- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Heb ik al gezien, maar wil ik eventueel nog wel een keertje zien.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
The King's Speech wil ik ook erg graag zien, maar ik neem aan dat de meeste van jullie die al gezien hebben..
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Spreekt me totaal niet aan. Maar there again: ben niet de enigste die beslist! Damn zo komen we nergens. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik vind (bijna) alles best.. Zolang ik maar mn spareribs en mn bier krijg.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ook wel treurig dat filmaanbod van Rotterdam. Tweede stad van Nederland en maar vier bioscopen. Ter vergelijk: Amsterdam heeft er zeventien...
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@ Jaco . Echter hoef ik The King's Speech niet nog een keer te zien, zo goed was die ook weer niet,
.Fee.
-
- 268 messages
- 2316 votes
Persoonlijk ook geen problemen mee(al ben ik er niet heel bekend mee verder). Kom jij er toevallig ook vandaan?
Yep, woon m'n hele leven al in Assen, maar kom ook regelmatig in Groningen, net als veeeele andere Assenaren 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Goed. Ik heb ook al gezegd op een meeting in het noorden te komen, dus zal ik ook maar de daad bij het woord voegen. Hoogezand is niks. Prima bioscoop wel, maar een biertje na afloop gaat in deze niet echt bruisende metropool lastig worden. Groningen heeft dus absoluut mijn voorkeur. Is er al een datum bekend? Deze zorgbroeder moet namelijk geregeld in het weekend werken. Hoe dan ook...
Meeting in het noorden:
DVD-T
rep_robert
otherfool
Observator
Pruim
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ze hebben toch Pier of zo in Hoogezand? Volgens mij ook zo'n pubertent haha 
Datum, hmmm. Ik zou zeggen ergens in april/begin mei? Misschien dat mensen moeten vrij vragen en zo eventueel de gelegenheid kunnen of willen nemen? Of niet natuurlijk
En een film in de Pathé pakken kan al helemaal geen kwaad, is voor mij toch gratis hehe.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Stand voor de R'dam meet: 2 voor Blue Valentine (Sint en ik) 2 die het wel best vinden (Jaco en Rabbit) Se7en ging met de meerderheid mee. Nu Querelle nog... (edit: stuurt me net een pm, die is ook om!)
Edit: Nog meer die zin hebben om mee te gaan trouwens? Mensen uit het Noorden zijn ook gewoon welkom natuurlijk, zo erg is het hier niet. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Alleen Frank moet nog even over de streep en dan zijn we met zn zevenen. En gezien de gebruikersnaam van Se7en komt dat heel mooi uit. Maar siebz0r gaat ook nog mee en dan zitten we op 8. Dus Frank, blijf jij toch maar thuis dan. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Al een beetje wakker Jaco? Zijn toch echt 7 met Sieb erbij hoor! Of mis ik iets? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, ik ben wakker
en je hebt dus helemaal gelijk! Dus Frank, je moet komen. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ze hebben toch Pier of zo in Hoogezand? Volgens mij ook zo'n pubertent haha 
Datum, hmmm. Ik zou zeggen ergens in april/begin mei? Misschien dat mensen moeten vrij vragen en zo eventueel de gelegenheid kunnen of willen nemen? Of niet natuurlijk
En een film in de Pathé pakken kan al helemaal geen kwaad, is voor mij toch gratis hehe.
Ik denk dat we dan (begin) mei maar doen? Hebben degenen die wel eens op zaterdag moeten werken (waaronder ook ik) de gelegenheid om vrij te vragen. Hoogezand zit verder natuurlijk niets, dus Groningen lijkt me verder helemaal prima. Pathé zit vlak bij het station met genoeg uitgaans gelegenheden daar ook in de buurt. Kan ik zo de trein heen en terug pakken.
En welke film heeft de voorkeur. Willen we gewoon popcorn vermaak of een wat serieuzere film.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik vind alles best, al zitten de meeste leuke premieres al zo rond 24 april.
Alle films - Binnenkort te zien - pathe.nl
Dit draait er zo rond begin mei. Gezien de leden die meekomen zou ik voor een "goede" film gaan. Vooral Pruim heeft een hekel aan tijdverspilling 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Hehe. Heel goed rep_robert. Images is tegenwoordig verhuisd naar het vroegere pand van Camera, daar kunnen we ook nog heen. Hereplein. Daar draaien over het algemeen wel wat betere films dan het hap-smak-slik-weg-kijkvermaak dat Pathé ons voorschoteld. Maar echt een voorkeur heb ik niet. Al draait deze film vanaf eind april in de bios en aangezien ik altijd wel houd van surrealistische hallucinerende (drugs)films, verwacht ik dat deze mij ook wel zal bevallen. Ka-boom. Misschien echter niet voor iedereen toegankelijk, dus ik sta ook geheel open voor alternatieven. 7, 21 en 28 mei zijn voor mij data dat ik wel kan.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ja ik kan wel komen naar Rotterdam.
Haal die "Onder voorbehoud" maar weg.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Yeeejj!!! 
Oke goed het word dus L/V. Je kunt daar binnen ook eten trouwens, hoewel best prijzig voor wat je krijgt zo te zien, maar voor Se7en: de menukaart is voor 90 procent vegetarisch dus misschien wel handig als we naar zo'n grillbar zouden gaan. Moeten we maar even kijken hoe we dat doen, ligt best een stuk uit elkaar. Komende week, zodra de speeltijden van de film bekend zijn ook maar even een planning maken dan, want anders word het misschien te verwarrend met zo'n druk programma, hehe!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Volgende week is het alweer zover. Ik zal even mooi weer regelen. 18 a 20 graden. Zuidwestenwind. Windkracht 3 en geen bewolking.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
vind dat we al betrekkelijk laat zijn met het kiezen van de film haha. Maargoed, whatever. Jaco zorgt voor de zon, bier is er vast wel, spareribs, dat gaat goedkomen. Zolang ik niet naar een nieuwe Pixar hoef, of The King's Speech 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Oke goed het word dus L/V. Je kunt daar binnen ook eten trouwens, hoewel best prijzig voor wat je krijgt zo te zien, maar voor Se7en: de menukaart is voor 90 procent vegetarisch dus misschien wel handig als we naar zo'n grillbar zouden gaan.
Super! Zou wel mooi zijn, ja.
Nog steeds geen film gekozen? De tijd begint nu wel te dringen. Zou zo snel ook niet kunnen bedenken waar ik heen zou willen. Behalve The King's Speech, maar die is al afgekeurd.
Misschien toch The Fighter?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ook wel treurig dat filmaanbod van Rotterdam. Tweede stad van Nederland en maar vier bioscopen. Ter vergelijk: Amsterdam heeft er zeventien...
Je had er wel een tikkie meer, maar Pathé heeft alles overgenomen. Eigenlijk heb ik wel genoeg aan Pathé de Kuip. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Vreemd dat een plaats zoals Utrecht meer bioscopen (7) heeft dan een wereldstad als Rotterdam.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Maarrrrrrrrr Utrecht heeft dan geen denderende bioscopen waar Rotterdam dat wel weer heeft.