• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.261 votes
Profile

MM Meetings

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Begin jij dan alvast met de maand waarop je het wilt houden.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

We zitten met de feestdagen en zo, dus januari lijkt me wel geschikt. Maar aangezien dat nog twee maanden duurt lijkt begin december me ook oké.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Je hebt er in ieder geval zin in. Maar die feestdagen zitten wel een beetje in de weg ja. Weet niet of iedereen genoeg geld heeft en misschien moeten we de mensen iets meer tijd geven om zich op te geven. Sorry, zit ik tegen je te zeggen om alvast met een maand te komen en dan doe je dat, is het weer niet goed.

Maar ik denk toch in januari of februai dan.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

April of mei volgend jaar als we weer op het terras kunnen zitten. Toch niets mooier dan op een Antwerps terras met een lekkere belgische pint.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

In de vrieskou en/of sneeuw is Antwerpen wellicht iets minder leuk ja.

Ach, wat lul ik, ik ga toch niet mee.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

JacoBaco wrote:

Je hebt er in ieder geval zin in. Maar die feestdagen zitten wel een beetje in de weg ja. Weet niet of iedereen genoeg geld heeft en misschien moeten we de mensen iets meer tijd geven om zich op te geven. Sorry, zit ik tegen je te zeggen om alvast met een maand te komen en dan doe je dat, is het weer niet goed.

Maar ik denk toch in januari of februai dan.

Over het algemeen hebben de studenten dan juist meer geld, aangezien de automatische incasso van de IBG niet in december geïnt wordt

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

We doen net alsof iedereen hier op kamers woont. Meesten toch gewoon nog thuis of een eigen huisje/flatje?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ja oke, en ik altijd maar denken dat je een 30 jarige student was

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Denk dat studenten aan het eind van de maand meer te besteden heb dan ik in ieder geval. Maar ja, ze komen er vanzelf wel achter dat het leven niet zo goedkoop is als je alles zelf moet betalen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ook studenten hebben daar last van hoor. Huur, school in termijnen aan de IBG, schoolgeld aan school zelf, ziekenfonds....

Ik durf te wedden dat ik meer rekeningen heb dan jij

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou laten we die discussie maar niet aangaan. Denk dat ik honderden euri's duurder uit ben. Snap ook niet hoe de jonkies hier zoveel (dure) dvd's bijna dagelijks kunnen aanschaffen. Uiteraard zulle er veel een bijbaantje bij hebben, maar dan nog. En paps en mams zullen ook nog wel eens bijspringen bij mensen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

rep_robert wrote:

Ja oke, en ik altijd maar denken dat je een 30 jarige student was

Ja, en ik ook zeker. Wordt in februari 30. Maar zelf heb ik momenteel niet zoveel geld. Mijn jas is gestolen, mijn iPod, deze maand moet mijn auto APK gekeurd worden en ik kreeg zo'n 5 weken geleden een brief van de belastingdienst dat ik €426 aan zorgtoeslag moet terugbetalen. Maar ach ja, mij hoor je niet zeuren. Kattenvoer is best lekker.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Aai over de bol bij JacoBaco!! Ik denk dat ik ook wel zo om en nabij de 1000 per maand kom het komende kwartaal. Da's niet fijn voor een student hoor!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Aai over de bol bij rep_robert!!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Hoeveel krijg je tegenwoordig per maand van IBG eigenlijk robert?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Hoeveel geld benzine denk je dat ik iedere week moet betalen voor mijn Porche? Dat valt ook niet mee hoor!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als je nou ook nog de naam goed zou typen, zou het helemaal leuk zijn Wim.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Eurootje of 739 Frank

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou en je werkt en je krijgt nog een zooi huur-toeslag en misschien af en toe eens thuis eten ipv dat je dat zelf moet betalen. Heb geen medelijden met je iig

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Elineloves wrote:

Als je nou ook nog de naam goed zou typen, zou het helemaal leuk zijn Wim.

Ik heb ook alleen maar een VW transporter.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wil je een aai over je bolletje?

Edit: Ehm, herstel: over je hoofd?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Nee hoor! Ik ben blij met mijn auto, hij brengt me naar elke meeting. Misschien zelfs naar Antwerpen. In Januari ofzo!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

moviemafketel wrote:

Nou en je werkt en je krijgt nog een zooi huur-toeslag en misschien af en toe eens thuis eten ipv dat je dat zelf moet betalen. Heb geen medelijden met je iig

Geen aai over de bol van jou dus. Gemenerik!!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

wimnoot wrote:

Nee hoor! Ik ben blij met mijn auto, hij brengt me naar elke meeting. Misschien zelfs naar Antwerpen. In Januari ofzo!

Alleen nog even een DomDom aanschaffen las ik?

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Hoeft niet joh ze moeten gewoon iets eerder vertrekken want nu waren ze er ook gekomen zonder tommie

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

moviemafketel wrote:

Alleen nog even een DomDom aanschaffen las ik?

Nee, ik ga gewoon een dag eerder! Ik moet helemaal naar het buitenland rijden!

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Geen feesten in februari! Dus ik ben van de partij!

Een meeting in het mooie Antwerpen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Leviwosc wrote:

Een meeting in het mooie Antwerpen.

. Op de koffie bij Linn en Onderhond ! Haha.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Wim mag ik dan met jou mee rijden dan mag jij mijn tom tom gebruiken want die zit volgens mij op mijn mobiel, moet ik nog wel effies uitvinden hoe dat werkt, maar daar heb ik tot februari voor

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Het wordt dus februari? Duurt nog wel lang zeg.

Er waren toch users die een meeting in Nijmegen wilden doen? Misschien kan die dan nog tussendoor?

JacoBaco wrote:

Sorry, zit ik tegen je te zeggen om alvast met een maand te komen en dan doe je dat, is het weer niet goed.

Inderdaad ja, met je gezeur altijd .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.