- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Over exact twee weken studeer ik af aan de Universiteit van Tilburg.
Heb Rechten gestudeerd, meer specifiek 'Nederlands strafrecht in Europa' (invloed van de EU op het Nederlandse strafrecht).
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ik heb hier op de site al een paar van je berichten gelezen over het inruilen van dvd's.
Alvast proficiat gewenst! 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Weet iemand of er ergens een overzichtje is te vinden met cijfers van het bioscoop bezoek in Nederland omstreeks 1967?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Never mind, heb het al gevonden. (http://www.nfcstatistiek.nl/adm1945-2007.pdf)
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Zijn er hier mensen die in de UK studeren?
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2809 votes
Ik studeer bedrijfseconomie 2e jaar aan het HU, maar ga waarschijnlijk in september 2e jaar commerciele-economie doen aan het HvA. Dus ik gooi een jaar weg. Misschien als ik mijn P heb, een gokje te wagen op een Universiteit.
Voor mensen die twijfelen tussen bedrijfseconomie en commerciele-economie: kies commerciele-economie!
Zijn er hier mensen die bedrijfseconomie of commerciele-economie doen?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Weet er iemand nog een (goede) site waar je foto's kan vinden uit (beroemde) films?
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Voor mensen die twijfelen tussen bedrijfseconomie en commerciele-economie: kies commerciele-economie!
Zijn er hier mensen die bedrijfseconomie of commerciele-economie doen?
Ik ben van plan bedrijfseconomie te doen. Waarom ga je commerciele economie doen ipv bedrijfs?
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2809 votes
Ik ben van plan bedrijfseconomie te doen. Waarom ga je commerciele economie doen ipv bedrijfs?