- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Persoonlijk vind ik Rembrandt erg fijn. T hoogt en Louis Hartloper zijn misschien niet zo comfortabel, qua programma vaak wel goed.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Maarrrrrrrrr Utrecht heeft dan geen denderende bioscopen waar Rotterdam dat wel weer heeft.
Maar Utrecht heeft wel denderende kroegen. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik hou zelf van kleine oude bioscopen en die zitten er genoeg in Utrecht. Megabioscopen zoals Pathé vind ik zelf totaal geen charmes hebben en het publiek wat zo'n bioscoop aantrekt word ik ook niet vrolijk van. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Persoonlijk vind ik Rembrandt erg fijn. T hoogt en Louis Hartloper zijn misschien niet zo comfortabel, qua programma vaak wel goed.
Al vaak geweest maar kom er niet graag. Puur omdat het scherm te klein is voor de zaal, je moet wel hele gunstige plaatsen hebben wil je goed zitten. Een echt grote Pathe a la Schouwburgplein zou Utrecht niet misstaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Maar Utrecht heeft wel denderende kroegen.
Ik ben dan niet echt een kroegenpersoon. Ik kwam in Amsterdam wel graag in de Teasers. Goede oude tijd
.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Die bestaat nog steeds.
Teasers is echt een tent waar domme toeristen zich graag een poot laten uitdraaien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Serieus? Laatste keer dat ik in Amsterdam was was ie weg. Ik volledig in rouw omdat ie weg was maar hij is er dus nog steeds? Als dit zo is, is dit het beste nieuws dat ik ooit heb gekregen in mijn leven
.
Domme toeristen wel ja
.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Maar over MovieMeetings gesproken; Utrecht vind ik wel de beste plaats om een meeting te organiseren;
1. Het ligt centraal en is makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.
2. Het heeft goede bioscopen met doorgaans goede programma's.
3. Je kunt er lekker eten en er zijn genoeg gezellige kroegen om na afloop van de film een biertje te pakken.
Althans, dat is mijn ervaring.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Serieus? Laatste keer dat ik in Amsterdam was was ie weg. Ik volledig in rouw omdat ie weg was maar hij is er dus nog steeds? Als dit zo is, is dit het beste nieuws dat ik ooit heb gekregen in mijn leven
.
Domme toeristen wel ja
.
Ik was gisteren samen met mijn vriendin in Amsterdam en Teasers was (weer?) open. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik was gisteren samen met mijn vriendin in Amsterdam en Teasers was (weer?) open.
Thanks. Nog steeds op het damrak trouwens?
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Maar over MovieMeetings gesproken; Utrecht vind ik wel de beste plaats om een meeting te organiseren;
1. Het ligt centraal en is makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.
2. Het heeft goede bioscopen met doorgaans goede programma's.
3. Je kunt er lekker eten en er zijn genoeg gezellige kroegen om na afloop van de film een biertje te pakken.
Althans, dat is mijn ervaring.
Eens. Utrecht is een stuk gezelliger qua uitgaan dan Rotterdam. Vooral met mooi weer is de Oude Gracht onovertroffen. Daar kan zelfs Amersfoort niet tegen opboksen. 
Thanks. Nog steeds op het damrak trouwens?
Dezelfde plek, vlakbij Centraal Station.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik weet genoeg, bedankt.
Misschien ook een suggestie voor een MM meeting
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens. Utrecht is een stuk gezelliger qua uitgaan dan Rotterdam.
Ik vind Rotterdam qua uitgaan sowieso niet zo boeiend. Beetje sfeerloze bende daar. Nee, dan idd liever Utrecht of Amsterdam.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik vind Rotterdam qua uitgaan sowieso niet zo boeiend. Beetje sfeerloze bende daar. Nee, dan idd liever Utrecht of Amsterdam.
Amsterdam is wat dat betreft leuker aangezien je daar én leuke dvd-shops hebt én een prachtig uitgaansgebied. De Fame en de American Book Center zijn een must voor elke filmliefhebber. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
You just said the magic word. Briljant plan, zolang we de ArenA mijden
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar hou je niet van he? Naar een elftal kijken wat wel 3x op rij de bal naar iemand uit dezelfde ploeg over kan spelen 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Gaarne het voetbalgezeur in het voetbaltopic houden. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik vind alles best, al zitten de meeste leuke premieres al zo rond 24 april.
Alle films - Binnenkort te zien - pathe.nl
Dit draait er zo rond begin mei. Gezien de leden die meekomen zou ik voor een "goede" film gaan. Vooral Pruim heeft een hekel aan tijdverspilling
Ik ben bang dat The Troll Hunter niet onder "goede" film wordt geschaard?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Naomi Watts, Ajax&Litmanen1, kos, otherfool, rep-robert, moviemafketel,... allemaal in één topic en het is niet het voetbaltopic. Misschien een goed idee om eens op een centrale en makkelijk bereikbare plek (Utrecht, Amsterdam) een MMvoetbalmeeting te organiseren?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben bang dat ik dan door kos en otherfool dan mishandeld ga worden door mijn eeuwige gelijk in het voetbaltopic 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik hou zelf van kleine oude bioscopen en die zitten er genoeg in Utrecht. Megabioscopen zoals Pathé vind ik zelf totaal geen charmes hebben en het publiek wat zo'n bioscoop aantrekt word ik ook niet vrolijk van.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Hoog Catheriijne, pff ja zeg. Wat een ramp! Dat dat ding nog bestaat ook. Ik ken werkelijk niemand die het een fijne bios vind.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er gaat echter niets boven CineCity in Vlissingen, ik wou dat we zoiets hadden in Utrecht.
Inderdaad. Geluid, beeld en comfort is perfect. Ook niet geweldig druk. Blij dat dit mijn lokale bios is.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Naomi Watts, Ajax&Litmanen1, kos, otherfool, rep-robert, moviemafketel,... allemaal in één topic en het is niet het voetbaltopic. Misschien een goed idee om eens op een centrale en makkelijk bereikbare plek (Utrecht, Amsterdam) een MMvoetbalmeeting te organiseren?
Roda 1 x, Ajax 3 x, NW en NR 2 x Fey en 1 x NEC. Kan gezellig worden haha. Ik dacht aan een leuk weideveld ergens bij Beverwijk of zo. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Misschien toch The Fighter?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Oeps, dan is mij dat ontgaan. Krijg je met al die voetbal-meuk er tussendoor.