• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.415 actors
  • 9.375.864 votes
Profile

MM Meetings

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Inderdaad, achter dat glas Affligem, pratende met Clueless. Ik vind wel dat ik er behoorlijk duf opstaat. Ik wist ook helemaal niet dat er foto's gemaakt werden. Als ik dat geweten had, dan was ik niet gekomen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Op foto 1 kijk je anders behoorlijk evil, zeker met die beichting in je ogen. Evil is altijd goed

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

niethie wrote:

Edit: ik sta wel echt kut op die foto zeg, meestal met die spontane kiekjes, ik haat dat echt! Kijk altijd te boos of te emo!

Haha. Heb ik ook altijd, hoe vrolijk ik ook ben. Vooral als mensen dan roepen van "ga lachen!", dan krijg je zo'n effect:

Clueless

• 1085 messages
  • 2030 votes

wibro wrote:

Inderdaad, achter dat glas Affligem, pratende met Clueless. Ik vind wel dat ik er behoorlijk duf opstaat. Ik wist ook helemaal niet dat er foto's gemaakt werden. Als ik dat geweten had, dan was ik niet gekomen.

Hoe kan je nou duf kijken als je met mij aan het praten bent?

Ik vond het trouwens erg gezellig gisteren

Alleen jammer dat ik niet met iedereen heb kunnen praten. Maar dat heb je nu eenmaal met zo'n grote groep (en zeker als je ook nog mensen "kwijt" raakt onderweg).

Maar erg leuk om users te leren kennen en de film was ook zeer de moeite waard

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

mikey wrote:

(quote)
Pff gelukkig, maar wat kan seven nou tegen MIJ hebben??

Iets tegen je hebben is misschien wat grof uitgedrukt, maar ik kan opmerkingen als deze bijvoorbeeld:

mikey wrote:

Je gaat toch niet huilen om Pixar tekenfilms of Disney.. tearjerkerij allemaal.

niet erg waarderen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ach, die goeie ouwe mikey moet je met een flink pak zout nemen. Moet soms even laten zien dat ie een stoere vent is!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Mannenkwaaltje misschien . Al vind ik het juist veel stoerder als een man ervoor uitkomt dat hij tranen krijgt bij bepaalde films. Maar goed, back on-topic:

Een paar weken geleden was ik op het idee gekomen om een meeting te organiseren in Antwerpen. Voornamelijk omdat daar een prachtige bioscoop staat, maar ook omdat dit voor de Belgische users wat makkelijker is.

Ik zou deze meeting met alle plezier organiseren en alle ideeën voor tijd/ datum/ eten/ drinken/ film enz. zijn van harte welkom!

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

@ Seven en Eline: ik zou nooit stoer willen doen alszijnde een act.. misschien ben ik het, misschien niet..

@Eline: ik weet wel dat je gefocused bent op leeftijden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben ik dat, ja? Dat is nieuw voor me.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Leuke foto's he . Jammer dat ik er nu niet bij was. Najah, bij de volgende grote meeting ben ik er zeker bij (vooral als Reinbo, Niethie of Eline komen)

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Die is wel in Antwerpen Sinterklaas en dat ligt voor jou nog een stukje verder dan Rotterdam.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Reinbo in Antwerpen kan je vergeten. Niethie zou natuurlijk leuk zijn en Eline is er gewoon bij!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

JacoBaco wrote:

Eline is er gewoon bij!

Elineloves op 28 juni wrote:

Is niet zo mijn ding.

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

You can count me in!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

soom wrote:

(quote)

(quote)

Zo! Nu weten we ook hoe Soom er over denkt!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

soom wrote:

(quote)

(quote)

Lekker oud nieuws soom. Bericht van 4 maanden oud.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

LOL Ja, die is behoorlijk duidelijk Wim. Mocht ik ooit komen, zal ik maar een kogelvrijvest aantrekken. Of me verstoppen tussen Jaco en Caz.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het beste voor Eline is denk ik mij een pm sturen met de namen van een paar gebruikers die ze aardig vindt en vertrouwd en dan zet ik een geheime meeting in gang!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, wat zit jij vol briljante ideeën! Wil je me zo graag ontmoeten? Maar nee, bespaar je de moeite Jaco.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Natuurlijk! Maar het lijkt me ook leuk voor de andere die je graag willen ontmoeten en voor jou is het ook een keer leuk. We krijgen je heus wel zover!

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

Leuke meeting mensen. Uiteraard was het niet zo gezellig als vorige keer, maar heb me wederom weer prima vermaakt!

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Ik heb me ook prima vemaakt vorige keer was het wel iets leuker maar voor z'n grote groep vond ik het zeker wel aardig. En ik heb Reinbo ontmoet, hij is totaal anders dan ik had verwacht, maar nog steeds is hij een man tegen wie ik opkijk, al blijf ik er bij dat Hard Target zeker wel een gave film is

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik vind zijn vrouw veel leuker!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Komt er nog eentje in Nijmegen?

Als je toch gaat organiseren wibro

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

JacoBaco wrote:

Het beste voor Eline is denk ik mij een pm sturen met de namen van een paar gebruikers die ze aardig vindt en vertrouwd en dan zet ik een geheime meeting in gang!

Krijg ik dan ook een wachtwoord? En dan zo'n schuifdeurtje die opengaat en dan tadaaaaaaaaaaa meeting.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ja, jij ligt ook goed in de groep.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

kos wrote:

Komt er nog eentje in Nijmegen?

Als je toch gaat organiseren wibro

Als ik een meeting ga organiseren, dan is dat uiteraard in Nijmegen. Maar voorlopig nog niet. Een meeting per jaar vind ik meer dan genoeg.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Zo! Nu weten we ook hoe Soom er over denkt!

Heh? Ik mis de clou, geloof ik..

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

TrickySmalls wrote:

Uiteraard was het niet zo gezellig als vorige keer

Waaraan ligt dat? Aan de grotere groep of aan wat anders?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

soom wrote:

Heh? Ik mis de clou, geloof ik..

Ik geloof dat jij precies weet waar ik het over heb. Doe maar niet zo .......

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.