- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
over door de laatste repetitie 
Gefeliciteerd 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Proficiat iedereen.
En mijn dochter is ook met grote onderscheiding geslaagd in haar tweede bachelor psychologie.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
over door de laatste repetitie 
Gefeliciteerd Kraay!
En de dochter van Speedy!

Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Proficiat iedereen.
En mijn dochter is ook met grote onderscheiding geslaagd in haar tweede bachelor psychologie.
Intelligentie heeft ze ws van haar papa mee gekregen.
Gefeliciteerd ermee i.i.g. 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik stond 3 minpunten voor de proefwerkweek. Maar ben na erg hard mijn best te doen toch zonder onvoldoendes overgegaan naar 4e klas gymnasium
. En nu vakantie!! 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Gefeliciteerd iedereen die over is. Ik krijg het dinsdag te horen, ik weet al wel dat ik een 5,45 en een 5,47 sta voor twee vakken. Zeer frustrerend. Maar een aantal cijfers weet ik nog niet, dus hopen maar dat er geen 3e onvoldoende bijkomt.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Toch wat minder films kijken, Matthijs.
Hoop natuurlijk dat iedereen overgaat; zo'n verloren jaar is ook zo zonde.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik stond 3 minpunten voor de proefwerkweek. Maar ben na erg hard mijn best te doen toch zonder onvoldoendes overgegaan naar 4e klas gymnasium
. En nu vakantie!! 
Gefeliciteerd Maerk!! 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Ik ben ook over, net op 't nippertje met 2 onvoldoendes, kreeg ik net te horen. Maarja, who cares, ik zit nu tenminste in 5 vwo.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik ben ook over, net op 't nippertje met 2 onvoldoendes, kreeg ik net te horen. Maarja, who cares, ik zit nu tenminste in 5 vwo.
. Doet mij denken aan mijn eigen schoolperiode
.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Phoenix is vanaf oktober (dan kan ik mijn diploma ophalen) Bachelor of Arts in de Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Volgende station: Master of Arts in de Filmwetenschap.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Netjes hoor Tim. Proficiat!
Ik ben - als het goed is, waar ik vanuit ga - trouwens ergens eind Augustus een Master of Arts in Image Synthesis and Computer Animation. (En dat is nog de verkorte versie
.)
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ook nice 
Je bent zelfs al Master! 4 jaar over gedaan?
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Master of Arts in Image Synthesis and Computer Animation. (En dat is nog de verkorte versie
.)
Aan welke uni doe je dat?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
@Phoenix: Ik doe het in vier jaar, ja.
@BlueVelvet: Ik studeer aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, geen universiteit, maar wel een academie die leerlingen die belangstelling in meer theorie hebben de kans geven om toch hun masters te halen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Let wel dat de exameneisen hoger liggen dan de overgangseisen Matthijs, en je het merendeel van de cijfers uit vwo 5 meeneemt naar het examenjaar.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
9 september begin ik aan mijn nieuwe opleiding. NIMETO in Utrecht, en ga de richting IDEB doen. ( interieur, decoratie, exterieur en bescherming) Ik kan de opleiding versneld doen in 3 jaar. wat ik zeker ook van plan ben. Als ik het NIMETO heb afgesloten ga ik me aanmelden voor de restauratie opleiding op de academie voor schone kunsten in Antwerpen.
Maar ik kijk al weer op de zaken vooruit. 
Anyway, het is voorlopig nog geen 9 september, maar de schoolstress begint toch wel (heel) langzaam te komen. 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
klopt helemaal Ruben, voor mij 1 september alweer.. ik kan ook niet zeggen dat ik sta te springen om weer te gaan, ik zit er totaal niet op te wachten 
hartstikke gefelicteerd Resh 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Maandag begin ik dan aan mn 4e jaar Gymnasium. Ik heb er helemaal geen zin in
. Alhoewel...een nieuw schooljaar betekent natuurlijk een nieuw schooltoneelstuk
. Dat wordt weer heel leuk om aan mee te doen
.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ook weer bezig sinds afgelopen maandag. Drie keer tot half vijf naar school, het rooster zag er wel eens beter uit..