• 179.549 movies
  • 12.337 shows
  • 34.207 seasons
  • 650.622 actors
  • 9.406.579 votes
Profile

MM Meetings

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Mini mini meeting gehad met Belchinees gisteren. Het was leuk je eens te zien

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Heren ga eens ergens anders chatten met elkaar!

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Linn wrote:

Mini mini meeting gehad met Belchinees gisteren. Het was leuk je eens te zien

Ja fijn, vind ik wel leuk eens iemand van Moviemeter te zien .

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Daar er niemand deze week serieus heeft gereageerd gaat het uiteraard vandaag niet door.

Wellicht dus de 29ste nov. maar dan moeten er toch echt wel wat serieuse reacties komen.

Wat me overigens zeer tegenvalt is dat ik 20 (!) mensen een pmtje had gestuurd, waarvan 15 Bondfans en ik slechts 6 reactie's terug heb gehad, waaronder slechts 1 Bondfan.

Dat vind ik eigenlijk toch wel behoorlijk waardeloos, dus ik moet er nog eens flink over na denken, of ik hier voor nog wel enige moeite ga doen.

De film heb ik al twee keer gezien en de volgende staat al weer in de planning. Dus wat dat betreft, zie ik hem zelf vaak genoeg nog.

Het leek me een leuk idee, maar het is natuurlijk graag, of niet.....

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Het is voor de Belgen te ver lijkt me.

Toch fijn dat je zo'n moeite doet!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Waarschijnlijk ga ik de 29e als zwarte piet door het leven... Misschien kan ik wat pepernoten de zaal instrooien.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

thunderball wrote:

Wat me overigens zeer tegenvalt is dat ik 20 (!) mensen een pmtje had gestuurd, waarvan 15 Bondfans en ik slechts 6 reactie's terug heb gehad, waaronder slechts 1 Bondfan.

Wat onaardig!

Maar misschien hebben ze jouw berichtje over het hoofd gezien...

under/the/sea

• 176 messages
  • 0 votes

thunderball wrote:

(afbeelding)(afbeelding)

Dit ben ik dan: de enige echte Thunderball, Grard EN uiteraard JB!

Voor de volgende Bond film mogen ze wel jou roepen

under/the/sea

• 176 messages
  • 0 votes

thunderball wrote:

Dat vind ik eigenlijk toch wel behoorlijk waardeloos, dus ik moet er nog eens flink over na denken, of ik hier voor nog wel enige moeite ga doen.

Het leek me een leuk idee, maar het is natuurlijk graag, of niet.....

en heb je nu wel reacties terug gehad, want het is wel stil gebleven hier

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Nee, geen enkele meer sinds die tijd.

Dus dat doet me dan ook hier bij besluiten het af te blazen. Het is graag, of niet. Het wordt dus "niet".

Mochten er nog mensen zijn, ik denk dan aan 606 of lordsnoopy, die het leuk vinden hem een keer in Tilburg te zien, dan hoor ik het nog wel. Dan gaan we gewoon met een klein groepje. Net zo gezellig.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

thunderball wrote:

Nee, geen enkele meer sinds die tijd.

Dus dat doet me dan ook hier bij besluiten het af te blazen. Het is graag, of niet. Het wordt dus "niet".

Mochten er nog mensen zijn, ik denk dan aan 606 of lordsnoopy, die het leuk vinden hem een keer in Tilburg te zien, dan hoor ik het nog wel. Dan gaan we gewoon met een klein groepje. Net zo gezellig.

ik vind het prima tilburg was relaxt met die stoelen.

en mag mijn broer dan ook mee die wil bond ook graag zien

mvg

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Afhankelijk van de datum ga ik ook wel mee voor de gezelligheid

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

lordsnoopy wrote:

Afhankelijk van de datum ga ik ook wel mee voor de gezelligheid

ja laat de datum maar weten

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Wanneer we met zijn drieen of vieren gaan, is het makkelijk afspreken, dan doen we een van de volgende zaterdagen, wanneer we alle vier kunnen.

De komende zaterdag ben ik naar de Grote Verzamelbeurs, maar vanaf de 29ste kan ik eigenlijk iedere zaterdag wel.

Kunnen jullie de 29ste?

Ps: 606, uiteraard "mag" je broer mee. Leuk!

under/the/sea

• 176 messages
  • 0 votes

Goed zo jongens, het komt dus toch goed.

En de leden die 'zogenaamd' zouden komen en niets meer lieten horen; shame on you!

Enige wat Thunderball wou, was zorgen voor een leuke avond met de leden van moviemeter. Wat wil je nog meer?

Maar nee hoor, mensen moesten weer moeilijk doen en van alles verzinnen. Of nog erger; helemaal niets laten horen (denk maar aan prive messages).

Maar goed, dit wordt weer te persoonlijk.

Ik wens Thunderball en zijn medeleden die wel zullen komen een hele leuke dag.

Succes.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

thunderball wrote:

Kunnen jullie de 29ste?

Ps: 606, uiteraard "mag" je broer mee. Leuk!

ja wij kunnen

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Even kijken of Lordsnoopy ook kan en dan staat het gewoon.

Mss gaat mijn vriendin ook mee, maar dat is niet zeker, zij heeft de film al "verplicht" twee keer gezien.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

thunderball wrote:

Even kijken of Lordsnoopy ook kan en dan staat het gewoon.

Mss gaat mijn vriendin ook mee, maar dat is niet zeker, zij heeft de film al "verplicht" twee keer gezien.

komt de zus van lordsnoopy ook mee.

en verders helemaal niemand hier ook niet.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Sorry, te druk.

Ben sowieso al ontzettend weinig actief op de site zelf de laatste weken, en vrijwel ieder weekend zit ik al volgeboekt. Geen excuus, is gewoon zo

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Ik zal met Noortje overleggen en dan horen jullie het tegen het einde van de week van ons. Want owee als ik zeg dat we komen en we al iets afgesproken hadden

Hoe laat draait hij overigens op zaterdag, rond 4 uur?

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

lordsnoopy wrote:

Ik zal met Noortje overleggen en dan horen jullie het tegen het einde van de week van ons. Want owee als ik zeg dat we komen en we al iets afgesproken hadden

Hoe laat draait hij overigens op zaterdag, rond 4 uur?

ik zou het niet weten

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik kom niet sorry, Tilburg was één keer leuk misschien wel voor een 2e keer maar niet zo kort achter elkaar.

Ik pas.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Helaas kunnen wij de 29ste niet (andere familie verplichtingen).

Ik heb het verder vrij druk de komende maand, dus als jullie de 29ste alsnog willen gaan, dan moeten jullie dat zeker doen en er een leuke dag van maken (wat wel zal gaan lukken ).

Ik vind het overigens wel enigzins teleurstellend dat niet meer users zin hebben in een Meeting...

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

ja zeg dat wel en heeft het wel zin met 3 is echt te weinig

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Voor mij is het in principe geen probleem om met zijn drieen te gaan, als ik maar een excuus heb om hem weer te gaan zien,

maar als er echt niemand mee wilt/kan gaan -ook niet de weken er op- dan houdt het wel op.

Ongeloofelijk dat van alle mensen hier op moviemeter er niemand zin heeft om mee te gaan naar de nieuwe James Bond

en sowieso op zijn minst niet al te netjes dat er bijna niemand op mijn twintig pmtjes (slechts 6) terug heeft gereageerd.

Ik had me erg verheugd om met mede-Bondfans over JB te kunnen kletsen, maar dan niet!

Ik ga zeker ook niet al te veel moeite meer doen om zelf naar komende meetings te gaan.

Jammer.....

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

ik snap je volkomen en vind het ook zeer zwak

dus in ieder geval bedankt voor je inzet.

timbo_

• 13116 messages
  • 3884 votes

Ik denk dat de echte fans hem inmiddels al lang en breed gezien hebben dus snap het eigenlijk wel.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ook zo'n mailtje gehad, en ik heb geen reactie teruggestuurd. Waarom niet? Simpel, omdat de gegeven data niet in m'n volle agenda pasten (het is nu ook Sinterklaas-periode lieve mensen). Als ik niet reageer, betekent dat niet dat ik niet geinteresseerd ben en/of initiatieven niet ondersteun. Vind het ook overbodig gezeur als ik 10 keer moet vermelden hier dat ik alweer niet aanwezig kan zijn, maar dat het oh zo'n geweldig idee is, en dat ik moet huilebalken omdat ik niet mee kan. Heeft niets te maken met 'zin' of (hallelujah!) zwakte. Alsjeblieft zeg.

Probeer eens een nieuwjaarsborrelfilm te organiseren!

under/the/sea

• 176 messages
  • 0 votes

Je kan toch wel op zijn minst terug reageren in plaats van niets te laten horen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Daartoe voel ik me niet verplicht (en heb ik bij deze overigens gedaan). Ik krijg een mailtje, met een verwijzing naar dit topic. De verschillende data die gegeven worden zijn onmogelijk. Dan zie ik de noodzaak niet om te zeggen dat ik niet kan, zodat een aantal slow-chatters onder ons ook geen onzinnige berichten daaromtrent hoeven te posten, zodat de kern van de zaak prominent aanwezig blijft in het topic.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.