- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zag het al niet zo zitten dat PR kwam, vanwege zijn cynistische gesodemieter hier op iedereen.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
PR is inderdaad wel erg aardig en leuk. Op het internet kan hij misschiens wel overkomen als een irritant persoon maar dat is hij echt niet.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nouja, het is ook net hoe je hem meemaakt op de forum's. Omdat ik graag gewoon normaal gevonden wil worden ga ik me ook niet zo gedragen op forums omdat ik dan ook wel zoiets zou kunnen verwachten. Ik ben dan nog wel eens kinderachtig maar kijk altijd uit door niet mensen de grond in (neigen) te trappen bij wijze van spreken.
Maargoed we zullen zien. Op Moviemeter vond ik hem iig erg onpassend doen op vele momenten. Amper een vriendelijk berichtje tegengekomen.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Wel een beetje toevallig dat het allebei op 25 September is
Maar het is nog een maand weg, dus we zien wel wat er allemaal gebeurd.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ach, ze doen maar. Is wel lullig. Maar wie houd ze tegen.
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Valt me wel erg tegen dat er maar 11 mensen op een 10 jarig jubileum meeting komen.
En dat Jordy nog steeds geen antwoord heeft gegeven. Naaaah!
Heb hier weinig te zoeken, ben nog maar enkele dagen actief op dit forum (wel al meer dan 3 jaar lid), maar ik vind ook dat de persoon die deze leuke website heeft gemaakt, aanwezig mag zijn op die 10-jarig bestaan meeting
.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Maar die laat weer niks van zich horen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Nou Chevy, wat let je om ook te gaan?
Utrecht is best wel te doen vanaf Hilversum toch?
De andere reden is, en nu moet ik voorzichtig zijn, dat ik met maar weinig mensen die nu op de lijst staan, al een band heb opgebouwd. Niet dat ik negatief over iemand ben hoor, integendeel, en misschien is dit dan een mooi moment om dat te doen, maar zoals ik al zei, ik ben nog niet klaar voor een meeting. Wie weet, misschien denk ik er over een maand anders over.
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Maar die laat weer niks van zich horen.
Maar checkt toch meermaals per dag de site. Dus hij heeft er gewoon geen zin in dan
?
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
De andere reden is, en nu moet ik voorzichtig zijn, dat ik met maar weinig mensen die nu op de lijst staan, al een band heb opgebouwd. Niet dat ik negatief over iemand ben hoor, integendeel, en misschien is dit dan een mooi moment om dat te doen, maar zoals ik al zei, ik ben nog niet klaar voor een meeting. Wie weet, misschien denk ik er over een maand anders over.
Ja, zoiets had ik eigenlijk ook wel.
Maar omdat Utrecht zo dichtbij Zeist ligt, waarom zou ik het dan geen kans geven dacht ik. En het is natuurlijk gezellig, Bios pakken, lekker eten.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zo weer even op orde:
25 september 2010 om 13.00 uur, Utrecht
-Sinterklaas
-Wibro
-Flipman
-Wimnoot
-Stephan73
-JacoBaco
-Inland Rabbit (kleine voorbehoud, september is nog ff weg)
-Q Jones
-DonOswaldo (onder voorbehoud)
-MNV2 (onder voorbehoud, utrecht is wat ver)
- 13woutie13 (Wouter) (onder voorbehoud, afhankelijk van tijd van Voetbalwedstrijd)
- huVILEub (onder voorbehoud)
-Leviwosc
Zal binnenkort ook ff met een cameraatje naar Utrecht gaan om de meeting point te fotograferen en door te geven.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hmm, Ajax speelt dan tegen Twente. Voor mij wordt het hem sowieso niet, wel leuke initiatieven dit.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Zal binnenkort ook ff met een cameraatje naar Utrecht gaan om de meeting point te fotograferen en door te geven.
Het meetingpoint + jezelf op de foto. Dan kan het echt niet verkeerd gaan. Moet je op de dag wel 3 kwartier voor aanvang aanwezig zijn, want Soom is altijd te vroeg. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Want Soom is altijd te vroeg.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nu beoordeel jij sinterklaas ook om dezelfde reden
Of heb je hem al wel gezien?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
*Heb een bericht van me verwijderd, waar blijkbaar niets in stond *.
Of heb je hem al wel gezien?
. Dick Maas!Hahaha. Nou, misschien deed ik het wel een beetje. Maar Sinterklaas vond het ergens zonde dat PR geband is, en nu zegt hij dat hij hem cynisch en onvriendelijk vind. Een beetje raar.
Maar goed, ik ben niet objectief waar het Pastichio betreft, zie niet goed wat Sinterklaas blijkbaar wel ziet.
Vind hem nu eenmaal een geschikte gozer, hij heeft humor, en is in 't echt, echt wel gewoon aardig en tof. Altijd lachen met hem
. Hij is niet voor niets een goede vriend geworden van me. Maar goed, on topic maar weer.
.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nergens gezegt dat ik de ban zonde vond. Maargoed.
Maar wat zou het als je nou als enigste meid in de meeting zit. Ik zou het ook wel leuk vinden als ik enigste jongen zou zijn. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Volgens mij was ze vorig jaar ook de enige meid in Utrecht. Maar ja, hier zal ze ook wel weer een bijdehant antwoord op hebben. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Maar ja, hier zal ze ook wel weer een bijdehant antwoord op hebben.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Soom, doe je gewoon lekker je ding en klaar. Maar op al die bijdehante opmerkingen zitten we niet te wachten. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Nergens gezegt dat ik de ban zonde vond.
? Maar goed, on topic nu maar, dan besparen we de mods ook weer wat geveeg vanwege het feit dat we het hebben over Pastichio Rocker
.Het grote Opmerkingen en Fe...
En zie daar, het bewijs dat je het toch wel zonde vond.
Maar op al die bijdehante opmerkingen zitten we niet te wachten
En dan nu weer terug naar de Meeting van 25 september.
-Sinterklaas
-Wibro
-Flipman
-Wimnoot
-Stephan73
-JacoBaco
-Q Jones
- 13woutie13 (Wouter) (onder voorbehoud, afhankelijk van tijd van Voetbalwedstrijd)
-Leviwosc
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zonde vanwege zijn gedrag ja. Vroeger vond de schoolmeester het ook zonde om mij naar de gang te sturen, maar het moest nou eenmaal. 
Maar idd nu back on topic.
Maar heb je nou echt geen zin in al die leuke kerels om je heen Soom? 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ach laten we erover ophouden. Tis wel duidelijk zo.
.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
PR is inderdaad wel erg aardig en leuk. Op het internet kan hij misschiens wel overkomen als een irritant persoon maar dat is hij echt niet.
En dat klopt zeker PR is echt een toppertje en ik vind het leuk om naar A'dam te gaan en niet om iemand hier te pesten ofzo 
Iedereen mag gaan en staan waar die wilt!
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
En nog wat onzin verwijderd.
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Tricky Smalls had zich ook op de lijst gezed maar die is er ook afgevallen. Ik heb hem er nu weer bij gezet
En dan nu weer terug naar de Meeting van 25 september.
-Sinterklaas
-Wibro
-Flipman
-Wimnoot
-Stephan73
-JacoBaco
-Q Jones
-Leviwosc
-Tricky Smalls
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Kom mensen! Hoe meer ziel, hoe meer vreugd.