- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Merci (ook namens mijn zus) 
Jammer dat het weer alleen vandaag niet echt meewerkt...
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Gisteren was de meeting zeer geslaagd. Ging prima met zijn vijven en het leek naderhand soms alsof ik de users al heel lang kende. Fijn met zijn allen lol maken, over films discussieren, (en roddelen
) En lordsnoopy: het was prachtig weer dus daar maakte we ons ook geen zorgen over.
Verslagje: eerst verzamelen op Hoog Catharijne en naderhand op dvd-jacht gaan in Media Markt, toen naar Bioswolff gegaan Wallstreet 2 kijken waar er heel veel verschillende meningen over waren.
Daarna naar Gouchos geweest, maar die bleek volgereserveerd te zijn dus gingen we naar een andere restaurant waar een serveerster genaamd Laura ons heel belangrijk vond en ons het meeste aandacht gaf
Daarna de hele centrum afzoeken om een pinautomaat te vinden en onderweg kwamen we nog een gekke Surinamer tegen in trainingspak die op zijn Surinaams Heb je even voor mij ging zingen (achteraf wou hij 2 euro van ons hebben maar helaas... ) Toen we gepint hadden gingen we naar de kroeg om even in te sneeuwen en weer verder te discussieren over vanalles en nogwat. En na afloop... ondanks het donker was en we een stuk in onze kraag hadden hebben we toch nog het station in een weg weten te vinden en zo hebben we afscheid van elkaar genomen en zijn allemaal veilig thuisgekomen.
En mensen... hoe was het op de meeting in Rotterdam?
En de foto's. Al die image hostings, tinypics etc kunnen ze maar niet uploaden omdat de foto's teveel pixels hebben.
Ik zal wel even proberen de pixels te verkleinen en dan zet ik ze op de site.
IIg wil ik de users bedanken voor de komst, hun sympatie, steun, humor en de manier waarop iedereen gewoon zichzelf kon zijn. 
Op naar de volgende meeting. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes

Voorzichtige ontmoeting op het station

In de bioscoop. duhhh!

Aan deze gebruiker hebben we de meeting te danken.

In het restaurant.( ik weer met menukaart
)

Dit is onze dansende vriend.

Caz(Sinterklaas) komt niet meer bij nadat hij een voorraadkast in liep om te plassen

Quincy (Q Jones) vond dit ook hilarisch!

Net als Jaco (JacoBaco).

Jasper (tricky smalls)

Afscheid op station. Caz was in paniek zijn trein aan't zoeken.

Dit is ome piet, die zich heel bijdehant met ons film gesprek ging bemoeien, tot ik hem een paar complimetjes over zijn witte sokken en mooie groengele gympen met rode veters gaf. Toen ging hij ergens anders zitten. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
OHMYMOTHERFUCKINGGOD: FOTO 6!!!!!!!!!!!!

13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Hele leuke foto's
Ook fijn dat de meeting is bevallen!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
En mensen... hoe was het op de meeting in Rotterdam?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Of Amsterdam, wat was het nou?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ik vind het toch wel iets gezelliger om Amsterdam onveilig te maken met Remi, Pastichio en Valerio. En aangezien ze op 25 september in die richting gaan, haal ik me hier maar vanaf. Ik kan me niet in tweeën splitsen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Valt me van jullie tegen dat jullie niet even door zijn gegaan naar de Kamasutrabeurs. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Wat heb ik daar nou te zoeken? Ik ben getrouwd.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
En daar zijn alleen maar 40+ ers.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
..en andere wanhopige lui.
Leuke foto's mannen!
Klein maar fijn groepje zo te zien. @ Jaco, wel je broek optrekken he (foto 5)! Wat is dat nou! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Wat heb ik daar nou te zoeken? Ik ben getrouwd.
Het meerendeel wat er komt is getrouwd. Je ziet vrijwel alleen maar stelletjes daar.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Echt niet. Als je getrouwd bent is je sexleven voorbij! Zijn waarschijnlijk allemaal mannen met hun geheime vriendinnnen! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Laat je vrouw het maar niet lezen, anders gaat ze dit tegen je gebruiken!

soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Echt niet. Als je getrouwd bent is je sexleven voorbij!
?
Helemaal vergeten: Leuke foto's
.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ze weet dat ik maar een grapje maak. We zijn heel blij met ons jonge gezinnetje, maar dat vreet wel een hoop energie en tijd. En dan hebben we ook nog een bedrijf te runnen. Vrijdag gaan we wel een weekje op vakantie, dan gaan we wel weer tijd voor elkaar maken.
Ik wacht nog steeds op de foto's van Sinterklaas! Stuur ff een pm als het niet lukt met de foto's uploaden, misschien kan ik je wel helpen Caz!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
..en andere wanhopige lui.
Leuke foto's mannen!
Klein maar fijn groepje zo te zien. @ Jaco, wel je broek optrekken he (foto 5)! Wat is dat nou!
Niet al te best inderdaad.
Maar iemand maakte een opmerking en daar zakte mn broek echt van af.
@Caz: Lukt het al een beetje met je foto's?
TrickySmalls
-
- 607 messages
- 782 votes
Haha, was gezellig mensen.
Ben benieuwd naar de andere foto's.
Jaco met een biertje in zijn hand. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zal morgen wel even de foto's dan pm-en (of msn-en). Heb vanalles geprobeerd: Tinypic, Imageshack, imagehosting etc en de ene wil of niet uploaden en de ander zegt weer dat het te veel pixels bevat. Maargoed, wil ze der wel zo snel mogelijk op hebben. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Of Amsterdam, wat was het nou?
, hoe ze het hebben gehad in Amsterdam.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
rn nu zijn we natuurlijk allemaal nieuwsgierig...pff. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Zal morgen wel even de foto's dan pm-en (of msn-en). Heb vanalles geprobeerd: Tinypic, Imageshack, imagehosting etc en de ene wil of niet uploaden en de ander zegt weer dat het te veel pixels bevat. Maargoed, wil ze der wel zo snel mogelijk op hebben.
Ik gebruik altijd Photobucket. Werkt perfect!
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Het is me eindelijk gelukt. Hier zijn ze dan. trommelgeroffel...

De Jubileummeeting crew.

In het restaurant

Jaco laat trots zijn nieuwe game zien en Wim die kijkt er jaloers naar. 

Te druk bezig met menukaart lezen.

Dinertime

In de kroeg.

Proosten op het 10 jarig jubileum

Jasper en Wim

Big Smile's 

Jaco begint een beetje weg te vallen. 

Het barvrouwtje dat voor ons bier gezorgt heeft. 
Geniet er maar van. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
BarvrouwTJE?
Mooie rug inderdaad.
Quincy heeft wel een aanstekelijke lach zeg.
Komt zeker door die zwoele blik van Jaco.