• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.984 votes
Profile

MM Meetings

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Hehe geeft niet hoor, voor Inland Rabbitt was het schijnbaar ook nog niet duidelijk, maar bij deze dus! Ziet er naar uit dat die rond 16:30/45 draait, al durf ik niet met zekerheid te zeggen of dat volgende week ook is. Ik hoop het wel want het is meer een bios van avondvoorstellingen. Maar met 3 weken zal het wel goed zitten. Als we dan 13:30 meeten op centraal (toch sint?) dan kunnen we wat shoppen, terrasje. Dan bios, daarna wat eten (of ervoor, kan ook, maar lijkt mij iets vroeg!) Iemand suggesties? Help me eens mensen! Best wel slecht in organiseren!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Lijkt me een prima plan!

Al ben ik meer voor eten voor de film. Is dan wel vroeg, maar na de film is weer wat laat.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dank je voor de duidelijkheid verder. Algemeen gezien was iedereen het inderdaad eens met BV, maar toch was niet iedereen het eens met de locatie. Het was ook nergens vastgesteld dat het toch die film werd.

Vind het verder prima hoor. Had het liever anders gezien, maar een leuke film is ook wat waard.

Edit: voor de film, dat zou om 3 uur worden ofzo? Zie mezelf dan nog geen spareribs naar binnen werken haha

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Dan eten we na de film. Neem ik wel wat mueslirepen mee om mezelf tot die tijd in leven te houden .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Skycrawler wrote:

Vreemd dat een plaats zoals Utrecht meer bioscopen (7) heeft dan een wereldstad als Rotterdam.

Rotterdam heeft wel veel meer zalen (doeken).... Lijkt me dat het daar om gaat.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

meh het gaat om aanbod en ik denk dat dat in Rotterdam toch niet zo geweldig is voor de serieuzere film liefhebber. Niet iedereen wil naar Pathe.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Cinerama heeft 7 zalen en Lantaarn/Venster (5 zalen) is met afstand de mooiste bioscoop van Nederland. Draaien beide arthouse.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dan heb ik niets gezegd he

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

@Rabbit, je hebt gelijk. Ik was een beetje voorbarig, zoals altijd, hehe!

Maar fijn dat iedereen het er mee eens is, dan is dat iig geregeld. Eten na de film lijkt me inderdaad handig, in de middag zou ik kotsmisselijk worden als ik al aan die vette zooi gezet zou worden! Weet niet of er dan ook nog gereserveerd moet worden. Zal sinterklaas een pm sturen en vragen of die dat al gedaan had, of denken jullie dat dat niet nodig is? Ben nog nooit geweest daar en weet dan ook niet hoe het met de drukte zit enzo...

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

hmm ja, tis dan zaterdag? zou t doen ja! Altijd een tricky avond.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Hehe ik zie nu dat dat Gouchos restaurant schijnbaar ook gelegen is aan de maaskade, op loopafstand van de bios dus als het goed is. Dan hoeven we ook niet 4/5 keer heen en weer te reizen. Ideaal!

Oh en ik zeg het alvast: reserveren moet je niet aan mij over laten want dan loopt het echt in de soep, haha! Nog geen reactie terug van sint, die is zoiezo wat minder vaak online de laatste dagen, dus misschien dat iemand anders die taak even op zich wil nemen anders? Want ik begin nu wel wat nerveus te worden en dat is nog veeeels te vroeg.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

meh chill, die is zaterdag wel weer on.. nog tijd zat om alles te regelen.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

niethie wrote:

dus misschien dat iemand anders die taak even op zich wil nemen? Want ik begin nu wel wat nerveus te worden en dat is nog veeeels te vroeg.

Niet nerveus worden joh, het loopt vast hartstikke goed .

Ik ga trouwens niet reserveren. Ik heb bel-angst.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ik ga wel Gouchos reserveren van de week. Het is inderdaad zo dat ik wat minder online ben, wegens weer wat persoonlijke issues. Maar ik kom naar de meeting.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

_Se7en_ wrote:

De "druk 7 voor"... is de druppel?

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Jeps. Alles is 7. Ik kan er niet meer tegen! 3+4=7, 21-15+1= 7. Ik word er gek van!

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

Niet nerveus worden joh, het loopt vast hartstikke goed .

Edit: @ Caz, dankje man, top! Dat stelt me als iets geruster, hehe!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

MM meeting Noorden. Zullen we dan 21 Mei doen? Dan kan Pruim iig, ik kan dan makkelijk vrij krigen en als dat voor de rest ook geen probleem is.

Meeting in het noorden:

DVD-T

rep_robert

otherfool

Observator

Pruim

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Een dag later: 22 Mei (2010)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

DVD-T wrote:

MM meeting Noorden. Zullen we dan 21 Mei doen? Dan kan Pruim iig, ik kan dan makkelijk vrij krigen en als dat voor de rest ook geen probleem is.

Meeting in het noorden:

DVD-T

rep_robert

otherfool

Observator

Pruim

21 mei is prima, een dag na huur&zorgtoeslag dus ik kan dan i.i.g. een dagje ruig doen Ik weet niet hoe mensen tegenover Hobo with a Shotgun (2011) staan, maar mij lijkt me die wel leuk en is dan net in premiere gegaan. Verder ben ik niet zo moeilijk, als iemand liever wat ander wilt zien kan die wel een lijstje maken.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik hou dit Topic ook maar weer even in de gaten! Een meeting in het noorden zie ik wel zitten.

Ik schijt altijd wel bagger voor zulke zaken maar het lijkt me wel is interessant.

Hoe gaat de dag er uit zien? Al plannen / ideeen / tijden?

Zit namelijk wel met werk dus moet even zien of het allemaal past.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ik gok zo 1,2,3 op bier zuipen, een leuk filmpje kijken, misschien wat vreten en eventueel nog wat biertjes? Zoiets? We zitten nog in de ontwikkelingsfase

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Op meetings wordt er geen bier gedronken!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

rep_robert wrote:

Ik gok zo 1,2,3 op bier zuipen, een leuk filmpje kijken, misschien wat vreten en eventueel nog wat biertjes? Zoiets? We zitten nog in de ontwikkelingsfase

Aangezien ik de line-up zie lijkt me dat idd een enorme optie. Die film maken jullie niet eens mee. Naar horen zeggen zuipen Groningers als tempeliers.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Bier zuipen, film kijken, vreten, bier zuipen. Wat klinkt dat toch uitnodigend

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Nou, als jullie tweetjes nou ook komen

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

JacoBaco wrote:

Whisky dan .

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Vraag me overigens we af wat die goud/gele drankjes dan de hele tijd zijn in die handjes op die foto's

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

Whisky dan .

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

JacoBaco wrote:

1 april was gisteren hoor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.