- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dat was (voor mij vooral) veel te ver.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Goeie vraag.
Ik wilde er best graag heen, maar deze stond ook al een tijdje in de planning en we hadden deze sowieso een week verzet vanwege carnaval en toen moest ik mijn weekend centerparcs ook weer een week verzetten. Pff, wat een gedoe toch allemaal hè. En 9 april de volgende alweer!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Dat ziet er gezellig uit! Ging de meeting in Antwerpen niet door dan?
De meeting in Antwerpen is doorgegaan hoor
. Was best gezellig, alleen de film viel wat tegen.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Wow zeker chille foto's was trouwens weer echt super gezellig. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuke foto's mannen! Ik vind het wel schandalig dat je mij niet mee hebt gevraagd Quincy. 
hihi 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Waar blijft die review trouwens?
At your service
.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Is er trouwens animo om een keer een meeting in het noorden te doen?
Lijkt mij ook wel wat. Het liefst in Groningen en op een zaterdag, dan gaan er nachtbussen. Anders moet ik nog bij rep_robert onder een Ajax-deken logeren. Ook mooi in de buurt voor Eline en Naomi Watts.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Leuke foto's mannen! Ik vind het wel schandalig dat je mij niet mee hebt gevraagd Quincy.

hihi
Ohh dat heb ik nog gedaan

maar jij wou niet
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Zaterdag weer een aangename prive-meeting gehad met de heren JacoBaco, Q Jones en TrickySmalls (en nog naderhand een vriend van de 2 Brabanders. Het vond plaats in Tilburg, de film was Hereafter en daarna waren de tientallen halve liter glazen bier niet meer te mijden.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
met de vriend (Tim) van Q Jones en TrickySmalls
(afbeelding)
(dit zijn alvast de eerste 4 foto's. De rest ben ik nog aan het uploaden.)
Die personen achter jullie in de bioscoop kijken behoorlijk geïrriteerd 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Lijkt mij ook wel wat. Het liefst in Groningen en op een zaterdag, dan gaan er nachtbussen. Anders moet ik nog bij rep_robert onder een Ajax-deken logeren. Ook mooi in de buurt voor Eline en Naomi Watts.
Nachtbussen, je lijkt wel een puber. Maar als het goed is halen we de ochtend natuurlijk ook makkelijk he
Ik vind het verder prima. Genoeg animo dacht ik, kunnen we Don Dijk ook is vragen, aangezien hij toch best lief is eigenlijk. Eline kan wel bij mij pitten, no problemo. Jij mag Naomi Watts wel opvangen 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Wat een bof voor jou dat er op 9 april een meeting plaatsvindt in Rotterdam. Aan reacties van onder andere rep_robert en Q jones te zien zouden deze gebruikers het tof vinden als je ook zou gaan. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gelukkig bepaal ik dat nog altijd zelf, dankje. Waarom ga je zelf niet Skycrawler? 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Waarom reageer je zo vijandig op mijn post Elineloves, terwijl ik jou slechts verwittig van het feit dat er binnenkort nog een meeting plaatsvindt? Jij geeft tenslotte aan dat je het schandalig vindt dat Q Jones je niet heeft meegevraagd. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het was een serieuze vraag hoor, waarom ga je zelf niet? Je bent net nieuw, je mengt je in allerlei discussies, overdag ben je erg actief op het forum zo te zien.. Misschien is dit wel iets voor jou! 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
NIEUWE FOTOOOOOSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die voorlaatste foto.. Sjongejonge, how charming Jaco.
Je lijkt zo weggelopen uit een film.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Het was een serieuze vraag hoor, waarom ga je zelf niet? Je bent net nieuw, je mengt je in allerlei discussies, overdag ben je erg actief op het forum zo te zien.. Misschien is dit wel iets voor jou!
Misschien komt ie wel hoor. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik zie het niet gebeuren want ik werk ook op zaterdag en daarbij zie ik Movie Meter slechts als tijdelijk vermaak zoals je in het ambitie topic kunt lezen. Maar ik zeg nooit nooit dus inderdaad: wie weet. 
Dat ik mij in allerlei discussies meng is mijns inziens niet meer dan logisch want ik zit hier tenslotte voor de discussies en daar is Movie Meter toch ook voor bedoeld, of ben ik abuis Elineloves?
Edit:
Soit. Ik ben zo vriendelijk geweest om je vraag te beantwoorden wat betreft mijn af/aanwezigheid op meetings, krijg ik nu ook een antwoord op mijn vraag waarom je die vijandige houding aanneemt?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Die voorlaatste foto.. Sjongejonge, how charming Jaco.
Je lijkt zo weggelopen uit een film.
Wellicht krijg ik nu een rolletje aangeboden voor de nieuwe Wrong Turn. Ik hoop het wel eigenlijk.
Maar goed gedaan sinterklaas! Foto's zijn echt top.
Kun je nagaan, want ik heb echt een hekel aan het woord top.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook mooi in de buurt voor Eline en Naomi Watts.
Dat is praktisch om de hoek ja
.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Zijn er geen foto's genomen bij de andere Movie Meter meeting? 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Nee, misschien moeten we volgende keer maar een fotograaf inhuren of zo. Ik was het helemaal vergeten.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Update Meeting Rotterdam
Datum: 9 April
Tijd: 13.30 uur
Film: Word nog naar gezocht
Eten: Gouchos Gril
Gasten:
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Inland Rabbit ( onder voorbehoud)
- _Se7en_
- niethie
- Querelle
- Pastichio Rocker
- Soom
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Beste meet-gangers, ik heb besloten de sint even te helpen met het vinden van een geschikte bios en film voor de opkomende R'dam meeting van 9 april...
Nu is Pathe natuurlijk het meest logische kwa bereikbaarheid (vlakbij centraal, midden in het centrum) maar zat zelf meer te denken dat het, gezien we toch maar met een klein groepje zijn, het misschien gezelliger is om voor een wat kleiner arthouse biosje te kiezen waar wat meer een film-sfeer heerst en het nieuwe Lanatren/Venster lijkt me persoonlijk uitermate geschikt! Hier zouden we alleen wel voor over de brug moeten. Ik weet verder niet wat het plan is nadat we allemaal op het station aan zijn gekomen: gaan we eerst wat eten, drinken, shoppen oid? En ik ga er vanuit dat niet iedereen het zal zien zitten om dat hele stuk (reken maar op ruim een half uur vanaf centraal) te gaan lopen, mits het lekker weer is dus, wat ik wel verwacht. Maar anders kunnen we altijd de tram pakken en dat is net 8/10 minuten rijden (vanaf de coolsingel) schat ik. Maar nu is mijn vraag hoe denken jullie hierover? Zien jullie het zitten? Hoeveel mensen hebben hier een OV of zijn bereid anders gewoon een los kaartje (kosten 2,50 voor 1 uur) te kopen in de tram (heen en terug?)
Vanuit de bios en omstreken zelf heb je een mooi uitzicht op de havens/bruggen enzo. Dusja, misschien wel leuk voor degene die nog niet meer hebben gezien dan alleen de koopgoot ed? En er zit ook een eetcafe'tje binnen. Dit is maar een ideetje hoor! Ik zelf zal zeker komen en ken de weg best goed, daarnaast is Querelle ook een Rotterdammer, dus verdwalen zullen we zeker niet, haha! 
Kwa film lijkt Blue Valentine me erg interessant, niet te arty of zwaar ook. Ga er vanuit dat die dan nog zal draaien ook, met 3/4 weken vanaf nu. Dus zeg maar wat jullie ervan denken? 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ben er nooit zo'n voorstander van om van t centrum weg te gaan eigenlijk, maar ik heb van die bios veel goeie dingen gehoord. Blue Valentine lijkt me cool. Helaas is het nog 1 week te vroeg voor Paul (gregg motolla), had me ook leuk geleken en voor Scream 4 zijn we ook nog te vroeg zo te zien. Jammer allemaal.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nou even nieuws tussendoor....
Helaas pindakaas moet ik melden dat Soom en Pastichio Rocker niet komen op 9 april omdat die naar een gebande/uitgeschreven Moviemeter meeting gaan in Vlaardingen. Dus nu zal ik ze (met pijn in mijn hart) van het lijstje moeten schrappen. 
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Inland Rabbit ( onder voorbehoud)
- _Se7en_
- niethie
- Querelle