• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.551 actors
  • 9.377.362 votes
Profile

MM Meetings

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Laten we het voetbal geneuzel er lekker buiten laten. Allemaal met onze neuzen de zelfde kant op.

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

Samboe-lam-bam-bali!

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Dit is bizar!

Zaterdagavond reisde ik terug van Arnhem, waar ik een house warming had bezocht, naar Tilburg. Tussen Arnhem en Nijmegen reden geen treinen vanwege werkzaamheden, maar gelukkig had de NS bussen ingezet! In Nijmegen nam ik de trein richting Roosendaal. Deze kwam met 25 minuten vertraging aan in 's Hertogenbosch door een sein- en wisselstoring. Hier stapten twee gasten de coupé binnen en gingen in de zetels voor mij zitten.

Ze vielen mij op omdat ze de cover van "The Negotiator" aan het bekijken waren. Want ik verbaasde me nog dat zij een normaal hoesje hebben en ik thuis zo'n verdomde snapper.

Nu bekijk ik de foto's van de meeting zie ik die twee gasten!

Blijkt dus dat ik achter TrickySmalls en Q Jones heb gezeten!

TrickySmalls zat links en Q Jones zat rechts. TrickySmalls heeft nog zitten bellen met z'n mobieltje, hij had het over een film die ze hadden gekeken in de bioscoop, maar mij werd niet duidelijk welke film; nu weten we dus dat het: "Wallstreet 2" was. Zijn mening was wel heel duidelijk, die film is kut. Dat woord is diverse malen teruggekomen.

Iets anders was heel erg 'vet' want dat woord is ook vaak teruggekomen - sorry, als docent Nederlands let je nu eenmaal op taalgebruik van anderen. Ik wilde het gesprek niet afluisteren maar het volume was nu eenmaal vrij hoog.

Q Jones lijkt overigens als twee druppels water op een kennis van mij. Zij zouden zo broers kunnen zijn.

In Tilburg ben ik uitgestapt. Ik weet niet of zij ook zijn uitgestapt of zijn doorgereisd maar dit vind ik wel cool. We hadden een mini-meeting kunnen houden in de trein.

Zo zien we maar de wereld is klein!

Welnu, misschien ben ik een volgende keer ook op de meeting.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Haha, over toeval gesproken! Was je er toch een beetje bij.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Wow, waarom zulke HD-foto's op pagina 200? Zelfs mijn mac loopt er van vast.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Haha ofniet, m'n laptop had het er moeilijk mee

TrickySmalls

• 607 messages
  • 782 votes

Haha, dat is wel heel toevallig.

Niet om het een of ander, maar wilde het nou niet allemaal in geuren en kleuren gaan vertellen aan diegene met wie ik aan het bellen was. En tja, een wat mindere film doe ik snel af in een dergelijke context. Wel verbaasd dat je geen gesprek bent begonnen, hadden we op die manier toch nog een (kleine) meeting kunnen houden. Zie net dat je uit Tilburg komt. Zelf kom ik ook heel vaak naar Tilburg.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Rotterdam? Dat zou ik tof vinden ! Zet mij daar maar alvast bij, haha .

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

TrickySmalls wrote:

Haha, dat is wel heel toevallig.

Niet om het een of ander, maar wilde het nou niet allemaal in geuren en kleuren gaan vertellen aan diegene met wie ik aan het bellen was. En tja, een wat mindere film doe ik snel af in een dergelijke context. Wel verbaasd dat je geen gesprek bent begonnen, hadden we op die manier toch nog een (kleine) meeting kunnen houden. Zie net dat je uit Tilburg komt. Zelf kom ik ook heel vaak naar Tilburg.

Ik wist niet dat jullie het waren! En ik begin niet zomaar tegen wildvreemden te spreken.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Leviwosc wrote:

En ik begin niet zomaar tegen wildvreemden te spreken.

Hoezo niet ?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Mocht er ooit een vreemde naar me toekomen met de vraag of ik op MovieMeter zit, weet ik dat jij het bent.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Jij wel? Dat durf ik niet goed. Ik denk al snel dat iemand anders daar niet op zit te wachten. Zeker niet twee gasten die duidelijk samen reizen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Leviwosc wrote:

Jij wel? Dat durf ik niet goed. Ik denk al snel dat daar iemand anders niet op zit te wachten. Zeker niet twee gasten die duidelijk samen reizen.

. Ik zou me wel de hele tijd blijven afvragen of die personen ook op Moviemeter zouden zitten, als ze ook nog over film zouden praten. Daarom denk ik dat ik het uiteindelijk wel zou doen, ja. Maar dat is ook wel een beetje grote áls, natuurlijk .

Q Jones

• 3524 messages
  • 2881 votes

Hahaha wel grappig, plaats anders is een foto van je dan kunnen we kijken of we jou ook hebben gezien , en ons gevloek viel toch wel mee . Je hebt in iedergeval wel gehoord dat we het heel leuk vonden

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Jou heb ik nauwelijks gehoord Q... vooral TrickySmalls.

Ik heb geen heel recente foto... want ik heb nu een kale kop. Zelfde brilletje droeg ik wel.

(afbeelding)

Mijn meest recente foto --- doch mét haar

Maar ik denk niet dat jullie mij hebben gezien. Ik zat immers achter jullie en jullie waren samen die dvd aan het bekijken. Tricky zat te bellen en ik was zo uitgestapt want 's-Hertogenbosch - Tilburg is hooguit 20 minuten met de trein.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

soom wrote:

(quote)
. Ik zou me wel de hele tijd blijven afvragen of die personen ook op Moviemeter zouden zitten, als ze ook nog over film zouden praten. Daarom denk ik dat ik het uiteindelijk wel zou doen, ja. Maar dat is ook wel een beetje grote áls, natuurlijk .

In dit topic is al vaker gezegd dat jij tijdens meetings amper praat, maar je zou wel naar een wildvreemde toestappen in de trein? Dat is dan wel weer lef hebben. (Mooie avatar trouwens.)

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

In dit topic is al vaker gezegd dat jij tijdens meetings amper praat, maar je zou wel naar een wildvreemde toestappen in de trein? Dat is dan wel weer lef hebben. (Mooie avatar trouwens.)

. Dankje wel lieve Eline. Ja, ik ben verlegen, ik weet het. Maar ergens toch ook weer niet .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik zou het niet durven, zomaar op iemand afstappen denk ik. Vandaar.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Ik zou het niet durven, zomaar op iemand afstappen denk ik. Vandaar.

Aha. Soms kan ik wel een beetje brutaal zijn, zogezegd. Maar ja. Edit: Ik kan best wel een potje praten, ik laat 't alleen niet zo snel zien. .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Nee, tijdens zo'n meeting zeg je nooit zo heel erg veel soom, maar gelukkig maak je dat dan weer goed door te lachen om 1 van mijn altijd slechte grapjes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Lijkt mij ook niet dat er constant door iedereen gepraat moet worden, op een meeting. Meeluisteren naar de gesprekken van anderen is vaak leuker dan je er zelf in mengen. Beetje observeren.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Tja, hoe is de wisselwerking, hoe enthousiast is iemand, de 1 luistert liever, de ander praat liever. Ik doe een beetje 50/50.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Als jullie - Soom en Elineloves - nu de volgende keer ook komen. Doe ik mijn best om ook te komen.

Ik praat overigens vrij gemakkelijk, maar zomaar vreemden aanspreken doe ik eigenlijk niet of er moet een reden zijn.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Wim (vooral Wim) en ik begonnen op de heenreis in de trein een gesprek met een vreemde. Konden we namelijk alvast een beetje inkomen. Er kwam een jonge vrouw bij ons zitten, maar toen ze ons hoorde praten met elkaar, zette ze snel haar ipod aan, alleen uiteindelijk moest ze er toch aan geloven en hebben we een tijdje met haar zitten praten. Was leuk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Wie weet Leviwosc. Misschien ooit een keer.

Schrijf me maar alvast op voor het 20 jarige MovieMeter bestaan.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

JacoBaco wrote:

Wim (vooral Wim) en ik begonnen op de heenreis in de trein een gesprek met een vreemde. Konden we namelijk alvast een beetje inkomen. Er kwam een jonge vrouw bij ons zitten, maar toen ze ons hoorde praten met elkaar, zette ze snel haar ipod aan, alleen uiteindelijk moest ze er toch aan geloven en hebben we een tijdje met haar zitten praten. Was leuk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Elineloves wrote:

Wie weet Leviwosc. Misschien ooit een keer.

Schrijf me maar alvast op voor het 20 jarige MovieMeter bestaan.

Neem je dan je drie kids ook mee?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik bestel mijn rollator vast.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Neem je dan je drie kids ook mee?

Tuurlijk. Die kids lullen jullie zo onder de tafel tegen die tijd hoor. Alhoewel.. drie kids? Moet ik nu langzaamaan maar beginnen met een vriend te zoeken, samenwonen, trouwen.. Phoe.

..30 jarig bestaan dan maar?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

JacoBaco wrote:

Tja, hoe is de wisselwerking, hoe enthousiast is iemand, de 1 luistert liever, de ander praat liever. Ik doe een beetje 50/50.

Jij luistert naar jezelf terwijl je praat?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.