- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
We kunnen ook een leuk terrasje opzoeken natuurlijk
.
Als de rest het wel een leuk idee vindt ga ik gewoon mee hoor, maar voor mij hoeft het in ieder geval niet. Het is extra gedoe en kost extra geld voor een uitzicht waar je in de bioscoop toch weinig aan hebt.
Maar goed we hebben nog 2,5e week om te beslissen en nog lang niet iedereen heeft gereageert, anders stuur ik eerdaags wel even wat pm'etjes rond of verzin wat andere opties. Komt goed! maar met Blue Valentine als film zou je het wel eens zijn dan? 

Wellicht een vorm van jaloerzie?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Ja hoor, ik houd wel van een lekkere drama op z'n tijd
.
Als de rest er geen problemen mee heeft zou ik m'n wederhelft (Siebz0r) weer mee willen nemen, goed?
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Inland Rabbit ( onder voorbehoud)
- _Se7en_
- niethie
- Querelle
- Siebz0r
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Blue Valentine? Ja, ik vind het ook goed.... Maar dan wil ik na afloop nog wel wat dingetjes kwijt over de illuminati, de Anunnaki en Nibiru.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Dan ga ik naar huis!! 
@Se7en, Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugt! Hij was tegenwoordig toch ook zelf lid, als ik het me goed herriner, of beviel het niet? 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Hij is lid ja, maar heeft t druk met zn studie dus post niet zoveel.
Jaco mag niet komen
.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Movie Meter zou eigenlijk duidelijke regels moeten stellen aan buitenstaanders om deel te nemen aan een Movie Meter Meeting. Dan heb je achteraf ook niet de discussie wanneer iemand om wat voor rede dan ook, besluit om toch niet te komen.
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Vind het maar raar. Het is niet alsof zo'n meeting is georganiseerd vanuit de site zelf.
Echt bezopen om mensen uit te sluiten die al dan niet geband zijn of zo, kom nou zeg.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
1 ding is in ieder geval zeker.. Althans, dat geldt voor mij. Mocht ik nou eindelijk is een keer geband worden, dan moet ik wel een hele bijzondere band hebben met de site en/of gebruikers om nog steeds naar meetings te gaan. Maar uiteindelijk maakt het allemaal geen bal uit wat iedereen doet of niet doet.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Zou het niet zo kunnen zijn dat de betreffende ex-gebruikers naar een meeting komen omdat ze, zoals Montosori al aanhaalde, het leuk vinden om met filmliefhebbers contact te hebben nu dit in verband met een uitschrijving of ban niet meer mogelijk is?
Toch blijf ik van mening dat een meeting wel degelijk vanuit de site zelf wordt georganiseerd en dat mensen die geen lid meer zijn van deze site niets te zoeken hebben op zo'n meeting.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ach,.. die 2 a 3x per jaar. Ik zou zonder enige moeite zonder kunnen, maar ik ben niet iedereen en ieder z'n meug. Ik zie het als een erg gezellige extra buiten mijn sociale leven om. Natuurlijk is het eventueel leuk voor ex-gebruikers en als die behoefte er is, dan biedt het alsnog uitkomst.
Een moderator zou er eigenlijk 1 moeten plannen en dan worden er waarschijnlijk geen gebande gebruikers toegelaten, maar wanneer een mod niet degene is die het regelt, dan doen de gebruikers dit zelf en dan is iedereen welkom.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Je kan ook moeilijk mensen verbieden om te komen he. Het is in principe een openbare gelegenheid.
Ik snap niet waarom ze het zouden willen, maar dat is weer een ander verhaal.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Vind het maar raar. Het is niet alsof zo'n meeting is georganiseerd vanuit de site zelf.
Echt bezopen om mensen uit te sluiten die al dan niet geband zijn of zo, kom nou zeg.
mensen nemen deze site veel te serieus volgens mij.
Een moderator zou er eigenlijk 1 moeten plannen en dan worden er waarschijnlijk geen gebande gebruikers toegelaten
per definitie? Als niemand daar problemen mee heeft, waarom dan niet?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ach, laten we er maar gewoon een gezellige meeting gaan houden en nu geen aandacht meer besteden aan gebande/uitgeschreven users en users die ons stom vinden omdat we het steeds over "films" hebben.
Hahahahahahahahahahahahahahaha 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
per definitie? Als niemand daar problemen mee heeft, waarom dan niet?
Weet ik veel..
Het lijkt mij alleen vrij normaal om zo'n regel toe te passen, maar ik ben geen moderator en ik weet niet eens of daar überhaupt een regel voor is, dus wat ik doe is slechts gissen.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Aangezien er wel animo voor is wil ik wel een meeting in het noorden organiseren. De locatie, datum en de film moeten we dan nog maar even uitvechten. Voor mij zou Groningen of Hoogezand de ideale locatie zijn, maar Friesland, Drenthe of ergens anders in het noorden maakt mij niet veel uit.
Meeting in het noorden:
DVD-T
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Voorkeur gaat uiteraard uit naar good old Grunn
De enige stad die er nog een beetje toe doet in het Noorden.
DVD-T
rep_robert
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh jee dan zal ik wel moeten he?
DVD-T
rep_robert
otherfool
.Fee.
-
- 268 messages
- 2316 votes
Voorkeur gaat uiteraard uit naar good old Grunn
De enige stad die er nog een beetje toe doet in het Noorden.
DVD-T
rep_robert
Om me er toch even mee te bemoeien:
Assen is de snelstgroeiende stad in het Noorden 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
En de enige stad die de laatste tijd dagelijks in het nieuws is is Leeuwarden?
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Niethie, sinterklaas en de rest:
Net mail van Niethie gelezen.
Cinerama lijkt me betere keus. Het is in het centrum en het is een fijne bioscoop.
Alleen Blue Valentine draait daar niet.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik heb daar toen gezeten tijdens de Antichrist meeting. Maar jammer dat BV er nu niet draait dan.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Dan misschien maar een andere film uitkiezen? Ik ben niet echt op de hoogte van de films die komende tijd draaien 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ja ik dus ook niet, hou het allemaal niet meer zo bij! Geloof dat Sucker Punch (in IMAX) heel groot is op het moment maar daar zit ik persoonlijk niet zo op te wachten, ben zoiezo niet zo'n grote blockbuster fan. Jullie wel of maakt het voor de rest niet uit? 
@Querelle. Probleem met Cinerma is dat het aanbod van films het afgelopen jaar gewoon erg slecht is daar, ben met het iffr nog wel geweest natuurlijk maar kwa voorstellingen is het niet veel soeps meer, al weken hetzelfde en niets grootst in het vooruitzicht. Of ziet iemand anders er wel iets tussenstaan? Blijft alleen Pathe (schouwburgplein) over, waar we vorige keer The Social Network zijn wezen kijken. Mooi en ruim gebouw natuurlijk maar daar is alles wat mijn betreft wel mee gezegt, ben altijd blij als ik weer buiten sta. Geen liefhebber van de sfeer daar.
Maar goed als iedereen nou even voor zichzelf kijkt, met Blue Valentine in het achterhoofd, dan doen we gewoon meeste stemmen gelden. Oke? Jullie weten waar mijn voorkeur naar uitgaat! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Om me er toch even mee te bemoeien:
Assen is de snelstgroeiende stad in het Noorden
Persoonlijk ook geen problemen mee(al ben ik er niet heel bekend mee verder). Kom jij er toevallig ook vandaan? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ga vrijdag of zaterdag al naar Sucker Punch, dus van mij hoeft het ook niet. Maar welke dan wel. Het liefst Blauwe Valentine.