• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.279 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Wat een lief hondje, eppo349

Alle honden die ik hier zie lijken me lief hoor!

eppo349

• 874 messages
  • 4062 votes

Megan is een mooie hond geworden Tom!!

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

eppo349 wrote:

Megan is een mooie hond geworden Tom!!

Thanks Frans .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Vandaag staat mij weer de moeilijkste taak te wachten, een hond van het asiel die ik dik 1 jaar ken heeft bloedstollingsziekte, en is niet meer te helpen. Dus dat wordt afscheid nemen. het went nooit.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nee dat went nooit. Gelukkig voor dieren, kunnen ze nog een spuitje krijgen. Sterkte.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Blijft rot inderdaad.. Sterkte!

Heb toevallig afgelopen maandag afscheid moeten nemen van de hond van m'n opa (Labrador, 15 jaar). Is toch een hond die je heel je jeugd hebt gekend. De enige troost is dan dat het gewoon beter voor hem was om niet langer door te hoeven gaan, maar goed..

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Thx, ik weet dat het beter voor de hond is maar het blijft een rot gevoel.

Ja maar het is ook niet niks om een hond 15 jaar te kennen, jij ook sterkte

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

http://i58.tinypic.com/sxhrw7.jpg Wie heeft liefde van een persoon nodig als je liefde kan krijgen van dieren? Liefde van m'n leven!

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Vandaag enorm geschrokken met Oscar:

We gingen gaan wandelen in het bos en om daarbinnen te raken moet je door een poortje. En Oscar wilde niet door dat poortje en liep door het prikkeldraden hek ernaast. Hij bleef eraan haperen met z'n oortje en hij begon ineens te kajieten. We pakten hem op en reden zsm naar huis. Toen we hem uit de bench haalden, zat heel de bench en hond onder het bloed. We hebben hem gewassen en de wonde uitgekuist. Het stopte echter niet met bloeden, maar we hebben ons best gedaan. Nu loopt Oscar buiten op het gemak, merkt er niks van, maar het blijft wel lichtjes bloeden. Het is wel raar, want het wondje is in het puntje van z'n oor en enkele millimeters groot. Nu, ik kijk straks nog eens en als het nog niet gestopt is, zal ik toch de dierenarts eens bellen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat is schrikken he? Spencer heeft ook eens een wondje gehad, het topje van zijn staart, bloedde als een rund. Was 's avonds laat, wel direct de spoeddierenarts gebeld. Moest het een kwartier dichtknijpen, daarna verbinden en laten rusten. Langskomen hoefde niet want het kon geen kwaad, werd gezegd. Na een kwartier zat het halve huis vol bloed en had hij al twee verbandjes er af getrokken. Niet echt een succes, maar uiteindelijk was het wel gestopt. Lijkt zo erg met al dat bloed. Hou maar goed in de gaten! Hond heeft er gelukkig zelf geen last van, dat scheelt.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@ibendb:

Uit eigen ervaring Iben:

ook meegemaakt met een van de honden.

In het oor zitten zeer veel kleine bloedvaatjes, vandaar dat het zo blijft bloeden.

Destijds opgelost door met keukenpapier het oor vast te blijven houden en deppen (vrij lange tijd)

Toen het ergste voorbij was een heel klein pleistertje erop geplakt.

Dat liet de hond gewoon zitten.

Ik weet nu niet hoe groot de wond/snede is (?)

In het genoemde geval een centimeter ongeveer.

Maar wellicht is het bloeden inmiddels gestopt?

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

ibendbhoop dat 't niet meer gaat bloeden & sterkte gewenst zowel jij als Oscar!

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Wel, aangezien Oscar nog in zijn hyperactieve jaren zit, konden we de wonde niet lang dichthouden en als hij ging spelen begon het weer te bloeden. We hebben hem in z'n hondenhok geplaatst in de hoop dat hij rustig blijft zodat er een korstje komt. Dit was het geval en na een uurtje zat Oscar weer onder het bloed, maar het was wel eindelijk gedicht. Het wondje is echt niet groot, maximum een centimetertje. Maar het was nogal diep en dat baarde ons zorgen. Nu, alles is goed met Oscar en we zijn er allemaal met de schrik vanaf gekomen. We merken wel dat hij nu wat aanhankelijker is. Bedankt allemaal voor jullie concern.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Mooie foto's, vooral de twee middelste .

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

eppo349

• 874 messages
  • 4062 votes

Ik zocht al naar de "vind ik leuk knop" !

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Lief Brix!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor dieren/hondenliefhebbers die even goed willen brullen.

Dukey's laatste dag op aarde

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Heel mooi in elkaar gezet .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Voor dieren/hondenliefhebbers die even goed willen brullen.

Dukey's laatste dag op aarde

Prachtig. Kippenvel-waardig.

En wat leek me dat een lieve hond zeg.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Erg mooi !!

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Damn!

Tegen beter weten in toch gekeken...

Wel mooi, dat moet ik grif toegeven, maar op dit gebied ben ik een watje... slik...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Traantje weg moeten pinken, kan hier heel slecht tegen.

Weijsenberg

• 19 messages
  • 0 votes

We hebben voor 10 dagen een leenhond, van mijn vriendin haha. Echt een geweldig beest, zal later nog wel een paar foto's toevoegen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Mooi filmpje over een hond die dagelijks eten brengt bij zijn andere junkyard-maatjes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Domburg, Middelburg, Grijpskerke, Veere, Burgh-nogwat.. En dan uiteindelijk Oostkapelle!

Heerlijk dagje op het (honden)strand gehad. Wij gekke Limburgers hebben dat natuurlijk niet echt, daarom vanochtend vroeg vertrokken. Aanrader voor iedereen met een hond!

http://oi61.tinypic.com/2cxvihh.jpg

http://oi61.tinypic.com/2a68ayq.jpg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat hele pokke eind rijden voor het hondenstrand? Impressive, vijf minuten fietsen voor me en dat vind ik al meer dan genoeg .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, en dat met een op hol geslagen TomTom die ergens in dat dorp van jou ermee stopt. Veel van Zeeland gezien, zeg maar.. was maar twee uurtjes vanaf huis, viel me nog reuze mee. Was het dubbel en dwars waard, ze hebben genoten! (Wel ontzettend veel Duitsers daar!)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.