- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik vond de Gladiator helm ook heel vet. lekker strak en herkenbaar
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Als ik mijn mening mag geven, ik vind het je beste avatar dat je tot nog toe hebt gehad. Niet dat je andere lelijk waren.
Thanks! 
Ik vond die gladiator-helm de mooiste, maar deze zul je denk ik ook maar weer paar weekjes houden?
Ik vond de Gladiator helm ook heel vet. lekker strak en herkenbaar
Daar was ik inderdaad erg tevreden mee, maar deze foto wilde ik al vanaf het begin. Heel lastig te vinden om eerlijk te zijn, deze heeft meer met film op zich te maken. Als ik (alweer) besluit te veranderen wordt het weer de helm, die was het mooiste tot nu toe. Dat switchen is wel irritant, deze ga ik daarom lang proberen te houden. Nog even langs resizer.nl geweest om het ronde hoofd te fixen, volledig in orde nu.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@Don MN:
Die eerste Griekse helm vond ik indrukwekkend door de stilering.
Ook zonder 'inhoud'leek het of er 'leven' in zat.
Een van de fraaiste avatars die ik op MM ben tegengekomen.
(Jammer dat ik hem niet heb opgeslagen)
Je twee volgende avatars zijn natuurlijk ook prima, maar de eerste was mijn favoriet, met kilometers voorsprong op de andere.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Eerste afbeelding van een man met een snor, 300vC, Perzië.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
@Don MN:
Een van de fraaiste avatars die ik op MM ben tegengekomen.
(Jammer dat ik hem niet heb opgeslagen)
PM (met daarin link naar afbeelding) verstuurd.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
verhoeven heeft een nieuwe avatar zag ik net. Ik herkende hem helemaal niet meer 
Het is een soort van abstracte paint kunst
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Achja, het levert weer een vrije dag op.
Hmm.. zie ik daar trouwens lahmacun?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
En riesma heb een paasei op zijn hoofd
Met zó'n kop maak je bij voorbaat al kans op de (Paas-avatar) 'hoofdprijs'.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Bij riesma denk ik eerder aan Calimero dan aan Pasen. 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Feestdagen mode.
Leuke avatar
Eenvoudig maar opvallend en volledig in de lijn van je vorige avatar!
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ik weet eigenlijk niet waarom ik deze avatar heb. Vind hem niet echt mooi. Eens even op avatar jacht gaan. 
Ik vind trouwens dat Naomi Watts (De gebruiker hier) een erg mooie avatar heeft.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
De mooiste avatars vind ik die van HarmJanStegenga, Onderhond en 606 zijn avatar is ook nog nice.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik heb mijn avatar nu zo'n anderhalf jaar, ik was op zoek naar een passende avatar en hij straalde echt wat uit.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Naomi Watts heeft dan ook Chuck als inspiratie 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
De mooiste avatars vind ik die van HarmJanStegenga, Onderhond en 606 zijn avatar is ook nog nice.
Nou, ik vind die van jou anders wel erg tof.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Voor Pasen dan ook maar eens van avatar gewijzigd (ja weeral
). Deze is van South Park, de aflevering over Pasen die ik ontzettend grappig vond dus vandaar.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Met mijn avatar ben ik erg tevreden, ik heb hem nog nooit willen veranderen. De man die erop staat is een van de grootste kunstenaars aller tijden; zowel achter de camera als ervoor, zowel op de radio als achter de typmachine: Orson Welles. Op het eerste gezicht denk je dat er een diamant zit tussen zijn vingers, maar in feite zit er helemaal niets. En dat is net het punt. Om het (min of meer) met de woorden van een personage uit Fassbinders 'Die Dritte Generation' te zeggen: "Film is niets meer dan 25 leugens per seconde". Daarom dus.
En omdat ik hem mooi vind natuurlijk.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ goongumpa:
Treffende uitspraak, en fraaie avatar.
Aardige bijkomstigheid is bovendien dat er terloops ook nog een 'paas-avatar' in zit.
In de houding van de hand en vingers zie je de kop van een haasje.
Die wordt zo ook gevormd in schaduwspel. 
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Zeker een apart plaatje goongumpa.
Ik vind trouwens dat Naomi Watts (De gebruiker hier) een erg mooie avatar heeft.
De voorganger van zijn huidige, de Watchmen-smilie, was een van de meest opvallende en zeker een v.d. mooiste avatars op deze site. Samen met die van Onderhond, DVD-T, Remi en MNV2 (zelf kort gehad).
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Na lang sukkelen met avatars ben ik toch weer terug met James Dean. Had al eerder een hele mooie rood geverfte avatar van James maar deze vind ik zelf ook weer super.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
@ goongumpa:
Treffende uitspraak, en fraaie avatar.
Aardige bijkomstigheid is bovendien dat er terloops ook nog een 'paas-avatar' in zit.
In de houding van de hand en vingers zie je de kop van een haasje.
Die wordt zo ook gevormd in schaduwspel.
. Zelf was ik alweer vergeten dat Pasen eraan komt... Jouw avatar (Randolph Scott en zijn paard) is ook mooi.