- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En als je echt superhonger hebt neem je de XXL Kapsalon

Is wel wat taai soms.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dat moet lukken vóór de film.
Heeft iedereen een volle maag!
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Met snacken bedoelde ik ook wel iets van een (hele) late lunch waarbij we ook gewoon rustig gaan zitten en kunnen kletsen. Het is ook goedkoper.
Maar gewoon uit eten vind ik ook best. Als we een levendig tentje uitkiezen (met een barretje) hoeven we helemaal de stad verder niet in.
Maar goed ik ben makkelijk. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
- Reinbo
- Wimnoot
- JacoBaco
- _Se7en_
- Q Jones
- Soom
- Pastichio Rocker
- Stephan73
- Leviwosc
- Inland Rabbit
- Mug
- wimbro
-TrickySmalls
- Flipman
- Clueless (onder voorbehoud)
- niethie (onder voorbehoud)
Flipman gaat ook mee!
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Hell Yeah! Zijn we er trouwens al uit waar we gaan eten? Ik ben dol op Kapsalon! En we spreken dus af op CS?
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
In Frankrijk eten ze pas om 20.00 uur. Ik zie het probleem dus niet zo
.
Voor wie in Gouda woont is het geen probleem maar voor wie zoals ik in Nijmegen woont ligt dat toch wel een beetje anders.
Mijn voorstel; eerst een borrel, dan eten, vervolgens film en dan weer een borrel en vervolgens naar huis..
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Voor wie in Gouda woont is het geen probleem maar voor wie zoals ik in Nijmegen woont ligt dat toch wel een beetje anders.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Jij toch. Staat in jouw profiel. Of heb jij dat zo maar verzonnen?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Aangezien ik ook (nog) naar een feestje moet in Eindhoven, skip ik de film. Niet echt zin om daar erg laat te komen aankakken. Ook niet het belangrijkste van een meeting mijns inziens waar je zo ongeveer 2 uur verplicht je muil moet houden.
Voor de snackers: er zijn legio kleine eettentjes / take-aways in het centrum, zowel voor de friet-liefhebbers, noodle-liefhebbers en de vegetariers.
Dan rest nog het afspreekpunt + -tijd. Een voorzetje:
14.30 uur, Rotterdam CS aan het einde vd voetgangerstunnel bij het blauwe tijdenbord?
Genoeg tijd voor de shoppers van tevoren lijkt me. Andere tijden/ideeen zijn natuurlijk welkom.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
14:30 lijkt me goed te doen. Inderdaad genoeg tijd om eerder nog het centrum aan te doen en wat rond te kijken!
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Eens met Mug. De film vind ik het minst interessante van een meeting. De laatste keer op een meeting ben ik tijdens de film in slaap gevallen. Niet zo gek natuurlijk als je van tevoren al behoorlijk wat potten bier op heb. Ik maak het zaterdagavond trouwens ook niet laat. Wil zondag weer gaan sporten. Een wandeltocht van 30/40 km met onderweg caférusten uiteraard. 
intezar
-
- 262 messages
- 0 votes
Oeh, iemand let goed op 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Jij toch. Staat in jouw profiel. Of heb jij dat zo maar verzonnen?
. Dat klopt ja, nu je het zegt. Ik heb het niet verzonnen hoor.. Half 3 is een mooie tijd.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Niemand ziet Pathé de Kuip zitten? Ik eigenlijk ook niet, maar hij draait daar wel om 15:45 en dat is een perfecte tijd. Dus ik geef de Kuip nog even voorzichtig als alternatief op.
Bij Schouwburgplein lopen we rond 20:00 de bioscoop uit en heb je waarschijnlijk niet voor 21:00 je bord eten op tafel. Dan wordt gewoon nix. Ik denk dat we na de film maar even iets makkelijks moeten doen, maar voor de film eten mag ook wat mij betreft.
Als we even uitgaan van Schouwburgplein dan:
14:30 Rotterdam CS aan het einde vd voetgangerstunnel bij het blauwe tijdenbord.
18:00 The Social Network
Nu moeten we met zn alle even beslissen of we voor de film of na de film even wat te eten gaan scoren en daarna ga ik het hele zooi'tje definitief maken. Mug weet een aantal geschikte tentjes, dus dat komt wel goed.
Meeste stemmen gelden!
Mensen met de auto zijn in het voordeel. Mensen die met de trein komen, hebben minder tijd.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Om het makkelijker te maken stem ik eigenlijk voor Pathe de Kuip. Gratis parkeren en hij draait op een ideale tijd. Als je dan om een uur of 18:00 richting het restaurant gaat eten we allemaal uitgebreid en gezellig met zijn allen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Wat Wim zegt is qua gezelligheid het beste ja, dus ik ga daar eigenlijk niet moeilijk over doen. Pathé de Kuip is wat lastig, maar als het op tijden aankomt ideaal.
Maar goed, dan krijg je zoiets:
Geen tripje Centrum voor dvd'tjes e.d.
Mensen met de auto: 14:45 Pathé de Kuip
Mensen met de trein: 14:30 Station Blaak
15:45 The Social Network
18:00 richting een restaurant
± 20:30 met zn alle wat drinken.
Dus mensen, laat je horen!!
En ik moet zeggen, we hebben weleens makkelijkere meetings gehad. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
In het centrum is het wel makkelijker voor mij
.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik dacht dat jullie naar Enter the Void zouden gaan.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik dacht dat jullie naar Enter the Void zouden gaan.
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik ben voor de bios met betere lokatie. Dan maar minder gezellig/eerder eten, maar ik heb eigenlijk geen zin in onnodig heen en weer gereis. Plus Blaak is extra uitstappen op Rdam CS en dan nog een extra trein in. Klinkt allemaal niet ideaal.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ben voor de bios met betere lokatie. Dan maar minder gezellig/eerder eten, maar ik heb eigenlijk geen zin in onnodig heen en weer gereis. Plus Blaak is extra uitstappen op Rdam CS en dan nog een extra trein in. Klinkt allemaal niet ideaal.
Ik had er geen idee van dat het ZO lastig zou zijn om bij De Kuip te komen, dat wil ik eigenlijk de ov mensen niet aandoen. Schouwburg is voor mij ook goed in dat geval. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik ga met de trein. Ik kan geen gebruik maken van de OV chipkaart, want mijn kaart is kapot. Dus geen gereis per bus, tram of metro. Dus ik kies voor ......Schouwburgplein.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nou, ik denk dat de meeste wel voor Schouwburgplein kiezen.
Zaterdag 30 okt. Meeting R'dam:
14:30 Rotterdam CS aan het einde vd voetgangerstunnel (buiten) bij het blauwe tijdenbord.
18:00 The Social Network
Iets eten voor of na de film. Dat kan eventueel nog op de dag zelf besproken worden!
Tot zaterdag allemaal! 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
en bedankt voor deze beslissing!
Word hoe dan ook gezellig. Wanneer ga je reserveren voor bios? Weet dat er nog 2 voorbehoud mensen waren?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, laten we het gewoon een beetje makkelijk houden. We kunnen donderdag of vrijdag reserveren. Weet alleen niet wie dat gaat doen. Clueless en niethie zijn nog als enige onder voorbehoud.
We kunnen ook de kaartjes zaterdagmiddag kopen zonder te reserveren. We zijn tenslotte al ruim voor aanvang film in R'dam.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik regel de reservering wel. Bij Pathe kun je makkelijk zien welke stoelen al weg zijn. Als ik op vrijdag zie dat er al veel stoelen bezet zijn dan bestel ik wat we nodig hebben. Als het helemaal geen storm loopt koopt iedereen lekker zijn eigen kaartje aan de deur.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
- Reinbo
- Wimnoot
- JacoBaco
- _Se7en_
- Q Jones
- Soom
- Pastichio Rocker
- Stephan73
- Leviwosc
- Inland Rabbit
- Mug
- wimbro
-TrickySmalls
- Flipman
- Valerio2003
- Clueless (onder voorbehoud)
- niethie (onder voorbehoud)
Op de valreep liet Tanya (Valerio2003) nog weten dat ze er ook bij zou zijn
. Ik heb trouwens nooit al die stoelen bezet gezien, in de tijd dat ik nu al bij het Schouwburgplein naar binnen stap.
En ik heb een Unlimited, dus hoeft er voor mij geen kaartje gekocht te worden, scheelt toch wel iets in de prijzen, als je gaat reserveren.
. Ik kan denk ik het beste een kaartje bij de kaartautomaat halen
.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
rascal ryan blijkt toch wel te kunnen plus nog een persoon onder voorbehoud. Als deze 2 ook daadwerkelijk meegaan kunnen we 3 mensen oppikken vanaf CS. Degenen die daar interesse in hebben kunnen dit aan mij laten weten. Morgen weet ik of Rascal ryan and friend definitief meegaan. De plannen tot nu toe zijn wat mij betreft helemaal in orde. Heb er zin in
.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ik ga toch gewoon mee beste mensen! 
Maar ik denk dat het toch alleen de bios wordt en wat drinken erna. Dus hoe zit het nou precies, kan het niet meer zo goed volgen nu, is het nou eten voor of na de film? En blijft het nu schouwburgplein of toch de kuip? Zou iemand misschien zo vriendelijk kunnen zijn om het in een pm even voor me op een rijtje te zetten? Zodat er niets fout kan gaan straks. 
- Reinbo
- Wimnoot
- JacoBaco
- _Se7en_
- Q Jones
- Soom
- Pastichio Rocker
- Stephan73
- Leviwosc
- Inland Rabbit
- Mug
- wimbro