• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.124 votes
Profile

MM Meetings

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ach, ik hoef maar een half minuutje te wandelen...

Het is redelijk goed te doen met het openbaar vervoer (tram 23 + bus 48, zelfs station Rotterdam Zuid is 10 minuutjes wandelen).

Mag ik mensen wel attenderen op de ov-chip in Rotterdam!!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Dat is waar ook. Bagger ov-chip.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

ov-chip heb ik niet, maar ik rij volgens mij samen met Wim mee.

Met de auto naar Pathé de Kuip lukt ons wel, alleen dan moeten we nog van Pathé de Kuip naar Vapiano en dat zal niet meevallen denk. Dus toch maar overwegen om een ander restaurantje uit te zoeken.

Of dan zit er maar 1 ding op Rein. We spreken (bijna) met z'n alle af op Station Blaak en dan breng jij ons naar Pathé de Kuip (even een paar keer heen en weer) En na de film doe je gewoon hetzelfde voor Vapiano. Jij weet tenslotte de weg. En Wim kan ook wel meehelpen misschien als ie met de auto komt. Goed idee? Nee zeker...

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Inderdaad. Wij komen ook met de auto, dus als openbaar vervoer te vermijden is.. graag.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mah ik ga het wel. redden voor de meeting. Is het niet handig om de lijst binnenkort eens definitief te maken? Met zoveel users is reserveren voor eten en bios wel nodig. Dus zeg een aanmeldingstermijn?

Reinbo

- Wimnoot

- JacoBaco

- _Se7en_

- Q Jones

- Soom

- Pastichio Rocker

- Rascal Ryan

- Stephan73

- Leviwosc

-Inland Rabbit

- Mug (onder voorbehoud?)

-TrickySmalls (Onder voorbehoud)

-Flipman [onder voorbehoud]

- wibro (onder voorbehoud)

- Clueless (onder voorbehoud)

- Lord Flashheart (onder voorbehoud)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

JacoBaco wrote:

ov-chip heb ik niet, maar ik rij volgens mij samen met Wim mee.

Met de auto naar Pathé de Kuip lukt ons wel, alleen dan moeten we nog van Pathé de Kuip naar Vapiano en dat zal niet meevallen denk. Dus toch maar overwegen om een ander restaurantje uit te zoeken.

Of dan zit er maar 1 ding op Reinbo. We spreken met zn alle af op Station Blaak en dan breng jij ons naar Pathé de Kuip (even een paar keer heen en weer) En na de film doe je gewoon hetzelfde voor Vapiano. Jij weet tenslotte de weg. En Wim kan ook wel meehelpen misschien als ie met de auto komt. Goed idee?

Op zich is van de Kuip naar Vapianno ook geen probleem, wel betaald parkeren.... Ik kom ook met de auto naar de Kuip, dus terug hebben we dan al drie auto's (moeten er toch wel 14 in passen). Bus 48 vanaf Blaak is ook een goede optie. Rijdt elke 20 minuten verwacht ik.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Goed idee Inland Rabbit.

JacoBaco: is dat niet erg omslachtig? Kunnen we dan niet beter een restaurant dichterbij Pathé uitzoeken?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Zodra de officiële tijden voor de film bekent zijn, kunnen we alles definitief maken, maar ik stel ook voor dat iedereen a.s. zaterdag alvast een besluit neemt of ie wel of niet meegaat.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

_Se7en_ wrote:

Goed idee Inland Rabbit.

JacoBaco: is dat niet erg omslachtig? Kunnen we dan niet beter een restaurant dichterbij Pathé uitzoeken?

Kan ook, zitten een paar tenten vlakbij. Verder is het wel een winderige uithoek (Sorry Mug ) .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

_Se7en_ wrote:

JacoBaco (14:50) wrote:

Dus toch maar overwegen om een ander restaurantje uit te zoeken.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Wat een gekloot met quote!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ok, iedereen het er mee eens?

Dus ander restaurant en vanaf a.s. zaterdag moet eigenlijk iedereen een besluit nemen, want dan zijn de tijden waarop de film draait ook wel bekend, denk ik.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Er zijn wel een aantal "eettentjes" alhier.

- Een Beren-restaurant

- Een 'hippe' bowlingbaan

- Gore hap-slik-weg kippen

- Mr Wok

- En nog wat meer Oosterse tentjes, waaronder Malakka

Betaald parkeren officieel, maar onbetaald tegenover het brakliggende terrein tegenover de Shell tankstation.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Die beren tent. !

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ach, dan heb je in real life nog nooit de bezorgbeer gezien... Een Rotterdams begrip ondertussen...

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Mug wrote:

- Een Beren-restaurant

- Mr Wok

Betaald parkeren officieel, maar onbetaald tegenover het brakliggende terrein tegenover de Shell tankstation.

Die berentent ben ik wel eens geweest. Lijkt me wel leuk daar. En het was makkelijk parkeren daar tegenover de kuip.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Die berentent en Malakka staan me niet echt aan vanwege de menukaart.

Dat bowlingrestaurant lijkt me wel oké.

KFC? Are you serious?

Wok lijkt me ook prima.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Oh ja! Jij eet geen vlees toch?

Mr Wok! Thaise Curry mmmmmm!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Mug wrote:

Ach, dan heb je in real life nog nooit de bezorgbeer gezien... Een Rotterdams begrip ondertussen...

Ze hebben geweldige mutsjes op. Toen ik nog vaak in Rotterdam was stond zo'n vent zelfs een berenbezorgliedje te zingen toen ie het kwam brengen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

- Een Beren-restaurant

- Mr Wok

is het eerste wat bij me op komt. Zou dan bijna nog eerder kiezen voor de McDonalds op loop afstand.

Maar vrees dat ik m'n boterhammentrommeltje mee moet nemen als we in die omgeving blijven....

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ook op loopafstand natuurlijk het restaurant in De Kuip....

Maar goed, de echt leuke(re) tenten zitten hoofdzakelijk net buiten het centrum...(of juist in achteraf buurtjes)

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Wok ziet er prima uit, maar is vrij prijzig. Al valt onbeperkt eten en drinken voor 30 wel mee. Als je flink bier zuipt krijg je dat er wel uit

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

We kunnen natuurlijk ook hier heen.

Maar de Mr. Wok ziet er nog het beste uit van dat rijtje.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

De wok is prima wat mij betreft .

Restaurant Parkheuvel: eerste gerecht op de menukaart is ganzenlever .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Maar dat is wel een handgevoerde gans.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Bah bah! Dan kunnen we achteraf nog steeds naar de Mac, behalve dat t geld op is. hahaha

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Hm.. die Parkheuvel is wel smullen ja. .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Parkheuvel is leuk. Dresscode. Erg decadent, dus misschien komen we wel beroemdheden tegen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Mug wrote:

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Dat Wokken is de beste keus denk ik en zo smerig is het nou toch ook weer niet Reinbo? Maar neem jij inderdaad maar lekker je boterhammentrommeltje mee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.