- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Steve-a
-
- 328 messages
- 0 votes
Bij ons op school moet je wiskune a nemen als je e&m kiest. Je kunt niet eens voor b kiezen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Is alweer veranderd. In de vernieuwde Tweede Fase schijnt met Wiskunde A, B, C & D te krijgen.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
Iedereen die volgende week examen heeft; veel succes gewenst, en maak je niet al te druk! 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Yeehaa, examens gedaan. Eindelijk vrijheid
en een lange deugddoende vakantie! 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Yeehaa, examens gedaan. Eindelijk vrijheid
en een lange deugddoende vakantie! 
voor mij hetzelfde! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
voor mij hetzelfde! 
Hier ook 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Ik moet voor school samen met een klasgenoot (Wymer op MM) een profielwerkstuk maken, onze eerste PWS was afgekeurd en we moeten zo snel mogelijk (met een nieuw onderwerp), het liefst na de vakantie dit klaar hebben.
Aangezien wij hier een enquête bij gemaakt hebben en zoveel mogelijk mensen deze willen laten invullen, zou ik het waarderen als jullie 5 minuten de tijd willen nemen om deze in te vullen. We onderzoeken of er verbanden tussen levensstijl en bepaalde dingen zoals muzieksmaak te leggen zijn.
http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=3484
Alvast bedankt (en nog een fijne vakantie) 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
ja/nee
Lastig, ga ik nog even over nadenken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Haha, al veel mensen hebben daar opmerkingen over gemaakt, vraag kan eigenlijk wel uit het onderzoek 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ingevuld. Ik hoop dat jullie nu wetenschappelijk kunnen onderbouwen dat mensen die nooit kotsen van de drank een voorliefde voor westerns hebben...
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
ingevuld, kan me moeilijk voorstellen dat jullie duidelijke patronen ontdekken. Ik ben benieuwd wat jullie er uit halen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8552 votes
Ingevuld, onderzoek is wel niet echt logisch ontworpen maar dat terzijde.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8552 votes
Overigens hoop ik niet dat jullie enkel MM-gebruikers benaderen want dan kun je de antwoorden mbt. films direct weggooien.
Wymer
-
- 339 messages
- 1218 votes
Haha, tuurlijk niet alleen Moviemeter bezoekers
Er bestaat in onze wereld ook sowiets als echte kennissen en vrienden
. Maar allemaal bedankt voor het invulllen!
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Ingevuld, onderzoek is wel niet echt logisch ontworpen maar dat terzijde.
Weet ik, is ook allemaal nog al gehaast gemaakt, vanwege de tijdsdruk. excuses 
Overigens hoop ik niet dat jullie enkel MM-gebruikers benaderen want dan kun je de antwoorden mbt. films direct weggooien.
Zo dom zijn we nou ook weer niet
Ik zal mijn favoriete muziekfora eens raadplegen, ook al kom ik daar tegenwoordig bijna niet meer.
Leeftijd maakt overigens niet uit, we richten ons wel voornamelijk op jongeren en er staan wat vragen in waar je doorheen moet lezen als je niet meer op school zit, maar hij is invulbaar, ook als je niet op school zit 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
"ik ga later op bed"...?
Welk dialect is dat?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
naar bed.. oi oi 
Je bent wel de eerste die er een opmerking over maakt. Zal wel een Friesisme zijn 
edit: http://www.ajay.nl/2008/07/10/sneupen-en-friesisme/
Dit is niet om mijn fout 'goed te maken' hoor 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Volgens mij zeg ik het ook altijd zo 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
In heel Noordoost Nederland zeggen ze dat.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb wel eens last van een opgeblazen gevoel
Ik moet hierbij spontaan terugdenken aan die kakreclames van vitalinea of wat dan ook. Daar ben ik dus niet blij mee!

danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ingevuld. Ik hoop dat jullie nu wetenschappelijk kunnen onderbouwen dat mensen die nooit kotsen van de drank een voorliefde voor westerns hebben...
Onmogelijk! Nimmer gekost van drank, maar om me nou een liefhebber van westerns te noemen..
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Shit, gaat die theorie al niet meer op. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Ik heb wel eens last van een opgeblazen gevoel
Ik moet hierbij spontaan terugdenken aan die kakreclames van vitalinea of wat dan ook. Daar ben ik dus niet blij mee!

Bedankt iedereen 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Heb het ook ingevuld. Politieke partij heb ik maar overgeslagen aangezien ik van België kom en niet veel verstand heb van de Nederlandse politiek.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik ben van plan om een kortfilm te maken en dat voor het vak Esthetica. De bedoeling is om van een bestaand "kunstwerk" te beginnen en zo je eigen draai te geven aan iets. Iemand ideeën?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Gaat iig goed op me nieuwe school. Daarnaast nog 2 dagen per week (binnekort 3) stage op een camping. Gaat ook goed.