- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Antwerpen.... das voor mij al om 6 uur savons op de trein terug voor ik de laatste trein in Amsterdam mis. Helaas
want het leek me wel leuk.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Antwerpen.... das voor mij al om 6 uur savons op de trein terug voor ik de laatste trein in Amsterdam mis. Helaas
hotels genoeg in Antwerpen
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Volgende meeting in het noorden? Ik ga natuurlijk niet helemaal naar België
Naar Vlaanderen.
Naar Wallonië ga ik ook niet voor een meeting, hoor.
Hebben ze enkel gedubde films in hun bioscopen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Alsof jij een hotel zou boeken als je ook nog eens urenlang moest reizen voor een meeting.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Duurt een treinreis Antwerpen-Amsterdam werkelijk zo lang?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Naar Vlaanderen.
Naar Wallonië ga ik ook niet voor een meeting, hoor.
Hebben ze enkel gedubde films in hun bioscopen
Noorden van Nederland bedoel ik he
Belgie is een uurtje of 5/6 reizen met de trein voor mij. Zo gestoord ben ik niet, alleen als Ajax er zou spelen misschien 
Party in het Noorden zou sowieso de bom zijn. De leukste users van MovieMeter wonen er(ik, Don Dijk, Pruim en Otherfool
)
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Noorden van Nederland bedoel ik he
Belgie is een uurtje of 5/6 reizen met de trein voor mij. Zo gestoord ben ik niet, alleen als Ajax er zou spelen misschien 
Party in het Noorden zou sowieso de bom zijn. De leukste users van MovieMeter wonen er(ik, Don Dijk, Pruim en Otherfool
)
Wat ik bedoel is dat Vlaanderen =/= België.
Wanneer je België zegt denkt iedereen spontaan aan koekjesdozen bij de oma's waar een afbeelding van le roi op staat, of aan figuren als Maingain of Milquet.
En ik heb ook weinig zin om in een meeting naar een film te gaan kijken die gedubt is en français 
Dus daarom doen we de meeting best in Antwerpen (of de volgende keer in een andere Vlaamse stad).
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Belgie=Belgie voor mij, wij zijn Hollanders. Wij kijken er niet zo aan zoals jullie met dat Frans/Nederlandstalig gedoe. Voor de rest zeggen die figuren die jij daar opnoemt mij ook helemaal niets. Overigens hebben wij ook Vlaamse zenders op de kabel.
Denk dat niemand in Nederland met Belgie bedoelt dat ie helemaal naar Wallonië of zo wilt gaan(woont daar uberhaupt iemand?), België is gewoon Brussel of Antwerpen in mijn boekie 
Antwerpen lijkt me ook het best bereikbaar vanuit Nederland(ov).
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Belgie=Belgie voor mij, wij zijn Hollanders. Wij kijken er niet zo aan zoals jullie met dat Frans/Nederlandstalig gedoe. Voor de rest zeggen die figuren die jij daar opnoemt mij ook helemaal niets. Overigens hebben wij ook Vlaamse zenders op de kabel.
Denk dat niemand in Nederland met Belgie bedoelt dat ie helemaal naar Wallonië of zo wilt gaan(woont daar uberhaupt iemand?), België is gewoon Brussel of Antwerpen in mijn boekie 
Antwerpen lijkt me ook het best bereikbaar vanuit Nederland(ov).
Nogthans is Wallonië ook mooi gebied voor een meeting. Zoals we dat in Vlaanderen vaak noemen: het favoriete buitenland. 
Maar dan moet je geen film zien, want alles is daar gewoon gedubt.
Loft heeft daar zelf nooit in de zalen gedraait 
En Wallonië is ook zeer moeilijk bereikbaar. Mss is Luik wel gemakkelijk bereikbaar vanuit Nederlands- en Vlaams- Limburg niet, maar alleszins wel vanuit andere plaatsen. En Luik is niet bepaald Wallonie's mooiste. 
Antwerpen komt dus als beste uit de bus. Maar mss volgend jaar eens Leuven of Gent? 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Belgie=Belgie voor mij, wij zijn Hollanders.
Behalve Friezen. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Antwerpen komt dus als beste uit de bus. Maar mss volgend jaar eens Leuven of Gent?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Mechelen toch ook?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Trouwens, ik zie dat de laatste trein vanuit Antwerpen naar Amsterdam vertrekt op 20:57 in Antwerpen-Centraal
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Brussel-Zuid 21:18
Brussel-Centraal 21:22
Mechelen 21:41
Antwerpen-Centraal 22:00
Roosendaal 22:30
Dordrecht 22:54
Rotterdam CS 23:08
Den Haag HS 23:26
Schiphol 23:52
Amsterdam 0:09
edit: Dit is de laatste, om 22u dus
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Maar sinterklaas moet niet NAAR Amsterdam, maar VIA Amsterdam naar huis, zo schrijft hij:
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Kan hij geen nacht doordoen ofzo en de eerste trein nemen? 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Misschien kan je met een andere user meerijden?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Hopelijk. Want ik ga toch ook geen 70-100 euro betalen voor een nacht, laat staan dat de kans nog klein is dat een hotel nog plaats heeft en pas op het aller aller aller laatste moment kan zeggen of er plaats is of niet en het niet gewoon een week van te voren kan boeken, 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Kunnen we dan misschien meteen een pyjamafeestje organiseren ofzo?
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Een meeting in Antwerpen is wel tof, ik meld mij aan!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
misterwhite
Pastichio Rocker
_Se7en_
Siebz0r
AGE-411 (onder voorbehoud?)
MNV2
belchinees (heeft interesse)
Leviwosc
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ach, ik kiek wel ff dan. Het zou wel erg leuk zijn trouwens.
Maargoed i'll see what i can do. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Ondertussen al mensen die een idee hebben voor de film?