• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.625 votes
Profile

Het school en studie topic

Criticism

• 3011 messages
  • 1444 votes

Kraay wrote:

over door de laatste repetitie

Gefeliciteerd

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Proficiat iedereen.

En mijn dochter is ook met grote onderscheiding geslaagd in haar tweede bachelor psychologie.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Kraay wrote:

over door de laatste repetitie

Gefeliciteerd Kraay!

En mijn dochter is ook met grote onderscheiding geslaagd in haar tweede bachelor psychologie.

En de dochter van Speedy!

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

speedy23 wrote:

Proficiat iedereen.

Intelligentie heeft ze ws van haar papa mee gekregen.

Gefeliciteerd ermee i.i.g.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Ik stond 3 minpunten voor de proefwerkweek. Maar ben na erg hard mijn best te doen toch zonder onvoldoendes overgegaan naar 4e klas gymnasium . En nu vakantie!!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Veel Vakantieplezier!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5746 votes

Gefeliciteerd iedereen die over is. Ik krijg het dinsdag te horen, ik weet al wel dat ik een 5,45 en een 5,47 sta voor twee vakken. Zeer frustrerend. Maar een aantal cijfers weet ik nog niet, dus hopen maar dat er geen 3e onvoldoende bijkomt.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Toch wat minder films kijken, Matthijs. Hoop natuurlijk dat iedereen overgaat; zo'n verloren jaar is ook zo zonde.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

maerk wrote:

Ik stond 3 minpunten voor de proefwerkweek. Maar ben na erg hard mijn best te doen toch zonder onvoldoendes overgegaan naar 4e klas gymnasium . En nu vakantie!!

Gefeliciteerd Maerk!!

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Fijne vakantie allemaal!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5746 votes

Ik ben ook over, net op 't nippertje met 2 onvoldoendes, kreeg ik net te horen. Maarja, who cares, ik zit nu tenminste in 5 vwo.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

matthijs_013 wrote:

Ik ben ook over, net op 't nippertje met 2 onvoldoendes, kreeg ik net te horen. Maarja, who cares, ik zit nu tenminste in 5 vwo.

Gefeliciteerd . Doet mij denken aan mijn eigen schoolperiode .

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Gefeliciteerd Mathijs!!!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Gefeliciteerd matthijs!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Proficiat.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5746 votes

Dankjulliewel

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Phoenix is vanaf oktober (dan kan ik mijn diploma ophalen) Bachelor of Arts in de Communicatie- en Informatiewetenschappen.

Volgende station: Master of Arts in de Filmwetenschap.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Netjes hoor Tim. Proficiat!

Ik ben - als het goed is, waar ik vanuit ga - trouwens ergens eind Augustus een Master of Arts in Image Synthesis and Computer Animation. (En dat is nog de verkorte versie .)

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ook nice

Je bent zelfs al Master! 4 jaar over gedaan?

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Proficiat Matthijs, danuz en Phoenix

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Gefeliciteerd danuz en Phoenix!

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

danuz wrote:

Master of Arts in Image Synthesis and Computer Animation. (En dat is nog de verkorte versie .)

Aan welke uni doe je dat?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

@Phoenix: Ik doe het in vier jaar, ja.

@BlueVelvet: Ik studeer aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, geen universiteit, maar wel een academie die leerlingen die belangstelling in meer theorie hebben de kans geven om toch hun masters te halen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

matthijs_013 wrote:

Let wel dat de exameneisen hoger liggen dan de overgangseisen Matthijs, en je het merendeel van de cijfers uit vwo 5 meeneemt naar het examenjaar.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

9 september begin ik aan mijn nieuwe opleiding. NIMETO in Utrecht, en ga de richting IDEB doen. ( interieur, decoratie, exterieur en bescherming) Ik kan de opleiding versneld doen in 3 jaar. wat ik zeker ook van plan ben. Als ik het NIMETO heb afgesloten ga ik me aanmelden voor de restauratie opleiding op de academie voor schone kunsten in Antwerpen.

Maar ik kijk al weer op de zaken vooruit.

Anyway, het is voorlopig nog geen 9 september, maar de schoolstress begint toch wel (heel) langzaam te komen.

Resh

• 701 messages
  • 609 votes

Over naar 3Gymnasium !!

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11880 votes

klopt helemaal Ruben, voor mij 1 september alweer.. ik kan ook niet zeggen dat ik sta te springen om weer te gaan, ik zit er totaal niet op te wachten

hartstikke gefelicteerd Resh

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd Resh

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Maandag begin ik dan aan mn 4e jaar Gymnasium. Ik heb er helemaal geen zin in . Alhoewel...een nieuw schooljaar betekent natuurlijk een nieuw schooltoneelstuk . Dat wordt weer heel leuk om aan mee te doen .

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Ook weer bezig sinds afgelopen maandag. Drie keer tot half vijf naar school, het rooster zag er wel eens beter uit..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.