks is perfect.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hij ziet er zo toch prima uit? De kwaliteit van de avatars is toch niet al te best, daarbij is ook het formaat klein genoeg om foutjes niet op te laten vallen .

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

riesma wrote:

En daardoor niet opvallend.

Ja, nu je het zegt. Zie A&L vaak genoeg posten, maar het valt me nu pas op wat er op zijn avatar staat. Blijft wel een held hoor, die Arnie.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

riesma wrote:

Hij ziet er zo toch prima uit? De kwaliteit van de avatars is toch niet al te best, daarbij is ook het formaat klein genoeg om foutjes niet op te laten vallen .

Inderdaad, het is maar een 100X100 afbeelding, met een beetje aanpassing ziet hij er in 54X54 formaat prima uit en worden de mankementjes gecamoufleerd.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Als ik mijn mening mag geven, ik vind het je beste avatar dat je tot nog toe hebt gehad. Niet dat je andere lelijk waren.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik vond die gladiator-helm de mooiste, maar deze zul je denk ik ook maar weer paar weekjes houden?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.