• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.700 votes
Profile

MM Meetings

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

wibro wrote:

(quote)

Een meeting in Antwerpen? Daar zit ik al een hele tijd op te wachten. Lekkere Belgische pinten. maar van film kijken zal denk ik weinig komen.

is voor mij dichterbij dan Utrecht!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Meeting in Utrecht 25 september 13.00:

Caz/Sinterklaas

-Wibro

-Flipman

-Wimnoot

-Stephan73

-JacoBaco

- soom (eten+film)

-Inland Rabbit (kleine voorbehoud, september is nog ff weg)

-Q Jones

-DonOswaldo (onder voorbehoud)

-MNV2 (onder voorbehoud, utrecht is wat ver)

valerio2003 wrote:

Ik ga niet meer mee naar de meeting want heb met Remi en Pastichio Rocker afgesproken om naar Amsterdam te gaan

Leuk Valerio! Veel plezier met jullie mini meet!! Pas je op voor bananen ??

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Valt me wel erg tegen dat er maar 11 mensen op een 10 jarig jubileum meeting komen. En dat Jordy nog steeds geen antwoord heeft gegeven. Naaaah!

PR valt af?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Sinterklaas wrote:

PR valt af?

Hoe bedoel je?

Sinterklaas wrote:

Valt me wel erg tegen dat er maar 11 mensen op een 10 jarig jubileum meeting komen

Aah jo, er komen toch best gezellige mensen? Maken we het toch ff gezellig in Utrecht ?

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Hhhm, Utrecht is best dichtbij Zeist. Half uur fietsen.

Lijkt me best leuk om te komen, alleen volgens mij ben ik dan echt de allerjongste En ik ben ook wel heel erg benieuwd om achter elke user-naam een gezicht te zien.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

13woutie13 wrote:

Hhhm, Utrecht is best dichtbij Zeist. Half uur fietsen.

Zeist. Hm.. Nogal een gevaarlijke plaats om te wonen . Haha.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

soom wrote:

(quote)
Zeist. Hm.. Nogal een gevaarlijke plaats om te wonen . Haha.

Hoezo gevaarlijk Zeker door die druiloren van de KNVB.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

13woutie13 wrote:

Lijkt me best leuk om te komen, alleen volgens mij ben ik dan echt de allerjongste

Niet als ik ook kom.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ja,

gezellig.

Caz/Sinterklaas

-Wibro

-Flipman

-Wimnoot

-Stephan73

-JacoBaco

- soom (eten+film)

-Q Jones

13woutie13 (Wouter) (onder voorbehoud, afhankelijk van tijd van Voetbalwedstrijd)

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Ik zet me ook op de lijst. Maar ik weet niet of ik zin heb alleen.

Caz/Sinterklaas

-Wibro

-Flipman

-Wimnoot

-Stephan73

-JacoBaco

- soom (eten+film)

-Q Jones

- 13woutie13 (Wouter) (onder voorbehoud, afhankelijk van tijd van Voetbalwedstrijd)

- huVILEub (onder voorbehoud)

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

De bedoeling van de meeting is dat je juist niet meer alleen bent, hè

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Nou Chevy, wat let je om ook te gaan?

Utrecht is best wel te doen vanaf Hilversum toch?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

13woutie13 wrote:

Hoezo gevaarlijk Zeker door die druiloren van de KNVB.

Nee, dat niet. Maar omdat (: Edit: gebande gebruiker) Pastichio Rocker ook daar woont. Moest gelijk denken aan hoe gevaarlijk dat wel niet is, whaha. Maar was meer bedoeld als grapje, eigenlijk, niet lullig bedoeld verder aan het adres van Pastichio. (kan wel een beetje lullig overkomen, maar dus niet zo bedoeld).

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Haha, ik begrijp hem

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

chevy93 wrote:

De bedoeling van de meeting is dat je juist niet meer alleen bent, hè

In de trein nog wel. En de terugreis...

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Caz/Sinterklaas

-Wibro

-Flipman

-Wimnoot

-Stephan73

-JacoBaco

-Q Jones

- 13woutie13 (Wouter) (onder voorbehoud, afhankelijk van tijd van Voetbalwedstrijd)

Ik vind het toch wel iets gezelliger om Amsterdam onveilig te maken met Remi, Pastichio en Valerio. En aangezien ze op 25 september in die richting gaan, haal ik me hier maar vanaf. Ik kan me niet in tweeën splitsen.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Krabbelen we nu terug omdat ik me aan heb gemeld?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ben ik echt superblij dat ik me niet heb opgegeven voor die meeting. Leuke mensen hier. Spreken ze af en maken ze iedereen warm om zich op te geven en vervolgens gaan ze met hun eigen vriendengroepje ergens anders heen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Nomak wrote:

Ben ik echt superblij dat ik me niet heb opgegeven voor die meeting. Leuke mensen hier. Spreken ze af en maken ze iedereen warm om zich op te geven en vervolgens gaan ze met hun eigen vriendengroepje ergens anders heen.

Watte? Waar heb je het over? Ik heb helemaal geen mensen warm gemaakt om zich op te geven. Zie het probleem niet zo.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zie het probleem ook niet zo. och, met 1 ding heeft ie wel gelijk.Waarom besluiten jullie precies op de dag van de meeting naar Amsterdam te gaan, in plaast van mee te gaan? Pastichio is heus wel welkom, ondanks zijn ban hier, lijkt me en nu lijkt het erop dat jullie het erom doen. Lekker jullie zelf terug trekken met een select groepje, zo van wij horen er niet meer bij.

Uiteraard zit ik er naast, want geen van jullie lijkt me er de persoon naar om zoiets om die reden te doen, maar zo komt het wel over. Zeker als je het hier dan ook zo nadrukkelijk post. Verklaar je nader, zou ik zeggen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Inland Rabbit wrote:

Zeker als je het hier dan ook zo nadrukkelijk post. Verklaar je nader, zou ik zeggen.

Ach ja. Pastichio Rocker is niet meer welkom op de meetings, heeft Kappeuter me verteld in een PM.

En ik heb het er niet zo nadrukkelijk op gezet, ik vertelde alleen de reden dat ik er niet meer bij zou zijn. Dat Nomak daarom meteen verkeerde conclusies gaat lopen trekken. En het is verder geen aandachttrekkerij van ons 4-en, nee .

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja gaan jullie naar Amsterdam, de meeting hier gaat gewoon door. Zag het al niet zo zitten dat PR kwam, vanwege zijn cynistische gesodemieter hier op iedereen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

soom wrote:

Dat Nomak daarom meteen verkeerde conclusies gaat lopen trekken.

Verkeerde conclusies trekken?

Dat er iemand afhaakt, dat kan natuurlijk. Maar als je hier zegt dat je zeker komt, dan moet je ook komen, tenzij er iets gebeurt wat je zelf niet in de hand hebt. Je hebt een woord, of je hebt het niet.

Helaas gebeurt het maar al te vaak dat mensen zomaar voor het minste afhaken.

En als Pastichio Rocker (lijkt me gewoon een toffe kerel) graag wil komen, dan doet hij dat toch gewoon. Als de rest van de groep er geen problemen mee heeft kan kappeuter toch niets verbieden. Het is toch allemaal niets officiëls, of vergis ik me nu?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Hoeft ook niet, ik heb niets te maken met de persoonlijke problemen van kappeuter.

Edit: @ sinterklaas

Tja, als je je bericht gaat verwijderen lijkt het natuurlijk alsof ik in het ijle sta te lullen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja, laten we maar geen ruzie maken. Maar wil ook gewoon niet dat de meeting uit de hand gaat lopen. Neem van anderen aan dat omdat ik de meeting heb georganiseert, verantwoordelijk ben voor de reserveringen en de rest etc.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Ik ben door Soom van de lijst afgehaald...

Maar ik was eigenlijk ook van plan om te komen. Als dat natuurlijk okay is met jullie, anders blijf ik wel thuis.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Haha, dat klinkt wel sneu. Ze gebruikt elke keer oude lijstjes. Gewoon gaan joh, je bent vast van harte welkom.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Caz/Sinterklaas

-Wibro

-Flipman

-Wimnoot

-Stephan73

-JacoBaco

-Q Jones

-Leviwosc

Zo je staat er weer tussen. Ik wil ook niet de baas spelen maar ik heb wel deze meeting georganiseert dus ben neem ik aan ook verantwoordelijk voor de meeste dingen. En heb ook geen zin in dat er gepield word met het gastenlijstje als het niet om jezelf gaat.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

moviemafketel wrote:

Haha, dat klinkt wel sneu. Ze gebruikt elke keer oude lijstjes. Gewoon gaan joh, je bent vast van harte welkom.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

sinterklaas wrote:

En heb ook geen zin in dat er gepield word met het gastenlijstje als het niet om jezelf gaat.

Neem me niet kwalijk dat ik blijkbaar oudere lijsten kopieër, was ook niet mijn bedoeling of zo. Mja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.