• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.336 votes
Profile

MM Meetings

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Doe maar niet zo .......

Hehe... Ik zou nooit vragen waar het over gaat, als ik het begreep. Maar ik snap echt niet waarom je zegt dat 'we nu weten hoe Soom erover denkt ', terwijl ik Eline quote met iets wat ze 4 maanden geleden ongeveer zei.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Krijg ik dan ook een wachtwoord? En dan zo'n schuifdeurtje die opengaat en dan tadaaaaaaaaaaa meeting.

Nee je krijgt een envelop, maar die wordt niet in je brievenbus gegooid maar onder de deur geschoven en daar staat dan op moviemafketel: it's time

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

to die?

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Dat is het verkeerde briefje maar als je dat briefje krijgt zou ik hem niet openen

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Hoe weet je dan wat erop staat?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

soom wrote:

(quote)
Heh? Ik mis de clou, geloof ik..

Ja soom, jij doet altijd alsof je het niet snapt, maar ondertussen snap je het ook echt niet. ..... Nee, ik denk dat je het wel snapt!

_Se7en_ wrote:

Hoe weet je dan wat erop staat?

Omdat het dan afz JacoBaco is.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

kos wrote:

Komt er nog eentje in Nijmegen?

Oh, dan wel! En als ik voor je huis sta te zwaaien is meneer niet thuis!

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

soom wrote:

(quote)
Waaraan ligt dat? Aan de grotere groep of aan wat anders?
Aan de grote groep. Een kleinere groep is 'knus' en bovendien kun je door een grote groep niet iedereen spreken.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Dat is niet helemaal waar. Ik heb werkelijk iedereen die op de meeting was gesproken. Van Mug (die voor de film weg ging) tot Flipman (die na de film weg ging) tot Valerio, PR en Soom (die we kwijtraakte) aan de ene tafel met Reinbo.Querelle, Clueless, Wibro, Q jones en Trickysmalls en aan de andere tafel met Jacobaco, _seven_, Niethie, Siebe, en inland Rabbit. Allemaal erg aardig!

Je moet gewoon een beetje de moeite nemen om te mengen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Siebe? Is dat ook een MM lid?

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Siebe is de vriend van Se7en.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Nog niet! (toch?) Ik denk dat _se7en_ dat beter kan beantwoorden!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah ok! Ik herkende alle nicknames wel, maar die niet, vandaar.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Hij heeft het erg naar zijn zin gehad zaterdag en wil zich binnenkort registreren op MM. Jullie hebben blijkbaar een goede indruk gemaakt!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik weet een goeie gebruikersnaam voor hem! Catweasel!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Hahaha, wat ben je toch origineel. Mijn vader noemt 'm ook zo .

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

JacoBaco wrote:

Ja soom, jij doet altijd alsof je het niet snapt, maar ondertussen snap je het ook echt niet. ..... Nee, ik denk dat je het wel snapt!

Zucht.. Ik zeg toch niet voor niets dat ik het niet snap? Dan kun je wel bedenken, dat ik het dus niet helemaal volg, waarom wimnoot het heeft over dat we wel weten hoe Soom er over denkt. Waarover denk ik dan wat? Ben wel een beetje intelligent, op zich, maar dit gedeelte snap ik echt niet.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Ik heb werkelijk iedereen die op de meeting was gesproken. Van Mug, die voor de film weg ging, tot Soom die we kwijtraakte

Dat was alleen gedag zeggen, dat noem ik geen gesprek .

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Da's waar. Ik zei: Hey Soom! Hoe is het met jou? En toen zei jij: Goed.....

En dat was het......

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Dat was het......

Uhu.. Blijf het ergens een tikje jammer vinden dat jullie niet gewoon even achterom keken, ofzo . Ghehe. Maar ik zit nog steeds met een grote, onbeantwoorde vraag vanwege vanmiddag, en daar houd ik helemaal niet van. Kun je niet eens uitleggen wat ik zou moeten snappen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze bedoelen dat het leek alsof ik, door jou, niet gewenst ben op een meeting soom. Nou, zo moeilijk was dat toch niet?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

soom wrote:

Uhu.. Blijf het ergens een tikje jammer vinden dat jullie niet gewoon even achterom keken, ofzo .

We waren met 15 mensen op weg naar een kroeg die failliet bleek. Wibro (de 4daagse man) en Reinbo namen er zo de pas in dat ik ze even ben gaan terug halen. En toen hebben we (op wat ik dacht dat de rest was) gewacht. Dat jullie niet zo goed opletten kunnen wij (ik) ook niks aan doen. " If you snooze you lose! ).

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Ha leuk, jullie hadden afgelopen zaterdag een Meeting? Was het een beetje geslaagd?

Btw, wie is diegene met het T-shirt van Joy Division? Tenminste, ik neem aan dat daar Joy Division op staat? Wel stoer, die zie je niet zo vaak!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Ik zou toch zweren dat ik soom, valerio2003 en pastichio rocker linksaf zag slaan terwijl de rest rechtdoor liep. Wij liepen erachter.. maar ik kan het verkeerd gezien hebben natuurlijk. Dat was net voor een bruggetje of een tramovergang of zo.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

narva77 wrote:

Ha leuk, jullie hadden afgelopen zaterdag een Meeting? Was het een beetje geslaagd?

Btw, wie is diegene met het T-shirt van Joy Division? Tenminste, ik neem aan dat daar Joy Division op staat? Wel stoer, die zie je niet zo vaak!

Volgens mij is dat Niethie.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Klopt!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Ha leuk, erg stoer T-shirt Niethie!

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Dank, hehe! Best grappig want flipman vond het ook al helemaal te gek en een paar andere merkte het ook al op, terwijl ik hem eigenlijk alleen maar aangetrokken had omdat al het andere zwarte in de was zat. Het is wel een favoriet van me maar vooral voor in huis want hij is best versleten en eigenlijk veels te groot, zoals je kunt zien.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Daar heb ik pas die film van gezien. Control mooie film van Anton Corbijn.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Nogmaals:

_Se7en_ wrote:

Een paar weken geleden was ik op het idee gekomen om een meeting te organiseren in Antwerpen. Voornamelijk omdat daar een prachtige bioscoop staat, maar ook omdat dit voor de Belgische users wat makkelijker is.

Ik zou deze meeting met alle plezier organiseren en alle suggesties voor tijd/ datum/ eten/ drinken/ film enz. zijn van harte welkom!

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.