- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Kut, je hebt gelijk. Het lukt me maar niet om grappig te zijn. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Kan alleen bevestigen dat de film idd om 16:30 zal draaien. Dus gelukkig geen avondvoorstelling!
Of er al gereserveerd is weet ik niet...
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nouja afhankelijk waneer de film is afgelopen dat we een half uur moeten rekenen om naar Gouchos te lopen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
half uur lopen naar gouchos? beter bussen/trammen dan? Dacht dat Niels ook zei dat er 1 dichterbij zat?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
In R'dam heb je daar toch per se een OV-chipkaart voor nodig? Dat is niet zo handig. Een half uur lopen ook niet, tenzij iemand me wil dragen? 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Jaja er zijn meerdere locaties maar die ik bedoel, gelegen aan de Holland Amerikakade, is nog geen vijf minuten lopen denk ik. Maar laten we ervan uitgaan dat er een kwartiertje tussenzit met reserveren, we hoeven niet te vliegen natuurlijk, nergens voor nodig!
Wel nog even een extra update: ik was helemaal vergeten dat er komende zondag weer marathon word gelopen door het centrum, wat inhoud dat ze die dag ervoor al hekken ed neer gaan zetten dus er bestaat een kans dat mensen die met de auto zijn om moeten rijden. Zal verder amper problemen geven denk ik. 
In R'dam heb je daar toch per se een OV-chipkaart voor nodig? Dat is niet zo handig. Een half uur lopen ook niet, tenzij iemand me wil dragen?
Nee nee, niet nodig hoor, haha! Zoals ik al zei los kaartje is 2,50 en daar kun je 1 uur mee reizen, te doen dus!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Aah.. oke. Als het 5 minuten lopen is hoeven we sowieso niet met het OV. Gelukkig.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Nouja we moeten natuurlijk wel van centraal, door de stad en over de brug heen. Dus de tram moeten we wel nemen anders is het wel ruim een half uur lopen, haha!
Mijn voorstel nogmaals: 13:30 meeten op centraal. Kwartiertje wachten tot iedereen er is. Gaan lopen en dan tot een uur of vier in de stad blijven. Misschien wel iets langer maar er even vanuitgaande dat we ook nog op de tram moeten wachten, willen zitten/iets drinken als we aankomen en niet gelijk de zaal in moeten lijkt het me beter als we al iets vroeger vertrekken. Maar dat kunnen we altijd nog bepalen wanneer we er zijn dan. Niet alles hoeft op schema te staan natuurlijk. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Okidoki, als we maar niet te ver moeten lopen. Heb net 7 weken thuisgezeten vanwege m'n rug
.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik heb al een week niet zitten opletten. 
Klopt dit?
Meeting: 9 april R'dam.
Tijd: 13:30 (FRS)
Film: Blauwe Valentijn (16:30)
Restaurant: Gouchos
De gelukkige:
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Inland Rabbit
- _Se7en_
- niethie
- Querelle
- Siebz0r
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Volgens mij moet dat de bedoeling zijn ja
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Precies op de dag van de meeting rijden tussen Houten en Utrecht stopbussen. Dat scheelt me zeker zo'n 25 minuten extra reizen. Nu vind ik dat overdag niet erg, maar s'avonds minder leuk. Komt er nog es bij dat de aansluiting van de trein naar die bus nogal krap is.
Ik zal er nog eens over nadenken, maar dit kan voor mij helaas een reden zijn om af te zeggen, ik heb al weinig energie deze week. Had ik dit eerder geweten, hadden jullie het ook eerder gehoord natuurlijk. Ook de reden dat ik er nog even over nadenk en me nu niet direct van de lijst haal. Jullie horen het morgen wel.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Neem een Red Bull en trotseer de extra reistijd.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Hmm naja ideaal gezien zou ik dan al om 23.05 weg moeten, want dan kom ik niet met die bussen in de knoop. Beetje erg vroeg. Zit je net lekker aan je biertje, hmm. Rijd nog wel een trein later, maar die sluit ook aan op de laatste NS bus en als ik die dus mis...
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
En als ik die dus mis...
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik hoor dat je geld over hebt? geef maar hier dan.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik hoor dat je geld over hebt? geef maar hier dan.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, 23:05 is irritant vroeg. Mijn trein gaat om 00:02. Maar na het eten, kunnen we volgens mij nog wel aardig bieren toch? En tijdens het eten natuurlijk ook. Kijk maar even hoe je er morgen tegenaan kijkt dan.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Pffff genoeg tijd man! Met een beetje geluk,m speelduur van de film/reistijd in m'n hoofd nemend, zijn we tussen half en 8 uur weer terug in het centrum. Toch nog een dikke drie uur. Kon slechter toch? 
Zal zelf ook niet tot midden in de nacht blijven trouwens, haha! Dus kan je wel effe naar het station brengen dan... Maar goed als het niet kan, dan kan het niet natuurlijk! Jammer, maar goed!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Gedisciplineerd bier zuipen. Na de laatste keer moest ik 3 dagen bijkomen. Maar ik denk dat het sowieso wel ergens tussen 23:30 en 00:30 klaar is.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
hmm naja we gaan het maar gewoon proberen dan. Zie er nog steeds wel tegenop. NS bussen op een zaterdagmiddag, word gegarandeerd chaos, maar dan vertrek ik nog wel wat eerder. Met een beetje geluk word het aardig weer zaterdag en dan is thuis zitten ook maar saai.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Vorige keer was het toch ook 23.30 of zoiets?
Dan valt 23.00 ook wel mee
.
Hoop dat het wel lekker weer blijft dan wordt het m'n eerste terrasje van het jaar
.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Zaterdag wordt een mooie dag met best veel zon, geen regen en een graadje of 14. En het zal eerder beter worden dan minder. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Moet trouwens wel nu weten of ook echt iedereen komt, want ik ga reserveren bij Gauchos.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Zo, net wakker?
Ik ben er. Fysiek 100%.
Iedereen komt Caz.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Inland Rabbit zie ik twijvelen, maar komt die wel 100% zeker?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Hij ziet er tegenop i.v.m. ontregeld ov, maar hij komt.