- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik wil mij eigenlijk ook wel definitief op de lijst zetten. Ik kan die dag vrij reizen. De bioscoop in Rotterdam-Z is per trein voor mij zeer makkelijk bereikbaar. Het probleem voor mij is altijd het eten. Daar wil ik nooit te veel geld voor uitgeven. Afgelopen week-end in Barcelona geweest. Twee maal gegeten bij een Turk voor slechts € 5,00 per maaltijd; spotgoedkoop en het was nog lekker ook. Dus, als jullie naar een duur restaurant gaan, dan sla ik de maaltijd over en blijft het alleen bij film en een lekker pot bier. Voor dat laatste heb ik wél geld over.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Mooi! En volgens mij kan mug inmiddels ook op de lijst.
De mensen onder voorbehoud stuur ik deze week nog wel even een pm als dit alles ze ontgaat.
- Reinbo
- Wimnoot
- JacoBaco
- _Se7en_
- Q Jones
- Soom
- Pastichio Rocker
- Rascal Ryan
- Stephan73
- Leviwosc
- Inland Rabbit
- Mug
- wimbro
-TrickySmalls (Onder voorbehoud)
- Flipman [onder voorbehoud]
- Clueless (onder voorbehoud)
- Lord Flashheart (onder voorbehoud)
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mooie lijst al hoor en aan de namen en reacties te zien, waarschijnlijk niet al te veel afvallers
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Ik kom met het openbaar vervoer en heb geen benul hoe ik bij de Kuip kom. Behalve dat wil ik eigenlijk ook nog even de stad in en kijken of er nog leuke DVDs te koop zijn!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kom met het openbaar vervoer en heb geen benul hoe ik bij de Kuip kom. Behalve dat wil ik eigenlijk ook nog even de stad in en kijken of er nog leuke DVDs te koop zijn!
Ik zou eigenlijk niet weten waar...... Sinds Ro-disc failliet is zijn we hier teruggeworpen op de Media Markt en Free Record Shop. Die heb vast ok bij jou in de buurt.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Euhm, Plato, Plaatboef, Velvet, om nog maar wat meer te noemen...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar die hebben niets wat de MM niet heeft..... Plaatboef is misschien leuk voor 2e hands.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Sinds Ro-disc failliet is zijn we hier teruggeworpen op de Media Markt en Free Record Shop. Die heb vast ok bij jou in de buurt.
FRS wel, maar geen Media Markt. De dichtsbijzijnde is in Utrecht.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
We kunnen toch best wat tijd uittrekken om dvdtjes te scoren? Als die zaken een beetje in de buurt zitten natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Maar die hebben niets wat de MM niet heeft.....
Velvet toch wel. Aardig wat alternatief of minder bekend werk. Kom er in ieder geval ieder jaar tijdens IFFR en slaag er altijd.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Rascal Ryan heeft afgezegd.
- Reinbo
- Wimnoot
- JacoBaco
- _Se7en_
- Q Jones
- Soom
- Pastichio Rocker
- Stephan73
- Leviwosc
- Inland Rabbit
- Mug
- wimbro
-TrickySmalls (Onder voorbehoud)
- Flipman [onder voorbehoud]
- Clueless (onder voorbehoud)
- Lord Flashheart (onder voorbehoud)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Velvet toch wel. Aardig wat alternatief of minder bekend werk. Kom er in ieder geval ieder jaar tijdens IFFR en slaag er altijd.
Ik ken Velvet eigenlijk niet (koop vrijwel alles online) waar zitten die?
Edit: Ken ik wel, aardig zaakje, kom er te weinig. Hebben inderdaad wel leuk spul. Moet er maar weer eens heen.
Van Leest in de kelder van Donner is ook best goed gesorteerd. Zit daar ook vlakbij.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
jullie kunnen beter naar mr.wok gaan...die is echt heerlijk 
malakka zit er wel tegenover maar die is echt een stuk minder.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nog even voor de goede orde.
±14:00 Station Blaak of CS
±16:00 The Social Network, Pathé de Kuip (120 min)
±19:00 Eten nabij Pathé de Kuip.
Als we eerst nog wat dvd'tjes willen bekijken en eventueel kopen, dan kunnen we beter op R'dam Centraal afspreken, alleen dan wordt het weer lastig voor mensen zonder ov-chip en met de auto weet niet iedereen de weg van R'dam CS naar Pathé de Kuip. Een niet al te grote uitdaging, maar check dit.
Maaaar zo te zien werkt dat niet echt
, dus jullie moeten zelf maar even op routebeschrijving klikken voor de juiste route met de auto van CS naar Pathé de Kuip.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
IK zie jullie wel rond 15.30 uur bij P de K.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
En ja, sommige mensen zijn gewoon in het voordeel.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Wat doen we eigenlijk in die 2 uur tussen Station en Pathé?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ligt eraan. dvd'tjes scoren, maar bij Pathé de Kuip is verder weinig te beleven. Dus als we bij Blaak afspreken, dan kan dat een uurtje later (indien de film bijvoorbeeld 16:00 begint) En we kunnen ook bij Pathé zelf afspreken uiteraard.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Wat moeten we nou weer met zo'n antwoord? 
Geen tips, suggesties, adviezen?
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Wat doen we eigenlijk in die 2 uur tussen Station en Pathé?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Geen idee eigenlijk
.
Misschien moeten we dvdtjes scoren maar niet doen? Anders krijg je direct al verschillende groepjes: degenen die op het station afspreken, degenen die dvd's gaan scoren, degenen die geen dvd's gaan scoren en degenen die elkaar pas bij Pathé zien.. Lijkt me niet bevorderlijk.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik stem voor Rotterdam CS, want ik heb geen idee hoe ik bij Pathe de Kuip kom in m'n eentje. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
-15:00 cs station
-15:15 Wachten op laatkomers
-15:30 richting Pathe de Kuip
-16:00 de film
-19:00 eten
-21:00 Iets drinken
Hoe vinden we die?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Denk het niet. Het is toch al bijna een half uur met het openbaar vervoer naar Pathé?