- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
P8rb
-
- 10773 messages
- 1821 votes
Lijkt me niet zo lekker inderdaad. Maandag krijg ik m'n rooster, ben benieuwd...
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
ik hoop echt dat mijn rooster meevalt, anders en ik bang dat mijn inzet weer flink achteruit gaat, en ik helft van tijd weer geen zin heb om te gaan, en dus ook niet zal komen..
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Morgen krijg ik ook weer mijn rooster van 4 VMBO.. Ik heb nog helemaal geen zin in school. Gelukkig ben ik morgen weer na een half uurtje uit dat gebouw.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
over 1 week moet ik er ook weer aan geloven....
Rhythm & Poetry
-
- 31 messages
- 0 votes
Ik moet morgen ook weer beginnen, althans eerst twee weken volledige stage, daarna 1 dag in de week naar school en 28 uur stage. Mijn opleiding is SPW 3 en als het goed is ben ik na dit jaar klaar en ga ik SPW4 proberen. Op mijn stageplaats ga ik de activiteiten verzorgen voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb nog niet eerder met de doelgroep gewerkt (eerste twee jaar met ouderen op de psychogeriatrie en somatiek) maar ik heb er wel zin in na 7 weken vakantie
.
En voor alle users die gaan beginnen aan een nieuw schooljaar/college jaar: zet hem op!!!
Existentialist
-
- 13 messages
- 1 votes
Binnenkort begint het academiejaar weer. Nu nog één herexamen. Het zal weer fijn afzien worden...
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Vandaag mijn nieuwe klas gezien en mijn nieuwe mentor gesproken. Gelukkig heb ik een aardige mentor. Alleen erg jammer dat ik nu 2 dagen tot half 5 op school zit
.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik zit dit jaar weer bij dezelfde leerlingen in de klas. Alleen heb ik dit jaar alleen nog maar klusterlessen. Dus eigenlijk zit ik altijd bij andere in de klas. Ik heb nu ook nog maar 28 uur in de week, dat is 4 uur minder dan vorig jaar.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
moeten jullie al naar school, ben ik nog tot de 9e september vrij. 
Alhoewel de tijd vliegt. Helaas 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Ik ga binnenkort, na mijn herexamens, terug naar mijn "ghetto-school"...

Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
ik heb nog maar 4 dagen.. dan begint het weer 
SannekePanneke
-
- 36 messages
- 24 votes
maandag begin ik weer..
helaas vorig jaar blijven zitten. maar ach, we doen het gewoon over.
Ik doe trouwens de opleiding Interieur Stylist op het HMC in Rotterdam.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
maandag begin ik weer..
helaas vorig jaar blijven zitten. maar ach, we doen het gewoon over.
Ik doe trouwens de opleiding Interieur Stylist op het HMC in Rotterdam.
Niets van aantrekken, 1 keer blijven zitten is niet zo erg, ik ben immers ook een keer blijven zitten!
Kop op, en met frisse moed ertegen aan! Succes!
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
1 keer blijven zitten is niet zo erg, ik ben immers ook een keer blijven zitten!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Niets van aantrekken, 1 keer blijven zitten is niet zo erg, ik ben immers ook een keer blijven zitten!
ben ook al 1 keer blijven zitten. in het 3de kleuterklasje 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
ik ook, was maar beter ook denk ik.. aangezien ik nu nog niet weet wat ik wil... 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik heb ook 3 jaar gekleuterd, heb ik absoluut geen last van eerlijk gezegd. Ik ben 16 en zit in de 4e klas. De klas boven mij in de basisschool was trouwens een enorme kloteklas dus opzich ben ik heel blij dat ik 3 jaar heb gekleuterd
.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ik ook, want anders zou ik nu echt in een strekenklas zitten.
SannekePanneke
-
- 36 messages
- 24 votes
haha oke dan.
nou ja, officieel is dit de eerste keer dat ik ben blijven zitten ja. maar het jaar hiervoor heb ik een jaar wat anders gedaan omdat ik nog niet wist wat ik wou doen.. dus ik zie het als de 2e keer blijven zitten. en dat maakt het al wat erger zeker omdat ik nu in de klas kan komen met mensen die bij mijn broertje in de klas hebben gezeten!
dus 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
mijn eerste dag zit er ook op, ben maar 3 uur naar school geweest, toch doodmoe, eerst 10 minuten fietsen, dan weer 10 minuten met de trein, en dan nog 15 minuten lopen, niks voor mij...
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
mijn eerste dag zit er ook op, ben maar 3 uur naar school geweest, toch doodmoe, eerst 10 minuten fietsen, dan weer 10 minuten met de trein, en dan nog 15 minuten lopen, niks voor mij...
juist hetzelfde bij mij
om 8u50 naar school gaan om kennis te maken met de klas en dan om 12u naar huis.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb juist van 8.30 - 15.45 op school gezeten, kennis gemaakt met de nieuwe klas 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ach, als je werkt ben je 8 uur per dag opgezadeld met collega's om je heen!
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11880 votes
maar daar krijg je wel voor betaald he combi.. 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Studenten, waaronder ik, worden ook betaald onder vorm van leerproces... 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
maar daar krijg je wel voor betaald he combi.. 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Hmm morgen mijn eerste dag. Gelukkig maar 5 minuten lopen naar m'n school. Ben namelijk liever lui dan moe 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Je doet je naam wel telkenmale eer aan! Misschien eens gaan sporten om je conditie wat op te krikken? Als je hier al doodmoe van wordt...