- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Station Luchtbal is toch moeilijker te bereiken met de trein, niet?
Er rijdt een rechtstreekse trein van Nederland tot Antwerpen Centraal, en zowat elke Belgische trein stopt daar ook.
Je zou dan voor Metropolis nog eens moeten overstappen naar een trein richting Luchtbal, die maar ééns per uur rijdt, of de bus of tram nemen.
Nu heb je in die winkelstraat (de Meir) ook een Saturn, Mediamarkt en Fnac (en FRS, Boekenvoordeel, De Sleghte), wat misschien toch ook leuk is om te bekijken. En er zijn daar ook leuke restaurantjes, inclusief lekkere Chinezen
.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Station Luchtbal is toch moeilijker te bereiken met de trein, niet?
Er rijdt een rechtstreekse trein van Nederland tot Antwerpen Centraal, en zowat elke Belgische trein stopt daar ook.
Je zou dan voor Metropolis nog eens moeten overstappen naar een trein richting Luchtbal, die maar ééns per uur rijdt, of de bus of tram nemen.
Nu heb je in die winkelstraat (de Meir) ook een Saturn, Mediamarkt en Fnac (en FRS, Boekenvoordeel, De Sleghte), wat misschien toch ook leuk is om te bekijken. En er zijn daar ook leuke restaurantjes, inclusief lekkere Chinezen
.
De stoptrein van Nederland naar Antwerpen stopt op station Luchtbal.
Sorry, maar hoe leuk die winkels wel niet kunnen zijn, als we niet naar Metropolis gaan is voor mij de lol eraf (ik weet dat ik nu als een drammend kind klink).
Door jouw opmerking over lekkere Chinezen heb je me wel een beetje aan het twijfelen gebracht
.
Maar iig, Metropolis is niet zo moeilijk te bereiken met het OV en er zijn daar alle voorzieningen die we nodig hebben dus ik zie geen reden om naar een andere bioscoop te gaan.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Belchinees was zo vriendelijk me op de hoogte te brengen van een MM-meeting in Antwerpen (waarvoor dank Belchinees
). Bij deze wil ik dus ook graag meegaan.
Meeting Antwerpen (Black Swan- 5 maart):
misterwhite
Pastichio Rocker
_Se7en_
Siebz0r
AGE-411 (onder voorbehoud?)
MNV2
belchinees (heeft interesse)
Leviwosc
Jawaddedadde
Black Swan lijkt me een uitstekende keuze. Net als _Se7en_ ben ik echter eerder geneigd om in Metropolis af te spreken. Veel en veel meer parkeergelegenheid (én gratis), maar ik leg me uiteraard neer bij de meerderheid
Heb er wel zin in!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Belchinees was zo vriendelijk me op de hoogte te brengen van een MM-meeting in Antwerpen (waarvoor dank Belchinees
). Bij deze wil ik dus ook graag meegaan.
Black Swan lijkt me een uitstekende keuzes. Net als _Se7en_ ben ik echter eerder geneigd om in Metropolis af te spreken. Veel en veel meer parkeergelegenheid (én gratis), maar ik leg me uiteraard neer bij de meerderheid
Heb er wel zin in!
Super dat je ook meegaat!
Belchinees heeft zich erbij neergelegd, dus we gaan naar Metropolis zoals oorspronkelijk de bedoeling was
.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Van vrouwen kan je toch niet winnen
.
Maar geen probleem, ik kan nu wel mee met Jawaddedadde, aangezien wij blijkbaar al een tijdje samen werken zonder het te weten
.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
ja, daarvoor moet je op MM komen, om te vernemen dat Belchinees in hetzelfde bedrijf als het mijne werkt.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ik weet trouwens ook nog niet of het echt 9 april word. Maar in ieder geval 9 april of een week eerder of later. Het ligt nog best ver. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Hopelijk zijn jullie nu niet afgehaakt. Ik laat het iig zsm weten.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
De vorige meeting in R'dam beviel me wel, dus ik ben weer van de partij.
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Inland Rabbit ( onder voorbehoud)
- Reinbo
- _Se7en_
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
9 april zal er nog ff om hangen. Kan best dat 8 april de Night of terror is en probeer daar wel heen te gaan en anders is ie die week later.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Het is handiger om het op een zaterdag te doen. Dan is iedereen tenminste vrij.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
In Rotterdam ben ik er denk ik ook wel bij, maar onder voorbehoud.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Reinbo
- _Se7en_
- Q Jones (onder voorbehoud)
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Hmm laatste keer was best gezellig en met grotendeels dezelfde groep en lekker dichtbij durf ik het wel weer aan. Al houd ik het voor nu nog eventjes onder voorbehoud, is nog best ver weg...
- Sinterklaas
- JacoBaco
- Reinbo
- _Se7en_
- Q Jones (onder voorbehoud)
- niethie
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
De Vlaamse meeting wordt toch moeilijk voor mij 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dan kom je naar Rotterdam als troostprijs. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Dan kom je naar Rotterdam als troostprijs.
Da's keiver 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Oh, wacht ik zie dat je in Belgie woont.
Maar dan moet Antwerpen voor jou toch wel meevallen? 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Oh, wacht ik zie dat je in Vlaanderen woont.
Maar dan moet Antwerpen voor jou toch wel meevallen?
Maar ik kan die dag wss niet, dat is het probleem. 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Op welke dag is de meeting in Rotterdam?
.Fee.
-
- 268 messages
- 2316 votes
Niet dat het nu veel met dit topic te maken heeft, maar waar is Soom gebleven? Kan nergens iets vinden van een afscheids-berichtje of misschien dat ze geband is...
Iemand die het weet?
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Soom heeft zich op 11 februari uitgeschreven wat mij zeer verbaast.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Wispelturig de laatste weken, ze had zich uitgeschreven, toen weer aangemeld, nu weer uitgeschreven. We shall see what'll happen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Niet dat het nu veel met dit topic te maken heeft, maar waar is Soom gebleven? Kan nergens iets vinden van een afscheids-berichtje of misschien dat ze geband is...
Iemand die het weet?
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
@Querelle, 9 april, als ik me niet vergis!
Edit: Jammer van Soom idd, al verwacht ik dat die er wel gewoon bij zal zijn hoor... 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Nee nee, dat kan niet, eerst de drama queen uithangen en uitschrijven, maar dan wel komen? 
Voor ik het hele forum over me heenkrijg... grapje he mensen.
.Fee.
-
- 268 messages
- 2316 votes
Oké, nou ja, daar had ik al gekeken inderdaad. Was gewoon benieuwd, ik volgde haar altijd wel een beetje en aangezien ze best wel betrokken was bij het forum was ik wel benieuwd of er ook een reden was.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Word ik ook gemist als ik me ga uitschrijven? 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nee nee, dat kan niet, eerst de drama queen uithangen en uitschrijven, maar dan wel komen? 
Voor ik het hele forum over me heenkrijg... grapje he mensen.
Misschien als ze op de meeting is geweest dat ze zich toch weer inschrijft.