• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.040 votes
Profile

MM Meetings

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Nou dan bekijken de laatkomers het maar! Gaan we om 16:15 al richting de kuip.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Ik vermijd eigenlijk het het liefst openbaar vervoer. Anders moet ik die hele kaart weer activeren en zo.. Dus ik denk dat wij dan direct naar Pathé komen.

Is het niet makkelijker om daar af te spreken i.p.v. CS?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als je met de atuo komt zeker. Ik begin ook daar.

Ik zou inclusief kaartverkoop e.d. toch zeker om 15.00 uur richting Kuip gaan. Als je de tram mist sta je daar ook weer 15 minuten te wachten, brug open enz....

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik ben waarschijnlijk zelf ook met de auto, maar iemand moet toch de mensen opvangen op het CS, of iedereen moet om 15:00 bij de Kuip zijn. Eer iedereen er is en we de hele club verzameld hebben kunnen we naar de film.

Edit: Sorry Se7en, had over jou post heen gelezen. Goed idee!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Pff het lijkt me sowieso dat mensen met ov gezamenlijk op 1 station afspreken, Dus wat word het nu? Blaak of CS?

Behalve dat je de film en eten moet reserveren (verwachten we echt met 13 man ergens in een restaurant binnen te kunnen lopen en dan zomaar plek te hebben?) is een superstrak dagschema nu niet zo nodig, als je maar op tijd bij de film en het eten ben en op tijd de meeting start. Ertussenin vermaken we ons wel toch, ik ben in ieder geval nooit bang voor verveling.

Edit: Nee ik ga niet zelf die bios zoeken, ik kom nauwelijks in Rdam en dat word een ramp

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Je moet zeker voor het eten reserveren en bij voorkeur ook voor de film, maar dan moet je wel 30 min voor aanvang je kaartje afhalen. Verwacht overigens niet dat die uitverkocht zal zijn, maar wil wel een beetje goed zitten. Beetje uit de buurt van die grote groepen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Reserveren voor de film is wel beter, dusja dan maar eerder t kaartje halen. Je wilt toch als groep een beetje bij elkaar zitten.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

En inderdaad wel een beetje op een fatsoenlijke plaats. Niet helemaal vooraan of zo.

Hoe zit het trouwens met dat reserveren daar? Moet er vooraf betaald worden?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Reinbo schiet het wel even voor, denk ik.

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

De kogel is door de kerk: ik ben vd partij!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Goed man!

- Reinbo

- Wimnoot

- JacoBaco

- _Se7en_

- Q Jones

- Soom

- Pastichio Rocker

- Stephan73

- Leviwosc

- Inland Rabbit

- Mug

- wimbro

-TrickySmalls

- Flipman [onder voorbehoud]

- Clueless (onder voorbehoud)

- Lord Flashheart (onder voorbehoud)

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

Wat een mensen! Dat is wel iets anders dan vorige keer.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Maar zo gezellig als de vorige keer wordt het natuurlijk nooit!

Nu nog even afwachten wat de onder voorbehoud mensen doen en hoe laat die vreselijke film begint.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik kom, dankzij m'n allerliefste, enige schat van een papa, naar Pathé de Kuip!! (al weet ik niet hoe ik ooit terug ga komen, maar da's een probleem voor dan ).

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Heb dit topic niet meer zo actief gevolgt de laatste weken maar ik vroeg me af: kan ik mezelf nog ''onder voorbehoud'' zetten? Ik twijfel nog een klein beetje of ik het wel aandurf en weet ook niet of jullie zitten te wachten op mij erbij, maar wil het toch eens meegemaakt hebben zo'n meeting, ken niemand persoonlijk maar het is een mooi lijstje alvast! Film en wat drinken moet lukken maar of ik ook ga eten erna weet ik nog niet zeker. Moet ook een beetje op m'n budget letten enzo, maar is niet verplicht toch?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Naja, terecht werd al eerder opgemerkt dat er na zaterdag toch wel besloten moet zijn, i.v.m. reserveren enzo. Mah, kom gewoon

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

niethie wrote:

Ik twijfel nog een klein beetje of ik het wel aandurf en weet ook niet of jullie zitten te wachten op mij erbij

Ahjo, niethie! Als je durft af te spreken met misterwhite en Remi, dan durf je dat toch ook wel met ons ?

- Reinbo

- Wimnoot

- JacoBaco

- _Se7en_

- Q Jones

- Soom

- Pastichio Rocker

- Stephan73

- Leviwosc

- Inland Rabbit

- Mug

- wimbro

-TrickySmalls

- Flipman [onder voorbehoud]

- Lord Flashheart (onder voorbehoud)

- niethie (onder voorbehoud)

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Naja het zijn er wel 11 of 13 meer nu. Maar ik denk er dus nog even overna, zal het jullie op tijd (uiterlijk woensdag) laten weten.

@Rabbit: Voor het restaurant lijkt me duidelijk maar de bios reserveren is niet perce nodig toch, tenzij het een premiere betreft natuurlijk, maar dat was niet het geval toch?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Doen we het wellie? Of doen we het Niethie?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Berichten over gebande user verwijderd.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Goedemorgen! Ik heb (goed) nieuws!

The Social Network draait zaterdag 30 okt. bij Pathé Schouwburgplein. We hoeven dus niet naar Pathé de Kuip! Alleen staat de eerste voorstelling pas voor 18:00. Weet niet of er 's middags misschien ook nog ééntje komt.

The Social Network - Tijden & Tickets - pathe.nl

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

- Reinbo

- Wimnoot

- JacoBaco

- _Se7en_

- Q Jones

- Soom

- Pastichio Rocker

- Stephan73

- Leviwosc

- Inland Rabbit

- Mug

- wimbro

-TrickySmalls

- niethie (onder voorbehoud)

Ik heb voor het weekend een aantal pm's verstuurd, en ik denk dat de gasten lijst er nu zo uit ziet.

Verder wilde ik nog even de aandacht vestigen op het feit dat de film om 18:00 draait. Wat dus betekent dat we pas om 20:30 aan tafel kunnen, en dat we pas om 22:30 ongeveer klaar zijn met eten.

We zouden ook gewoon kunnen snacken voor de film en het eten overslaan. Laat even weten wat jullie gedachtes daar over zijn. Er is voor beide opties wel wel wat te zeggen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Hmm ik word niet echt wijs van de NS site nog. Zondag 31 oktober zijn er werkzaamheden op mijn treintraject (Utrecht-Houten, dat is de trein op Utrecht centraal naar Den bosch, maar de laatste zaterdagtrein geeft al werk aan het spoor aan. Zal nog proberen bij NS na te vragen, maar anders zou t betekenen dat mijn laatste trein terug vanuit Rdam om 22.35 gaat ipv 23.35.

Jullie kunnen het ook heel laat maken, met een nachttrein naar Utrecht om 1 uur en mijn (1e) nachtbus om 2 uur.

Edit: Nagevraagd: Die 23.35 trein kan ik toch nemen.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Van tevoren snacken en niet na de film uit eten gaan is fine with me..

Gaan we dan na de film nog wel ergens wat drinken of zo?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik wil wel graag iets eten na de film hoor, lijkt me gezelliger dan een snelle snack. En er zijn toch zat leuke restaurants in R'dam waar ook vegetarisch aanbod is.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Tsjah Soom, voor velen word het veel te laat om NA de film nog wat te eten, als de film pas om 18.00 begint. In dat geval lijkt me een flink frietje met snack (geen Mac of Burger King dan, want dan heb je inderdaad na de film weer honger) een prima idee.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Broodjes kapsalon bijvoorbeeld.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Inland Rabbit wrote:

Tsjah Soom, voor velen word het veel te laat om NA de film nog wat te eten, als de film pas om 18.00 begint. In dat geval lijkt me een flink frietje met snack (geen Mac of Burger King dan, want dan heb je inderdaad na de film weer honger) een prima idee.

In Frankrijk eten ze pas om 20.00 uur. Ik zie het probleem dus niet zo .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

lol Eline bestaat dat? Lekker haar op je bal gehakt!

@ soom: laat qua reizen, maar die snapte je ook wel denk ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Inland Rabbit wrote:

lol Eline bestaat dat? Lekker haar op je bal gehakt!

@ soom: laat qua reizen, maar die snapte je ook wel denk ik.

(afbeelding)

Smakelijk!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.