• 178.180 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.673 votes
Profile

MM Meetings

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Nog geen suggesties?

The Tourist lijkt me wel een erg leuke film voor een meeting. Eens?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Kunnen we niet gewoon een film gaan zien die dan draait?

True Grit ofzo?

Ik denk da ik aan The Tourist me te veel ga ergeren. Gevolg is dat jullie zich dan aan mij gaan ergeren.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

_Se7en_ wrote:

Nog geen suggesties?

The Tourist lijkt me wel een erg leuke film voor een meeting. Eens?

The Tourist draait trouwens al van 15/december.

Dus ik denk niet dat die eind februari nog zal draaien

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Tourist lijkt me een van de slechtste keuzes die er is Volgens mij draait er vanaf februari genoeg leuks. True Grit e.d.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

True Grit lijkt me helemaal niets. Ik ben sowieso echt geen fan van de Coens. No Country for Old Men en A Serious Man vond ik ook al verschrikkelijk. Andere suggesties?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

_Se7en_ wrote:

Andere suggesties?

Ik ga dan wel niet, maar is Black Swan een optie?

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Black Swan is een zeer goede optie zelfs. Al zelfs heb ik hem gezien, ik heb er geen probleem mee om hem nog eens te zien

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Daar hebben we het al eerder over gehad, maar mocht iedereen het ermee eens zijn dan vind ik Black Swan wel oké.

Toch zou ik veel liever naar een andere film gaan..

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

Leuk een meeting! is het voor een speciaal geselecteerd gezelschap, of mag ik me ook aanmelden?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

_Se7en_ wrote:

True Grit lijkt me helemaal niets. Ik ben sowieso echt geen fan van de Coens. No Country for Old Men en A Serious Man vond ik ook al verschrikkelijk. Andere suggesties?

Omdat je die 2 films niet goed vindt moet dit ook een slechte worden? A Serious Man is sowieso al een film dat niet toegankelijk is voor het grote publiek.

Je vergeet trouwens ook andere films van hun zoals Fargo, the Big Lebowski, O Brother where art thou, the Hudsucker Proxy e.d. Ze hebben films in bijna alle genres gemaakt al. Voor ieder wat wils

Black Swan lijkt me overigens ook wel een toppertje. Alleen als je zelf ook al niet naar deze wilt gaan kan je beter zlf voor een suggestie zorgen. Maakt het een stuk simpeler denk ik.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Omdat je die 2 films niet goed vindt moet dit ook een slechte worden? A Serious Man is sowieso al een film dat niet toegankelijk is voor het grote publiek.

Je vergeet trouwens ook andere films van hun zoals Fargo, the Big Lebowski, O Brother where art thou, the Hudsucker Proxy e.d. Ze hebben films in bijna alle genres gemaakt al. Voor ieder wat wils

Black Swan lijkt me overigens ook wel een toppertje. Alleen als je zelf ook al niet naar deze wilt gaan kan je beter zlf voor een suggestie zorgen. Maakt het een stuk simpeler denk ik.

Van de Coens vind ik alleen The Big Lebowski goed, hun andere films vond ik helemaal niks dus ik heb er inderdaad weinig hoop op dat True Grit wel wat voor mij is, is dat zo vreemd dan?

Als je een pagina teruggaat zie je hoeveel suggesties ik al gegeven heb, maar daar wordt niet eens op gereageerd:

_Se7en_ wrote:

De volgende lijken me wel wat:

The Tourist (15 december)

Skyline (15 december)

Saw 3D (29 december)

Haywire (9 februari)

Beetje een vreemde opmerking van je dus.

l-d wrote:

Leuk een meeting! is het voor een speciaal geselecteerd gezelschap, of mag ik me ook aanmelden?

Natuurlijk mag je je aanmelden, graag zelfs! Een idee naar wat voor film je zou willen gaan?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

misterwhite

Pastichio Rocker

_Se7en_

Siebz0r

AGE-411 (onder voorbehoud?)

MNV2

belchinees (heeft interesse)

Leviwosc

l-d

Zo dus?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

_Se7en_ wrote:

Van de Coens vind ik alleen The Big Lebowski goed, hun andere films vond ik helemaal niks dus ik heb er inderdaad weinig hoop op dat True Grit wel wat voor mij is, is dat zo vreemd dan?

Als je een pagina teruggaat zie je hoeveel suggesties ik al gegeven heb, maar daar wordt niet eens op gereageerd:

(quote)

Beetje een vreemde opmerking van je dus.

Mijn excuses, maar dat zijn natuurlijk ook niet echt films waar je met filmliefhebbers naar toe moet gaan Maar er gaan de komende weken genoeg films in premiere gelukkig Die films uit december zijn dan ook niet meer zo relevant.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Vanaf 2 maart draait Rango in Antwerpen. Ik kijk er al erg lang naar uit, misschien geschikt voor de meeting?

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Black Swan en True Grit spreken me persoonlijk meer aan, animatie is niet bepaald men favoriete genre.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Zullen we het voorlopig maar op Black Swan houden dan? Dan kunnen we een datum gaan afspreken.

De releasedatum van Black Swan is 2 maart, dus we zouden al op zaterdag 5 maart kunnen gaan..?

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Nogmaals:

_Se7en_ wrote:

Zullen we het voorlopig maar op Black Swan houden dan? Dan kunnen we een datum gaan afspreken.

De releasedatum van Black Swan is 2 maart, dus we zouden al op zaterdag 5 maart kunnen gaan..?

Waar blijven de mensen die zich aangemeld hebben voor de meeting? Als er niemand reageert moeten we het afblazen.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

5 maart is goed voor mij. Maar je kan beter eens pm's sturen naar de andere. Daar kijken ze sneller dan dit topic.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Goed idee, heb net de pm's verstuurd.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Voor mij komt 5 maart ook goed uit.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Aha, een meeting. Lijkt mij ook ontzettend leuk om eens bij te wonen. Antwerpen is alleen wel erg ver weg.

Houden jullie het altijd ergens anders? Want zodra er een meeting ergens in midden Nederland plaats vindt (of hoger) dan ben ik er absoluut bij!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Meeting van Antwerpen gaat helaas niet door voor mij. Hopelijk nog wel een keer als ik een auto heb.

Wat ik wel voor meeting wil organiseren is 9 April in Rotterdam. Film uit de keuze: Limitless, Sucker Punch etc.

Wie oh wie?

-Sinterklaas

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Lijkt me gezellig!

-Sinterklaas

-JacoBaco

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Voor de mensen uit het noorden (zijn er waarschijnlijk niet heel veel) is het wel beetje jammerlijk, al die meetings in Belgie, Rotterdam of ergens anders onderin.

Kunnen we op de kaart niet iets klimmen? Richting Utrecht, Almere? Zwolle

Groningen mag ook

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Utrecht is al vrij vaak gedaan.

en ach, meeting Rotterdam weer, best hoor:

-Sinterklaas

-JacoBaco

- Inland Rabbit ( onder voorbehoud)

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Meeting Antwerpen (Black Swan- 5 maart):

misterwhite

Pastichio Rocker

_Se7en_

Siebz0r

AGE-411 (onder voorbehoud?)

MNV2

belchinees (heeft interesse)

Leviwosc

De programmatie is nog niet bekend, maar ik ga ervan uit dat Black Swan op de reguliere tijden draait. In Metropolis is dit meestal: 14.00 of 14.15, 16.45, 19.45 of 20.15, 22.15 of 22.30.

Ik denk dat 16.45 en 19.45 of 20.15 de meest gunstige tijden zijn, niet?

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Is de UGC niet praktischer dan de Metropolis? Ligt vlakbij het station en de winkelstraat.

De Metropolis moet je al een tram gaan nemen en daar is verder weinig te zien.

Naar _Se7en_ toe: Ik denk dat tot de film van 16u45 wel ok is. Je moet ook denken aan de mensen die nog thuis moeten geraken met het openbaar vervoer he .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

In Rotterdam doe ik wel weer mee.

- Sinterklaas

- JacoBaco

- Inland Rabbit ( onder voorbehoud)

- Reinbo

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

belchinees wrote:

Is de UGC niet praktischer dan de Metropolis? Ligt vlakbij het station en de winkelstraat.

De Metropolis moet je al een tram gaan nemen en daar is verder weinig te zien.

Naar _Se7en_ toe: Ik denk dat tot de film van 16u45 wel ok is. Je moet ook denken aan de mensen die nog thuis moeten geraken met het openbaar vervoer he .

Nee hoor, Metropolis ligt op een steenworp afstand van station Luchtbal. En is één van de mooiste en grootste bioscopen ter wereld. Lijkt mij meer de moeite dan UGC.

Ook het in de buurt zijn van een winkelstraat lijkt me aardig overbodig aangezien in en rondom Metropolis verschillende eettentjes, cafés, een FRS en een Expo aanwezig zijn.

16.45 lijkt me inderdaad een goede tijd voor de film. Dan hebben we erna ruim de tijd om nog wat te gaan drinken en zo.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.