• 178.337 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.389 votes
Profile

MM Meetings

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Leuke foto's sint! (al is m'n computer er wel van vastgelopen). Jullie hebben 't overduidelijk leuk gehad.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Echt leuke foto's! Ik zou zo weer gaan!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het was euforisch.

Wim.. foto 8.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Goucho's? Is dat wat? En waar zit dat eigenlijk?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

JacoBaco wrote:

Het was euforisch.

Wim.. foto 8.

Nummer 8 van onder of van boven geteld?

Soom! Suffertje! Heb je sinterklaas zijn verslag niet gelezen? Gaucho's zat vol dus zijn we bij de buren gaan eten en het was heerlijk!

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Idd leuke foto's. . hulde.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wimnoot wrote:

Soom! Suffertje! Heb je sinterklaas zijn verslag niet gelezen? Gaucho's zat vol dus zijn we bij de buren gaan eten en het was heerlijk!

Ghehe... . Ik zeg niets.. Maar waar was dat dan? En hoe heette dat restaurant? Was het vlakbij de Boudisque ?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Bij de volgende meeting ga ik een dag van te voren wel ff reserveren bij Gouchos.

Had het op de meeting gisteren ook nog over de The Social Network meeting. Zal ff kijken of ik die begin november zal plaatsen. Jullie horen der nog over.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

sinterklaas wrote:

Had het op de meeting gisteren ook nog over de The Social Network meeting. Zal ff kijken of ik die begin november zal plaatsen. Jullie horen der nog over.

Bij de volgende meet ben ik waarschijnlijk wel aanwezig, dus wat is de Social Network Meeting?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

soom wrote:

Ghehe... . Ik zeg niets.. Maar waar was dat dan? En hoe heette dat restaurant? Was het vlakbij de Boudisque ?

Het was langs het water en je moet met een trapje naar beneden.

The Social Network is de nieuwste film van David Fincher en gaat over de oprichters van Facebook. De film krijgt nu al waanzinnig goede reviews en wordt vergeleken met Citizen Kane. Lijkt me een heel goed plan om daar een meeting omheen te bouwen, en het feit dat we al een film gekozen hebben scheelt een hoop discussie's. Laat iedereen er maar even over nadenken en dan hebben we het er half Oktober weer over.

Ps: Ik geef de film sowieso een 5 want ik heb hem toegevoegd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

LOL, zo kan het natuurlijk ook. U roept, wij draaien..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Blijf me verbazen over die kritieken, ben echt benieuwd hoe zo'n simpel verhaaltje toch zulke lovende kritieken krijgt.

Overigens klinkt het wel leuk, hopelijk nu een betere datum

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

En bij de volgende meeting moeten we ook met zijn allen gaan indrinken want gister was Jaco de enige met een blikje bier bij de meeting point.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Nounou indrinken, dan moet ik plassen tijdens de film . Ik zou wel weer een keer meewillen. Echter alles was zo warrig nu en ik had ook nog filmbeurs enzo.

The Social Network lijkt me sowieso gaaf. Fincher in samenwerking met Sorkin kan haast niet fout gaan.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

OMG Pissen, praat mij er niet over

Q Jones

• 3524 messages
  • 2881 votes

sinterklaas wrote:

OMG Pissen, praat mij er niet over

Q Jones

• 3524 messages
  • 2881 votes

Elineloves wrote:

BarvrouwTJE? Mooie rug inderdaad.

Quincy heeft wel een aanstekelijke lach zeg. Komt zeker door die zwoele blik van Jaco.

Ja idd die Jacco is me er eentje zeg, uiteraard op een goede manier

Q Jones

• 3524 messages
  • 2881 votes

Leuke foto's mannen, het was echt een top dag met vele lach salvo's . Of nie Jacco prive ruimte

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Zoals ik zie hebben juliie het allemaal goed naar je zin gehad. Je ziet maar, ook met zijn vijven kan het heel gezellig zijn.

Ik zou misschien toch gekomen zijn als niet toevallig zaterdagmiddag in Den Bosch de film "Symbol" vertoond zou worden. Die film wilde ik persé zien. Dat ik hem achteraf niet zo goed vond doet niet terzake. Dat weet je nu eenmaal nooit van te voren.

Oh ja, de foto's zijn erg mooi. Het zijn volgens mij ook de gezellige MM mensen die zo'n meeting bezoeken. Ik ben er zelf al twee keer geweest en ik heb het twee keer prima naar mijn zin gehad. Misschien ben ik er de volgende keer weer bij.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

@Q Jones:

Vele hoogtepunten inderdaad, maar ''het privéruimte moment'' was toch wel het beste hè!

Het was een memorable dag. Caz, Quincy, Jasper en Wimbo zijn allemaal hele toffe en humoristisch ingestelde gasten en ze hebben ook nog is verstand van films. Deze meeting staat dus hoog aangeschreven.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Wie is Wimbo

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Sorry, ik bedoel Wim(noot), maar hij wordt hoop ik niet boos als ik Wimbo zeg.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Nee hoor ik wordt niet boos. Eigenlijk wil ik mijn gebruikersnaam veranderen in Wim+ bo = Wimbo net als Rein + rambo = Reinbo!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Als Reinbo dat zal lezen zal hij wel boos worden wegens neiging tot diefstal van gebruikersnaam.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuke foto's van de meeting

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Een meeting met 15 mensen zal ongetwijfeld een succes worden, maar je krijgt niet echt de kans om dan met iedereen een uitgebreid praatje te maken. Waarschijnlijk krijg je juist groepjesvorming en dat doort dingen. Wat dat betreft werk een kleine groep veel beter. Lekker centraal, dus mensen ik stel voor dat jullie dan de volgende keer ook maar gewoon lekker wegblijven.... Nee geintje.. We hopen juist dat door de foto's en hoe de aanwezige het hebben ervaren andere gebruikers het nu misschien wat sneller aandurven om zich ook eens op zo'n meeting te wagen.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik heb al een verzoek voor de meeting in Rotterdam. Lijkt mij niet verkeerd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Rotterdam, wil je mensen afschrikken?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.