- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
kos
-
- 46732 messages
- 8883 votes
Ik wil graag weten of jullie 's avonds nog blijven en bereikbaar zijn.
kos
-
- 46732 messages
- 8883 votes
Hier kan toch wel?
Telefoonnummer heb ik al wel.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Zou graag nog wat gaan drinken (eten haal ik niet) want ik zou ook graag wat mensen ontmoeten en niet alleen de film zien, maar moet op tijd weg vanwege andere verplichtingen. Dus hopelijk gaat men niet direct dineren of kunnen we vooraf wat gaan drinken.
Quido
-
- 14649 messages
- 6113 votes
Zelfde hier. 's Avonds eten in Urecht ga ik niet redden, maar zou het ook wel leuk vinden om nog even wat te drinken met zijn allen (ervoor of erna, maakt niet uit).
synesthesia
-
- 71 messages
- 66 votes
Alles wat Quido zegt geldt ook voor mij 
(aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend)
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Het is een eetcafé waar je ook kunt drinken uiteraard. 
Eten gaat geen uren duren en is goed betaalbaar.
Hoop nog wat twijfelaars over de streep te trekken. 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik wil graag weten of jullie 's avonds nog blijven en bereikbaar zijn.
's Avonds? Nadat we gegeten hebben, is het inmiddels wel avond, lijkt me. Daarop volgt nog een wandeling richting station, maar veel later zal het niet worden voor ons. Maar mijn telefoonnummer mag je wel hoor 
starbright boy (moderator films)
-
- 22491 messages
- 5153 votes
Ik ga toch wel mee! En ik heb ook nog een Albert Heijn kaartje mocht het nodig zijn.
1. kappeuter + eten
2. FisherKing + eten
3. Queto-Yurlunyur + eten
4. sydney + eten
5. Dustyfan + eten
6. Gotti + eten
7. Mug + eten
8. Jordy
9. Hemdale + eten
10. Chainsaw + eten
11. Linda + eten
12. U-96 + eten
13. starbright boy + eten
14. Quentin
15. BoordAppel
16. lngrid + eten
17. Redlop + eten
18. Edie + eten
19. soom + eten
20. Hannibal + lekker eten
21. Quido
22. synesthesia
kos
-
- 46732 messages
- 8883 votes
's Avonds? Nadat we gegeten hebben, is het inmiddels wel avond, lijkt me. Daarop volgt nog een wandeling richting station, maar veel later zal het niet worden voor ons. Maar mijn telefoonnummer mag je wel hoor 
Bovendien zijn er bij meetings wel eens vaker mensen 's avonds nog de stad ingegaan nietwaar. Vandaar mijn vraag.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
18:30 eten. Althans, ik zal morgen reserveren voor die tijd.
Ik heb je een pm gestuurd met de naam. Moet voor de anderen nog verrassing blijven. 
gotti
-
- 14084 messages
- 5905 votes
Als het maar enigzins goedkoop is. Er gaan ook arme studenten mee...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25174 votes
MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut 
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12904 votes
Het subtiele verschil tussen "gaan eten" en "gevoederd worden" 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ik ga toch wel mee! En ik heb ook nog een Albert Heijn kaartje mocht het nodig zijn.

AH-kaartje is vooralsnog niet nodig, maar misschien zijn er nog last-minute aanmeldingen voor de voorstelling. Je weet maar nooit.
gotti
-
- 14084 messages
- 5905 votes
Hoe en waar spreken we eigenlijk af zaterdag? Van te voren nog iets drinken of meteen naar de film?
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Zou graag nog wat gaan drinken (eten haal ik niet) want ik zou ook graag wat mensen ontmoeten en niet alleen de film zien, maar moet op tijd weg vanwege andere verplichtingen. Dus hopelijk gaat men niet direct dineren of kunnen we vooraf wat gaan drinken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3288 votes
Vooraf ergens iets drinken zou ik wel ok vinden als daar meer mensen voor zijn, na de film moet ik toch wel snel weer weg denk ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Afspreken op Utrecht CS bij het trefpunt (voor het grote blauwe vertrektijdenbord).
Ik zal een bruine godzilla movies tas meenemen. Voor wie dit de eerste meeting is wel handig lijkt me. 
13:30 afspreken? Dan kunnen we nog kort wat gaan drinken.
Film begint om 14:50.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik moet helaas werken , leek me wel leuk om de meeste eens te zien maar ja ander keertje.
gotti
-
- 14084 messages
- 5905 votes
Voor de mensen die zaterdag via Arnhem naar Utrecht moeten: zaterdag rijden de treinen tussen Arnhem en Utrecht, via Den Bosch. Eerder vertrekken dus...
U-96
-
- 11875 messages
- 2106 votes
Worden er ook nog mobiele nummers uitgewisseld? Is wel handig voor de mensen die risico kunnen lopen te laat te komen.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ja daar kan ik ook wel mee leven. Kan ik in ieder geval eerst nog even flink slapen 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Even een herhaling, voor wie het gemist heeft of het alweer vergeten is 
Treinreizigers volgende week, let even op de werkzaamheden die de NS heeft aangekondigd voor volgende week!
Deze routes hebben in ieder geval last van werkzaamheden, waardoor je langer onderweg bent.
Ik neem mijn mobiel sowieso mee, wie graag voor morgen mijn telefoonnummer wil, stuur me even een pm.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
GVD beetje grieperig hier, hopelijk is dit morgen over.. Flink wat vita pillen e.d. aan 't slikken