• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.414 votes
Profile

MM Meetings

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Gebande/uitgeschreven mm meeting ? Nog even en er komt een moviemeter afscheidingsbeweging...

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Timmy757 wrote:

Gebande/uitgeschreven mm meeting ? Nog even en er komt een moviemeter afscheidingsbeweging...

Die was er ooit al een.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht over uitgeschreven user verwijderd.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Bedankt voor het melden Kapp

SelmaDuim wrote:

(quote)

Die was er ooit al een.

Nooit wat van gemerkt, maar ik zie dat er streng gewaakt wordt .

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Inland Rabbit wrote:

Ben er nooit zo'n voorstander van om van t centrum weg te gaan eigenlijk

Eens..

Is toch een stuk makkelijk om in het centrum te blijven.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Najah, Soom en PR hadden dus een verjaardag bij Remi. Het is alleen een beetje opvallend dat ze weer afzeggen omdat ze dat ook al eerder op mijn georganiseerde meet deden. Maargoed, Volgende meeting beter.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ach flikker toch op, laat ze wegblijven. . Eerst op een lijst gaan staan en vervolgens lekker toch je eigen ding gaan doen, want je eigen groepje is natuurlijk leuker.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat de meeting nu een stuk gezelliger wordt!.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Najah, gewoon kijken of ze de volgende meeting van mij wel blijven staan.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Niet dat het me zoveel uitmaakt maar als je nu slim zou zijn zet je ze gewoon NIET meer op de lijst.

Het heet tenslotte toch een MovieMeter Meeting.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Kinders, kinders, wat maken we ons druk om users die tog geen lid meer zijn van MovieMeter ? Lijkt me dat je niet voor niks wordt geband of jezelf uitschrijft, snap niet wat die lui nog willen dan op een meeting. Trouwens, ik zou het Bram Moscowizc nog eens moeten vragen, maar juridisch gezien heb je dan toch geen eens recht meer op een MovieMeter meeting... ?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Timmy757 wrote:

Lijkt me dat je niet voor niks wordt geband of jezelf uitschrijft, snap niet wat die lui nog willen dan op een meeting.

Gewoon met mensen kletsen? Weet ik veel, vraag is wat het uitmaakt. Alsof je wanneer je niet meer op MM zit elk sociaal contact daarbuiten hebt verspeeld.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Najah, goed, we zien allemaal wel waar het schip strand.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Gewoon met mensen kletsen? Weet ik veel, vraag is wat het uitmaakt. Alsof je wanneer je niet meer op MM zit elk sociaal contact daarbuiten hebt verspeeld.

Tuurlijk gewoon met mensen kletsen, snap ik nog wel. Maar ik vroeg me alleen hardop af wat mensen die geband/uitgeschreven zijn nog te zoeken hebben op een meeting... En dan snap ik dat er een antwoord gaat komen van 'voor de gezeligheid' oid, maar dan had je imo of moeten gedragen op de site, of jezelf niet moeten uitschrijven...

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

Eens..

Is toch een stuk makkelijk om in het centrum te blijven.

Het is ook alleen maar voor de film, daarna gaan we weer gewoon terug om te eten, wat te winkelen ed en heeft iedereen als het goed is nog tijd genoeg om te doen wat hij/zij wil. Vorige keer zaten we een halve middag in een cafe, ook gezellig natuurlijk maar waarschijnlijk word het een mooi dagje kwa temperatuur, met de lente in aantocht (hoewel je het in Nederland nooit weet natuurlijk) dus dan is het toch fijn om er een beetje op uit te trekken? Maar goed het is nog even weg en ik ben niet de enigste die beslist, wat ik zei: het was ook maar een vluchtig enthouasiast ideetje en als mensen zich er niet goed bij voelen doen we het gewoon niet, geen probleem!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

We kunnen ook een leuk terrasje opzoeken natuurlijk .

Als de rest het wel een leuk idee vindt ga ik gewoon mee hoor, maar voor mij hoeft het in ieder geval niet. Het is extra gedoe en kost extra geld voor een uitzicht waar je in de bioscoop toch weinig aan hebt.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Timmy757 wrote:

(quote)

Tuurlijk gewoon met mensen kletsen, snap ik nog wel. Maar ik vroeg me alleen hardop af wat mensen die geband/uitgeschreven zijn nog te zoeken hebben op een meeting... En dan snap ik dat er een antwoord gaat komen van 'voor de gezeligheid' oid, maar dan had je imo of moeten gedragen op de site, of jezelf niet moeten uitschrijven...

Zoals ik al zei, de wereld houdt niet op als je niet meer op MM zit. Toch bizar dat als je er (al dan niet vrijwillig) voor kiest geen gebruik meer te maken van deze site, je daardoor niet meer zou mogen aanschuiven bij mensen die er nog wel op zitten

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat winkelen kan je beter als eerste doen denk, of waren de winkels in Rotterdam langer dan 5 uur open op zaterdag?

En dan als afsluitertje: Terrasje.

En zijn we akoord met Gouchos Gril?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Montorsi wrote:

Toch bizar dat als je er (al dan niet vrijwillig) voor kiest geen gebruik meer te maken van deze site, je daardoor niet meer zou mogen aanschuiven bij mensen die er nog wel op zitten

Door jezelf uit te schrijven distantieer je jezelf toch van de site. Als je op je werk ontslag neemt ga je toch ook niet meer naar personeelsfeesten.

Ik heb er geen problemen mee dat mensen die zich uitschrijven toch nog naar een meeting willen komen. Wat mij betreft is iedereen welkom. Maar als je je naam op de lijst laat zetten, doe dan ook de moeite om te komen opdagen. Want voor diegene die het allemaal organiseert is het ook niet leuk als je telkens op het laatste moment besluit om niet te komen omdat er een bepaald persoon niet komt, of omdat je opeens besluit om een soort van privé meeting te houden.

Ik bedoel maar:

sinterklaas wrote:

omdat die naar een gebande/uitgeschreven Moviemeter meeting gaan in Vlaardingen.

Zijn wij MM-leden ook welkom op die meeting in Vlaardingen?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat denk ik niet. Las van een willekeurige user op hyves die de meetings afraade omdat daar toch allemaal stomme mensen zijn die het alleen over "films" hebben.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Nomak wrote:

(quote)
Door jezelf uit te schrijven distantieer je jezelf toch van de site. Als je op je werk ontslag neemt ga je toch ook niet meer naar personeelsfeesten.

Het is veel beter te vergelijken met iemand die weg is bij een bedrijf, en alsnog af en toe met oud-collega's wat gaat drinken. Personeelsfeesten zeggen het al, zijn voor personeel. Als de mods hier een meeting hebben wordt er denk ik ook niet verwacht dat een paar oud-mods aanschuiven. Totaal wat anders.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ja, maar als je wordt geband is het toch een ander verhaal lijkt me. Noem het dan geen MM meeting meer lijkt me. Maar sowieso, hoeveel mensen komen op zo'n ban/uitgeschreven meeting. Zou er nu 2 kunnen opnoemen

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

sinterklaas wrote:

En zijn we akoord met Gouchos Gril?

Weinig vegetarisch aanbod, maar daar kom ik wel uit.

sinterklaas wrote:

Las van een willekeurige user op hyves die de meetings afraade omdat daar toch allemaal stomme mensen zijn die het alleen over "films" hebben.

Stomme mensen ben ik het niet mee eens, maar 'alleen maar over films hebben' DUH!

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Wellicht een vorm van jaloerzie?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

_Se7en_ wrote:

Weinig vegetarisch aanbod, maar daar kom ik wel uit.

Misschien dan wel gewoon eten bestellen en vragen of ze geen vlees erbij willen serveren. (Salades etc,) Of wil je liever een ander restaurant?

sinterklaas wrote:

Las van een willekeurige user op hyves die de meetings afraade omdat daar toch allemaal stomme mensen zijn die het alleen over "films" hebben.

Stomme mensen ben ik het niet mee eens, maar 'alleen maar over films hebben' DUH! [/quote]

Ook niet alleen over films hoor. Ook is het natuurlijk leuk mekaar persoonlijker beter te leren kennen en dan kan je het natuurlijk ook niet altijd maar over films hebben.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Nee hoor. De keuze is beperkt, maar ik kom er wel uit .

Niet alleen over films nee, maar het duurt geen 5 minuten voor een gesprek toch weer op films komt of er gerefereerd wordt naar een film. Vind ik juist hartstikke leuk!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jaco is erbij, er is gebleken dat we het dan niet alleen maar over films hebben

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Als hij weer over de illuminatie begint zetten we 'm gewoon buiten

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

hou ik je aan

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

_Se7en_ wrote:

Nee hoor. De keuze is beperkt, maar ik kom er wel uit .

Niet alleen over films nee, maar het duurt geen 5 minuten voor een gesprek toch weer op films komt of er gerefereerd wordt naar een film. Vind ik juist hartstikke leuk!

Of dat bv persoonlijke verhalen van users worden geassocieerd met bepaalde films.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Timmy757 wrote:

Is er al ooit één geweest. Filmsnobs genaamd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.