- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Nou zovaak change ik nu ook weer niet van avatar! Heb heel lang die van James Dean gehad. En ja dat is inderdaad Michael Caine dat had ik ook al in mijn vorig bericht vermeld 
barns
-
- 478 messages
- 775 votes
Mijn avatar is een klein eerbetoon aan de onlangs overleden Mark Linkous.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Is die gast van Sparklehorse dood? jammer, maakte nog wreeje muziek. mooi eerbetoon.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik heb ook weer eens een nieuwe avatar.
Waarom?
Omdat ik net Harry Brown heb gekeken en Michael Caine in deze film wel erg ''stoer'' vind!
Nou zovaak change ik nu ook weer niet van avatar! Heb heel lang die van James Dean gehad. En ja dat is inderdaad Michael Caine dat had ik ook al in mijn vorig bericht vermeld
En 4 dagen later alweer een nieuwe 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1739 votes
ik ben weer terug samen met dozijnen vol met nieuwe avatars!! 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Dat was ook van korte duur
Wat een onzin allemaal...
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Jean-Paul Sartre, de Franse existentiefilosoof.

Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Zo die kijkt anders ook behoorlijk scheel.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Mijn avatar is verwijderd omdat de borstkas/bipsen te seksueel getint was voor sommigen. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Een avatar verwijderd? Het moet niet veel gekker worden.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Mijn avatar is verwijderd omdat de borstkas/bipsen te seksueel getint was voor sommigen.
Ik heb inderdaad een klacht ingediend. 
Dat ie te klein was.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Zo die kijkt anders ook behoorlijk scheel.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
lol! En een hakenkruis mag wel!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Kan me een user herinneren die had een ''swastika'' in de hoek van z'n avatar, dus niet met de nazi-betekenis eraan verbonden.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Denk dat wimnoot de avatar van Tayama bedoelt.
Zie ook deze discussie.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Kan me een user herinneren die had een ''swastika'' in de hoek van z'n avatar, dus niet met de nazi-betekenis eraan verbonden.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat verwachtte ik al, maar ik kon niet op Tayama z'n naam komen
. Zonder de discussie weer op te laaien, ik vind 'gevoelige' avatars geen probleem als het niet gebruikt wordt met verkeerde bedoelingen. Als iemand Edward Norton in American History X met het hakenkruistattoo wilt, mag dat van mij. Doet-ie dat om het nazisme te promoten, is het wat anders.
Een ontbloot lichaam is over de grens van het toelaatbare. Het komt op dezelfde discussie uit als in het Mooie/leuke actrices topic.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Mag de mijne nog wel? Je weet immers niet wat er van zo'n kus kan komen. Overigens vind ik die van Speranza ook echt niet kunnen, dat promoot roken.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Tayama's 'hakenkruis' is er géén (tenzij in spiegelbeeld)
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Mag de mijne nog wel? Je weet immers niet wat er van zo'n kus kan komen. Overigens vind ik die van Speranza ook echt niet kunnen, dat promoot roken.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
^ Sarcasme herkennen op internet blijft moeilijk.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Het sarcasme is heel duidelijk, maar wat hij er mee wil zeggen niet.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Als Ich bin Derrick's suggestieve avatar echt om die reden verwijderd is, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kun je bij elke avatar wel de nodige twijfels gaan trekken.
Zoiets gok ik.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die avatar niet meer voor me kan halen. Mijn opmerking is dan ook in het algemeen. Een sexy avatar is één ding, bloot is iets anders.
Ik ben heus niet preuts, maar op openbare (online) plekken mag het wel netjes gehouden worden. Zoals ook in het mooie actrices topic werd gezegd, er zitten hier meerdere leeftijden op de site. Daar mag wel rekening mee gehouden worden.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die avatar niet meer voor me kan halen. Mijn opmerking is dan ook in het algemeen. Een sexy avatar is één ding, bloot is iets anders.
Ik ben heus niet preuts, maar op openbare (online) plekken mag het wel netjes gehouden worden. Zoals ook in het mooie actrices topic werd gezegd, er zitten hier meerdere leeftijden op de site. Daar mag wel rekening mee gehouden worden.
De avatar van Derrick: welgevormde billen, die als je het plaatje nog eens goed bekeek ook de borstkas vormde van een opgepompt steroidenmannetje. Vond het wel grappig bedacht. Een beetje zoals zo'n plaatje dat je kan omdraaien en dat je dan een ander figuur erin ziet.
Als ze er zo'n aanstoot in nemen dat er meerdere leeftijden op de site zitten, dan kunnen ze het mooie actrices-topic ook wel opdoeken. Daar worden vaak door bepaalde users plaatjes gepost die een stuk sexier en suggestiever zijn dan Ich bin Derrick's avatar.
Als de reden die door Derrick is gegeven voor de verwijdering van zijn avatar waar is, dan vind ik dat een beetje meten met twee verschillende maten.