- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Doe maar niet zo
.......
', terwijl ik Eline quote met iets wat ze 4 maanden geleden ongeveer zei.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Krijg ik dan ook een wachtwoord? En dan zo'n schuifdeurtje die opengaat en dan tadaaaaaaaaaaa meeting.
Nee je krijgt een envelop, maar die wordt niet in je brievenbus gegooid maar onder de deur geschoven en daar staat dan op moviemafketel: it's time
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Dat is het verkeerde briefje maar als je dat briefje krijgt zou ik hem niet openen 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja soom, jij doet altijd alsof je het niet snapt, maar ondertussen snap je het ook echt niet.
..... Nee, ik denk dat je het wel snapt!
Hoe weet je dan wat erop staat?
Omdat het dan afz JacoBaco is. 
TrickySmalls
-
- 607 messages
- 782 votes
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Dat is niet helemaal waar. Ik heb werkelijk iedereen die op de meeting was gesproken. Van Mug (die voor de film weg ging) tot Flipman (die na de film weg ging) tot Valerio, PR en Soom (die we kwijtraakte) aan de ene tafel met Reinbo.Querelle, Clueless, Wibro, Q jones en Trickysmalls en aan de andere tafel met Jacobaco, _seven_, Niethie, Siebe, en inland Rabbit. Allemaal erg aardig!
Je moet gewoon een beetje de moeite nemen om te mengen. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Nog niet! (toch?) Ik denk dat _se7en_ dat beter kan beantwoorden!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah ok! Ik herkende alle nicknames wel, maar die niet, vandaar.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Hij heeft het erg naar zijn zin gehad zaterdag en wil zich binnenkort registreren op MM. Jullie hebben blijkbaar een goede indruk gemaakt!
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik weet een goeie gebruikersnaam voor hem! Catweasel!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Hahaha, wat ben je toch origineel. Mijn vader noemt 'm ook zo
.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ja soom, jij doet altijd alsof je het niet snapt, maar ondertussen snap je het ook echt niet.
..... Nee, ik denk dat je het wel snapt!
Dan kun je wel bedenken, dat ik het dus niet helemaal volg, waarom wimnoot het heeft over dat we wel weten hoe Soom er over denkt. Waarover denk ik dan wat? Ben wel een beetje intelligent, op zich, maar dit gedeelte snap ik echt niet.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik heb werkelijk iedereen die op de meeting was gesproken. Van Mug, die voor de film weg ging, tot Soom die we kwijtraakte
.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Da's waar. Ik zei: Hey Soom! Hoe is het met jou? En toen zei jij: Goed.....
En dat was het......
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dat was het......
. Ghehe. Maar ik zit nog steeds met een grote, onbeantwoorde vraag vanwege vanmiddag, en daar houd ik helemaal niet van. Kun je niet eens uitleggen wat ik zou moeten snappen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze bedoelen dat het leek alsof ik, door jou, niet gewenst ben op een meeting soom.
Nou, zo moeilijk was dat toch niet?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Uhu.. Blijf het ergens een tikje jammer vinden dat jullie niet gewoon even achterom keken, ofzo
.
We waren met 15 mensen op weg naar een kroeg die failliet bleek. Wibro (de 4daagse man) en Reinbo namen er zo de pas in dat ik ze even ben gaan terug halen. En toen hebben we (op wat ik dacht dat de rest was) gewacht. Dat jullie niet zo goed opletten kunnen wij (ik) ook niks aan doen. " If you snooze you lose!
).
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ha leuk, jullie hadden afgelopen zaterdag een Meeting? Was het een beetje geslaagd?
Btw, wie is diegene met het T-shirt van Joy Division? Tenminste, ik neem aan dat daar Joy Division op staat? Wel stoer, die zie je niet zo vaak! 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Ik zou toch zweren dat ik soom, valerio2003 en pastichio rocker linksaf zag slaan terwijl de rest rechtdoor liep. Wij liepen erachter.. maar ik kan het verkeerd gezien hebben natuurlijk. Dat was net voor een bruggetje of een tramovergang of zo.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ha leuk, jullie hadden afgelopen zaterdag een Meeting? Was het een beetje geslaagd?
Btw, wie is diegene met het T-shirt van Joy Division? Tenminste, ik neem aan dat daar Joy Division op staat? Wel stoer, die zie je niet zo vaak!
Volgens mij is dat Niethie.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ha leuk, erg stoer T-shirt Niethie! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Dank, hehe! Best grappig want flipman vond het ook al helemaal te gek en een paar andere merkte het ook al op, terwijl ik hem eigenlijk alleen maar aangetrokken had omdat al het andere zwarte in de was zat. Het is wel een favoriet van me maar vooral voor in huis want hij is best versleten en eigenlijk veels te groot, zoals je kunt zien. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Daar heb ik pas die film van gezien. Control mooie film van Anton Corbijn.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Nogmaals:
Een paar weken geleden was ik op het idee gekomen om een meeting te organiseren in Antwerpen. Voornamelijk omdat daar een prachtige bioscoop staat, maar ook omdat dit voor de Belgische users wat makkelijker is.
Ik zou deze meeting met alle plezier organiseren en alle suggesties voor tijd/ datum/ eten/ drinken/ film enz. zijn van harte welkom!